Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Методичні ігри для урізноманітнення уроків природничого циклу
»
Взяти участь Всі події

Урок – подорож « Письмове ділення з остачею»

Математика

Для кого: 4 Клас

25.10.2021

98

6

0

Опис документу:
  • ознайомити учнів із письмовим діленням з остачею;

  • удосконалювати навички та уміння письмового додавання та віднімання трицифрових чисел;

  • формувати вміння розв’язувати логічні задачі та ребуси;

  • розвивати математичне мовлення, логічне мислення;

  • виховувати інтерес до вивчення математики, почуття відповідальності, уміння працювати в колективі;

  • активізувати розумову діяльність учнів шляхом введення ігрових моментів, нестандартних завдань, творчості.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема. Урок – подорож « Письмове ділення з остачею»

Мета:

  • ознайомити учнів із письмовим діленням з остачею;

  • удосконалювати навички та уміння письмового додавання та віднімання трицифрових чисел;

  • формувати вміння розв’язувати логічні задачі та ребуси;

  • розвивати математичне мовлення, логічне мислення;

  • виховувати інтерес до вивчення математики, почуття відповідальності, уміння працювати в колективі;

  • активізувати розумову діяльність учнів шляхом введення ігрових моментів, нестандартних завдань, творчості.

Тип уроку: комбінований

Форма уроку: урок – подорож.

Обладнання:

Хід уроку

  1. Організація учнів до уроку

Ми веселі, ми бадьорі і будемо працювати старанно, уважно, гарно на радість усім. – Поверніться ,будь ласка ,один до одного і подаруйте сусідові щирі посмішки.

Сьогодні ми будемо(слайд)

Діяти – активно!

Думати – оперативно!

Сперечатися – доказово!

Для всіх обов’язково!

Діти, сьогодні на уроці математики ми разом вирушаємо у подорож ! Ця подорож не звичайна.

Ми будемо подорожувати у часі

Як це можливо? Який спеціальний апарат може стати в нагоді?

Так, машина часу!

Займаємо місця, сідаємо рівно, РУШАЄМО!!!

І станція « МИНУЛЕ»

Як ви розумієте минуле?

Тож на цій зупинці ми будемо виконувати ті вправи, що вже вміємо.

  1. 999, 876, 578, 123, 245, 333 - ПРОЧИТАЄМО ЧИСЛА ПО ПОРЯДКУ ЗРОСТАННЯ.

  2. . Вправа «Мозковий штурм» (компоненти на дошці висять)

Номер ми відгадали, але брами не відчиняються. Спробуємо взяти їх «Мозковим штурмом».

Як називаються числа при додаванні – доданки, сума

Як називаються числа при відніманні – зменшуване, від’ємник, різниця.

Як називаються числа при множенні – множники, сума.

Як називаються числа при діленні - ділене, дільник, частка.

- Як знайти невідомий доданок – від суми відняти відомий доданок

- Щоб знайти периметр чотирикутника, треба… - додати всі сторони.

- прямокутник, у якому всі сторони рівні, називають – квадратом.

- якщо у числовому виразі є дужки, то першою завжди виконують ту дію, що – в дужках.



  1. Робота в зошиті

«МЕТОД КУБУВАННЯ»

- Запишемо дату . сьогодні Тринадцяте жовтня

Класна робота

Що можна сказати про число 13?

-Непарне число

- Двоцифрове число

- складається з 1 десятка 3 одиниць

Сусіди числа 12 і 14

В яких казках може зустрічатися число 14?

Де в житті зустрічається число 13?

Каліграфічна хвилинка. Прописуємо число 13.

  1. Знайди неповну частку й остачу ( № 239 )

37 : 3 = 12 (ост. 1)

37 : 5 = 7 (ост. 2)

37 : 9 = 4 (ост. 1)

37 : 7 = 5 (ост. 2)

37 : 8 = 4 (ост. 5)

37 : 6 = 6 (ост. 1)

37 : 2 = 18 (ост. 1)

35 : 10 = 3 (ост. 5)

75 : 10 = 7 (ост. 5)

66 : 10 = 6 (ост. 6)

57 : 10 = 5 (ост. 7)

48 : 10 = 4 (ост. 8)

39 : 10 = 3 (ост. 3)

21 : 10 = 2 (ост. 1)

  1. Якою може бути остача від ділення на число 12 ( меншою за 12)

А на число 21 ( менше 21)

ІІ станція Сьогодні

Сьогодні це події які відбуваються, коли?

Який це час ? ( Теперішній )

1 завдання « Гімнастика для очей»

2. Робота з підручником с 42 -43

Розгляньте с 42 № 241

Як числа 540 та 550 поділили на 36

242 Усно

243

12 : 3 = 4 (р.) – ротових органів у 4 рази менше







Відповідь : 216 симфіл було у цій групі.



245



Фізкультхвилинка

248

1) 5 – 3 = 2 (с.)
2) 344 : 2 = 172 (грн) – коштує один санітайзер

3) (грн)



4) (грн)







247

  1. Підбиття підсумків. Рефлексія.

3 станція Майбутнє

застосування прийому «Незавершеної пропозиції»

- Я навчився…

- Найбільше мені сподобалося…

- Для мене сьогодні важливим було…

Нашу подорож закінчено







Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.