• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Математика
  • Урок-подорож Тема. Складання і розв’язування прикладів. Розв’язування задач на додавання та віднімання ( повторення та узагальнення). Вправи на розпізнавання геометричних фігур.

Урок-подорож Тема. Складання і розв’язування прикладів. Розв’язування задач на додавання та віднімання ( повторення та узагальнення). Вправи на розпізнавання геометричних фігур.

Опис документу:
Дана розробка нестадартного уроку-подорожі з математики в 3 класі дає можливість : вправляти учнів у складанні та розв’язуванні прикладів та задач на додавання й віднімання. Вдосконалювати навички усного рахунку. Розвивати логічне мислення. Виховувати інтерес до професії космонавта.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок матеиатики 3 клас

Урок-подорож

Тема. Складання і розв’язування прикладів. Розв’язування задач на додавання та віднімання ( повторення та узагальнення). Вправи на розпізнавання геометричних фігур.

Мета: вправляти учнів у складанні та розв’язуванні прикладів та задач на додавання й віднімання. Вдосконалювати навички усного рахунку. Розвивати логічне мислення. Виховувати інтерес до професії космонавта.

Обладнання: маршрутні листи, таблиці задач, силуети ракет, малюнки на космічну тематику, макет ракети з конструктора, зірочки-оцінки, кольорові олівці, мультимедійна дошка.

Тип уроку: нестандартний урок – подорож.

Хід уроку

І. Актуалізація знань учнів. (Слайд 1.)

Любі діти, добрий день!

Зичу праці і пісень.

А ще, друзі, всім бажаю сил,

Натхнення на весь день.

Сьогодні урок наш буде незвичним. Ми зробимо подорож до невідомих планет у космос. Скажіть, будь ласка, що таке космос?

Космос – простір для нас невідомий, тож в дорозі можуть статися різні пригоди. Будьмо готові до них.

На якому транспорті ми будемо летіти? Правильно, на ракетах.

Давайте виберемо ракету, на якій полетимо.

1. Розпізнавання геометричних фігур.(Слайд 2.)

Наша ракета відрізняється від інших ракет.

Знайдіть ці відмінності.

Прочитайте назву ракети.

Розкажіть, з яких геометричних

фігур складені ракети.

2. Усний рахунок.( Слайд 3.)

Перед польотом нам потрібно провести тренування.

Космонавти тренуються в спеціальних камерах, на них чекають різноманітні вправи. І на вас чекають різноманітні завдання.

- Скільки сонечок на небі?

- Скільки лап у кішки?

- А у двох кішок?

- Назвіть «сусідів» числа 5, 8.

- Як утворити 6 із числа 4?

- Яке число більше: 4 чи 8?

- Уявіть собі, що ви капітан корабля. Скільки капітану років?

ІІ. Закріплення матеріалу.

1.Розв’язування прикладів. (Слайд 4.)

Ми підготувались до польотів і тепер рушаймо

вперед. У космосі всі планети рухаються по

своїх орбітах навколо

одного великого космічного тіла. Відгадайте, що є центром системи планет. Для цього вам потрібно розв’язати приклади та розшифрувати слово. Відповіді розставити від меншого до більшого.

10 1 9 6 4

Е С Ц Н О

1 4 6 9 10 СОНЦЕ

6+ 3 + 1 10 – 6 + 0 0 + 8 – 2 4 – 2 – 1 2 + 4 + 3

2.Самостійна робота..(Слайд 5.)

Перша планета, що зустрілась на нашому шляху, - Цифрова планета. Вона надсилає нам «SOS». На неї напали космічні пірати. Вони забрали малюків у їхніх мам і тат. Давайте спробуємо дітей повернути батькам.

Завдання:

( картки з зображенням ракети,

на яких приклади.

Розв’язати, розфарбувати)

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з МАТЕМАТИКИ залишилося:
0
1
міс.
1
9
дн.
2
0
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!