і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Взяти участь
Поспішайте взяти участь у вебінарі Як навчити учнів розуміти мову музичного мистецтва?
До початку вебінару залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

Урок повторення та узагальнення . Самостійна робота "Складнопідрядне речення"

Курс:«Основи фінансової грамотності»
Часнікова Олена Володимирівна
72 години
2700 грн
790 грн
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Самостійна робота 11 клас

Підготовка до ЗНО «Складнопідрядне речення»

1 Складнопідрядним є речення

А Молоді жонаті і старші парубки в передноворічний вечір ходили по хатах «меланкували».

Б Поки чоловік доїхав до Вільшаниці, надворі зовсім смеркало.

В На дні довгого яру блищать рядками ставочки в очеретах, в осиці, зеленіють левади.

Г Ті долини здалека ніби дишуть тобі в лице холодком, лісовою вогкістю, манять до себе в тінь густого старого лісу.

2 Складнопідрядним з підрядним з`ясувальним є речення

А Добрими вважалися дні, коли на небі повний місяць.

Б Якщо парубків пускали до хати, вони розігрували різні жартівливі сценки.

В Майже повсюди на Гуцульщині, було поширеним вірування в те, що в передноворічний вечір худоба розмовляє між собою.

Г Адже під руку київського державця має перейти земля Подніпров`я, що віднині поєдналась із великими просторами інших племен слов`янських.

3 Складнопідрядним з підрядним означальним є речення

А Здається, побачила вона, як через галявину пробігло веселе біле собача з атласною шкуркою.

Б Тільки діброва, до якої він саме дійшов, пересварювалася з хуртовиною і вітром.

В Василь глибоко віддихається, бо попереду рубає валок Яків Кузло.

Г Мабуть,тому, що в юні роки не був таким щасливим, як нині,то й не помічав усіх приваб земної краси…

4 Визначити різновид підрядного обставинного речення

Вовка, хоч Килина й хотіла його прогнати, сусідська дівчинка Оля зачинила в кімнаті.

А способу дії

Б міри і ступеня

В часу

Г умови

Д допустове

5 Визначити різновид підрядного обставинного речення

Хай прийдуть до тебе добробут і гідність і сядуть на покуті, щоб зникли сум і скорботи з твоїх темних кутків.

А способу дії

Б міри і ступеня

В мети

Г умови

Д часу

6 Визначити різновид підрядного обставинного речення

Чумою вродить, коли років два ще отак війна походить по землі.

А способу дії

Б міри ступеня

В часу

Г причини

Д умови

7 Визначити різновид підрядного обставинного речення

То завжди сидить на людях,мов дзвін без’язикий, ховає у собі слова, як скарби в землі.

А способу дії

Б міри і ступеня

В часу

Г причини

Д умови

8 Визначити різновид підрядного обставинного речення

Мій куліш сам Котовський так їв, що аж за вухами лящало.

А способу дії

Б міри і ступеня

В мети

Г умови

Д часу

9 Установіть відповідність між різновидами підрядних обставинних речень та їх прикладами

1 допустове а Він так жалібно і тривожно повискував, що аж мурашки в людей

2 причини нишпорили по спині.

3 часу б Тепер, лягаючи спати, я вже свої чобітки не ставлю в ногах, бо тоді до них

4 міри частіше буде приглядатися тато.

в Та хоч би й високі пороги, то перескочимо

г За цим снопом пішли й інші, і, коли їх ставало дев`ять, піт зовсім об`юшив мене, а в крижі проскочив вогонь.

д Задерикувато округлює рота, а далі так ляскає батогом, ніби когось підсікає

10 Установіть відповідність між різновидами підрядних обставинних речень та їх прикладами

1 допустове а Якби вдалося зачепитися за гілку, я дістав би до гнізда невідомого мені

2 причини птаха.

3 умови б Хоч і думали інколи про рай, все-таки більше сподівалися на пекло в низу

4 часу картини.

в Коли спинилися, він побіг до колодязя.

г Чумаки не любили заліза,бо воно, казали, притягає грім.

д Де ворона не бува, а летить туди, де гніздо звила.

11 Установіть відповідність між різновидами підрядних обставинних речень та їх прикладами

1 допустове а І в той же час серце тривожно, боляче стиснулося, бо це запитання

2 причини видалося йому і підтвердженням страшного здогаду.

3 часу б Коли б цього не було, то взимку наші суботні сорочки не пахли б м`ятою,

4 мети не озивалися б зозулею.

в Тільки радість її згасла, коли оглянула вона свою дитинку.

г Тож, щоб не було нудно, ліпше вже розмовляти про озера та саги.

д Андрій насторожився і, хоч назовні був такий же байдужий і іронічний,

в дійсності пильно слухав.

Відповіді

1 – б 9 1 – в 10 1 – б 11 1 - д

2 – в 2 – б 2 – г 2 - а

3 – б 3 - г 3 – а 3 - в

4 – д 4 – а 4 – в 4 - г

5 – в

6 – д

7 – а

8 - б

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Повторити та узагальнити відомості про складне речення, в якому одне просте речення є головним, а інше (підрядне) граматично залежить від головного і з'єднується з ним за допомогою підрядного сполучника або сполучного слова.
  • Додано
    10.08.2018
  • Розділ
    Українська мова
  • Клас
    11 Клас
  • Тип
    Тест
  • Переглядів
    68
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    1
  • Номер матеріала
    ZI712075
  • Вподобань
    0
Курс:«Активізація творчого потенціалу вчителів шляхом використання ігрових форм організації учнів на уроці»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь