Урок - подорож на закріплення вміння читати букварні тексти з буквою Кк.

Опис документу:
Урок навчання грамоти на тему : " Закріплення звукового значення вивчених букв. "

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Дата: 25.10.2017 Клас: 1 – А Предмет : Навчання грамоти

Урок № 31

Тема. Закріплення звукового значення вивчених букв.Закріплення вміння читати букварні тексти з буквою Кк.

Мета.

      • закріплювати вміння учнів читати склади, слова, речення з вивченими буквами; удосконалювати навички звуко-буквенного аналізу слів; вчити розгадувати ребуси,

      • розвивати зв’язне мовлення, спостережливість

      • виховувати старанність, інтерес до навчання, бережливе ставлення до природи.

Обладнання. Книжка-шаблон «Калина», малюнки до маршруту подорожі, предметні малюнки, сенсорні мішечки, відеозапис пісні «Ой є в лісі калина», відеопрезентація «Калина», підручник»Буквар», малюнок літери «КА», гілочки калини, чай з калини.

Тип уроку. Урок систематизації й узагальнення вивченого матеріалу. Урок-подорож.

СТРУКТУРА УРОКУ

    1. Організаційний етап

Холодно зараз в лісах і лугах,

Холодно зайчикам, лискам, птахам.

Тепло , затишно в класі у нас.

«Доброго ранку!» - вітаю я вас.

Стали рівно, порівнялись

До гостей всі привітались,

До сусіда повернулись

Один – одному всміхнулись.

Пролунав уже дзвінок ,

Розпочинаємо урок.

    1. Етап всебічної перевірки знань

1. Актуалізація опорних знань

- Діти, до якого уроку приготувалися ?Якою країною ми подорожуємо на цьому уроці? Що ми чуємо щодня в країні Алфавіт? Які бувають звуки? Назвіть немовні звуки. На які групи поділяються мовні звуки? Скільки в українській мові голосних звуків? Чим відрізняються голосні звуки від приголосних? Чим на письмі позначаємо звуки ? Які бувають букви?

2. Проблемне питання

- Чули, діти,ось одна

Пролетіла новина

У країні «Алфавіт»

Немов в небі вертоліт

Злий вітрище побував-

І всі букви розігнав

Довго вітер вив, свистів.

Потім далі полетів

Букви раді ,усміхнулись

І додому повернулись

Лиш одна -гарна дівиця.

Застудилася сестриця

Щоб її полікувати,

Треба рослину відгадати.

И

-Запишіть першу букву назви кожного предмету і прочитайте назву рослини.Так, це калина.

3. Відомості про калину

Калина -кущова рослина заввишки до 5 м. Росте в чагарниках поблизу річок, на схилах, на планеті приблизно 200 видів цієї рослини. Цвіте калина у травні. Квіти зібрані у великі парасольки, їх суцвіття неоднакові: по краях знаходяться білі великі, а всередині - дрібненькі зеленуватого кольору квіточки, саме вони дають плоди, а великі квіти просто приваблюють комах.

  • Опишіть ягоди калини.

  • Та щоб нам букву «Ка» полікувати, потрібно калину відшукати.

4. Оголошення теми уроку

– Я, діти ,чула, що калина заблукала за дрімучими лісами, за широкими ріками, за квітучими лугами.

Тому часу ми не гаєм

І швиденько вирушаєм

Будем всі допомагати

Разом букву рятувати.

  • На нашому шляху будуть зустрічатися різні перешкоди, які ми повинні разом з вами пройти, і різні завдання, які повинні виконати . Ви не злякаєтесь важкої дороги? За кожне правильно виконане випробування отримаємо пучечок калини і наваримо смачний лікувальний чай для порятунку букви.. Вирушаємо.

  • Щоб в дорогу вирушати треба сили нам набрати..

5. Робота з сенсорними мішечками.

    1. Етап закріплення нових знань

      1. Зупинка «Вогнище»

Не пройти нам з вами далі

Страшне вогнище палає

Його треба загасити

Треба швидко це робити.

      1. Артикуляційна розминка

Скажіть –но , діти вмить,

як бджілка дзижчить (Дж-ж-ж-ж-ж),

як мати колише дитину (А-а-а-а-а-а),

як ричить тигр (р-р-р-р-р )

як шипить змія ( с-с-с-с-с)

як їде коник.

А тепер швидко прочитаємо скоромовки , які вчили.

3.Зупинка «Загадковий ліс»

В темний ліс прийшли ,казковий

Він дрімучий, загадковий.

А хто в лісі проживає?

Хто загадку відгадає?

(На дошці зображений ліс. За деревами заховалися тварини. Діти розгадують загадки у відповідях яких є літера «к» і називають місце звука в цьому слові.)

Розгадування загадок

  1. Він ікластий і сердитий,

Дуже любить землю рити.

Жолуді весь час шукає

Й малюків смугастих має.(Кабан)

Ця мала сліпа тваринка

Має чорну-чорну спинку,

Під землею риє хід

День і ніч трудяга — (кріт).

Вдень я сплю, а прийде ніч,

Отоді вже – інша річ!

Я виходжу полювати –

Стережись, мишва хвостата!

Не злічу вже, скільки штук

За життя я з’їв гадюк.

Я колючий, мов будяк,

А зовуть мене …(Їжак)

На дубочку у дуплі

Сестроньки живуть руді

Люблять шишки і горішки

І грибків поїсти трішки

Працьовиті наче бджілки

Ці руді сестриці …(Білки)

4.Зупинка «Місток»

Ось попереду в нас річка

Неглибока,невеличка

Річку слід пройти нам, діти ,

Ніжки , щоб на замочити

Заліз равлик на листочок:

«Треба збудувати місточок

Хочу вам завдання дати

Щоб цю річку подолати»

  • Запишіть звукову схему слова калина.

5.Фізкультхвилинка . Пісня «Ой є в лісі калина»

6.Зупинка «Дощик»

Річку разом перейшли

На галявину прийшли

В небі хмарки позбирались

Теплий дощ. Всі поховались.

  • А щоб швидко закінчився дощик ми повинні швидко утворити слова і прочитати їх. (На краплинках склади діти утворюють слова калина, вінок, вулик,вікно

7. Зупинка «Квітуча»

Після дощика такого

Зацвіло все тут навколо

Розцвіли красиві квіти

Й Букварі читали діти.

  • Читаємо текст у «Букварі».

  • Про що розповідається в тексті? Де росла калина ? Що з’явилось на калині? Як звали дівчат? Що було у Клави? У Килини?Хто сів на вінок?

Читання способом «Луна».

  • Ось і назбирали ми пучки калини для літери «Ка» . Ми її врятували. І вона дуже рада і вдячна вам, що ви їй допомогли, що ви її добре вивчили і виконали всі завдання. І ми її повертаємо в країну Алфавіт здоровою. А що ж за слово вийшло? ( Сміливі). Чому вас так назвали?

  • І якщо ваш друг потребуватиме допомоги, також сміливо допомагайте йому.

  • 8. Виготовлення книжечки-«Калина».

  • Яка рослина допомогла літеру «КА» рятувати»? Що ми знаємо про калину?

ІV. Підсумок уроку

  • Що ми робили на сьогоднішньому уроці?

  • Яку літеру ми закріплювали?

  • Де виникали труднощі?

  • Що вам найбільше сподобалося?

8

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ залишилося:
0
1
міс.
2
4
дн.
1
8
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!