Урок-подорож математичним океаном "Властивості додавання"

Математика

03.03.2019

542

0

2

Для кого: 5 Клас
Опис документу:
Тема:.Розв’язування вправ. Самостійна робота. Мета: Перевірити стан засвоєння властивостей додавання і віднімання та вміння застосовувати їх до розв’язування вправ і задач; Обладнання: карта подорожі, картки із завданнями, ромашка – завдання, геометричний малюнок, картки із завданнями на самостійну роботу.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема:.Розвязування вправ. Самостійна робота.

Мета: Перевірити стан засвоєння властивостей додавання і віднімання та вміння застосовувати їх до розвязування вправ і задач;

Розвивати розумові здібності учнів, логічне мислення, уяву;

Виховувати математичну грамотність

Тип уроку: урок-подорож

Обладнання: карта подорожі, картки із завданнями, ромашка – завдання, геометричний малюнок, картки із завданнями на самостійну роботу.

Хід уроку

  1. Організаційна частина

  2. Перевірка домашнього завдання

Перевірка зошитів;

Питання

  1. Як знайти невідомий доданок? Зменшуване? Відємник?

  2. Як називаються числа при відніманні?

  3. Як дізнатися, на скільки одне число більше ніж друге?

  4. Чому дорівнює різниця двох чисел, якщо від’ємник дорівнює нулю?

Наш урок сьогодні буде проходити як подорож по математичному океану, який знаходиться в уже відомій вам країні Математика.

Отож, візьміть з собою гарний настрій перемістіться в уяві на цей корабель і розпочнімо нашу подорож.

  1. Актуалізація опорних знань

Першою нашою зупинкою є Обчислювальний острів, жителі якого підготували для нас цікаве завдання (обчислення усних завдань у вигляді квітки).

  1. Розвязування вправ

Подорож наша триває невпинно, і ось на нашому шляху з’явився “Мис задачний” рибалки, які живуть на цьому острові зловили цікаве завдання. Давайте допоможемо їм розвязати це завданнячко.

Вправа 1. На скільки сума чисел 2341 і 544 більша за їх різницю

Подорожуючи океаном ми потрапили до острова на якому живе крокодил це Острів чисел. Щоб вибратися з острова цілими і неушкодженими нам необхідно розвязати завдання від крокодила.

Вправа 264 (а; в) (робота з підручником)

Завдяки вашим знанням і вмінню розв’язувати рівняння ми вирвалися з лап хижака.

Наступна наша зупинка це Затока геометрична, яка буде відпочинком на нашому шляху.

Завдання. Підрахувати кількість геометричних фігур в даному малюнку

Але, що це? Що за плашка незвична трапилася нам на дорозі? Це завдання самостійної роботи, розвязати які пропонують нам пірати, що викинули за борт цю пляшку.

Виконання самостійної роботи з карток, завдання різнорівневі.

  1. Підведення підсумків

Наша подорож непомітно добігла до кінця. І ось він, Порт перемоги, зустрічати нас вийшла жабка-мандрівниця, яка хоче нас запитати кілька питань та запропонувати вам домашнє завдання

Метод Чиста дошка

  1. Сформулюйте властивості додавання.

  2. Сформулюйте властивості віднімання.

  1. Домашнє завдання

§ 1 – 5 (повторити).

№ 17(а), 62(а), 108(г), 219.

2

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Математика

03.03.2019

542

0

2

Для кого: 5 Клас