Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Формування психологічної готовності працівників закладів освіти до конструктивної поведінки в умовах надзвичайних ситуацій
»
Взяти участь Всі події

Урок повторення та узагальнення знань. Українська література, 5 клас.

Українська література

Для кого: 5 Клас

22.05.2021

483

15

0

Опис документу:
В уроці подано дидактичний матеріал, який можна використати під час перевірки знань на уроці узагальнення й систематизації вивченого матеріалу з української літератури. Удосконалення знань учнів перевірити шляхом розв'язання кросворда, цитатної характеристики, співвідношення.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Українська література, 5 клас

ТЕМА. ПОВТОРЕННЯ ТА УЗАГАЛЬНЕННЯ ВИВЧЕНОГО ЗА 5 КЛАС.

МЕТА: систематизувати та узагальнити вивчений матеріал з української літератури за ІІ

семестр навчального року;

  • продовжити роботу щодо виховання любові до рідного краю, мови, літератури;

  • розвивати навички свідомого читання, творчу увагу, пам’ять, логічне мислення, креативність.

ОБЛАДНАННЯ: дидактичні матеріали.

ПЕРЕБІГ УРОКУ

І. Організація класу до уроку.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

ІІІ. Інструктаж щодо виконання перевірних завдань.

IV. Перевірні завдання.

1. Розв’яжіть кросворд за твором М. Вінграновського «Сіроманець».

По горизонталі.

1. Чиє прізвище має лікарня для хворих на зір?

2. Ім’я хлопчика, який захищав вовка.

3. Яке прізвище мала дівчинка, яка допомогла хлопчику та вовку зібратися в дорогу.

4. Хто з односельців з’їв вівцю, а звинуватив у цьому вовка?

5. Ім’я головного супротивника вовка серед селян?

6. Яке ім’я мала вчителька хлопчика?

7. Вовк, який тримав у страху все село.

8. Селянин, який допомагав Чепіжному копати яму-пастку для вовка.

По вертикалі.

1. Різновид ліричного твору, перші рядки якого утворюють приховане слово.

1

1

2

3

4

5

6

7

8

2. Угадайте твір за уривком.

1.

«… Вечірня зіронька встає. Дочка вечерять подає. А мати хоче научати, так соловейко не дає…»

2.

«Поляна, ця подзьобана трухлявими пеньками. Ранньої весни вона перша вбиралася квітами, трава була така висока, що в ній прилігши, він міг сховатися до половини…»

3.

Малює на снігу візерунки. Біжить на річку, спостерігає та розмовляє з рибою. Любить природу. Назва твору.

4.

«… Розстилає туман сивий, \І тьмою німою/ Оповиє тобі душу, /Й не знаєш, де дітись,\І ждеш його, того світу, \Мов матері діти…»

5.

«… Поки поживеш туту. А далі будемо думати. Потроху я підготую батька, щоб ти перйшов жити до нас додому. Чого ти сам будеш тинятися? Зграю твою перебили, лишився ти сам…- будеш жити у нас…»

6.

«Коли він ступив на лід, то під ним, то під ним торохнуло, коли підійшов до ополонки, щоб напитися води… краї ополонки іскрились, а вода була схожа на застигле блакитне шумовиння. Вгадувалась причаєна глибина річки, її течія, що вгамовується під її кригою… цієї миті річка затріщала».

3. УСТАНОВІТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ МІЖ АВТОРОМ І ТВОРОМ.

1 Є. Гуцало А «Сіроманець»

2 Гр. Тютюник Б «У бур’янах»

3 М. Вінграновський В «Микита Кожум’яка»

4 С. Васильченко Г «Садок вишневий коло хати»

5 Т. Шевченко Д «Дивак»

Е «Лось»

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.