Урок "Поняття про програмний об’єкт. Властивості об’єкта"

Опис документу:
навчальна: ознайомити учнів з поняттям програмного об’єкта та його властивостями; розвиваюча: розвивати інформаційну культуру, логічне мислення, пам'ять; формувати вміння узагальнювати, міркувати; виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок 21. 6 клас ____________ (дата)

Тема (слайд 2): Поняття про програмний об’єкт. Властивості об’єкта

Мета (слайд 3):

  • навчальна: ознайомити учнів з поняттям програмного об’єкта та його властивостями;

  • розвиваюча: розвивати інформаційну культуру, логічне мислення, пам'ять; формувати вміння узагальнювати, міркувати;

  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника "ІНФОРМАТИКА 6 КЛАС" Морзе Н.В. та ін..

Завантажити можна за посиланням: inf6-m.blogspot.com

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

1) Привітання із класом (слайд 1)

2) Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Пригадай (слайд 4):

  1. Що таке програма?

  2. Як створюють програми в середовищі виконання алгоритмів Скретч?

  3. Як дізнатися, які об’єкти використовують у проекті, складеному в середовищі Скретч?

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Що таке програмний об’єкт? (слайд 5)

  2. Значення яких властивостей програмного об’єкта можна змінити у вікні середовища Скретч? (слайд 6-7)

  3. Як дізнатися про значення властивостей об’єкта? (слайд 8-10)

  1. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 6. Міркуємо (слайд 11)

Придумай ідею проекту, у якому будуть змінюватися значення властивостей розташування руху об’єкта. Реалізуй проект у середовищі Скретч.

Завдання на с. 144 підручника

Завдання 2. Працюємо в парах (слайди 12)

Обговоріть, як можна змінити значення властивостей об’єкта Ракета, поданих на малюнку 17.6. Кожен має запропонувати свій варіант.

Завдання на с. 143 підручника

  1. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 13)

  1. Які об’єкти ви використовували на уроках природознавства, образотворчого мистецтва, трудового навчання, математики? Чим вони відрізняються від програмних об’єктів?

  2. Як визначити значення властивостей об’єктів у проектах у середовищі Скретч?

  3. Які дії має виконати користувач, щоб під час виконання проекту бачити значення деяких властивостей об’єкта?

Рефлексія (слайд 14-17)

    • Що нового сьогодні дізналися?

    • Чого навчилися?

    • Що сподобалось на уроці, а що ні?

    • Чи виникали труднощі?

  1. Домашнє завдання (слайд 18)

Опрацювати параграф підручника п.17

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»