Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Методичні ігри для урізноманітнення уроків природничого циклу
»
Взяти участь Всі події

Урок "Перший раз у перший клас"

НУШ

Для кого: 1 Клас

09.01.2021

167

3

0

Опис документу:
Мета: розширити й уточнити уявлення учнів про школу, її значення в житті кожної людини; створити святковий мікроклімат в класі для знайомства дітей; розпочати згуртування колективу, познайомити з правилами поводження на уроці, розвивати пізнавальні інтереси, здатність до роботи в колективі; виховувати товариські відносини між дітьми, любов до рідної школи, бажання постійно здобувати знання.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Комунальний заклад «Василівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1» Василівської районної ради Запорізької області

Тема: Перший раз у перший клас

Підготувала: МОВЧАН Ніна Василівна

вчитель початкових класів

2020 р.

Перший урок у 1 класі

Тема: «Перший раз у перший клас»

Мета: розширити й уточнити уявлення учнів про школу, її значення в житті кожної людини; створити святковий мікроклімат в класі для знайомства дітей; розпочати згуртування колективу, познайомити з правилами поводження на уроці, розвивати пізнавальні інтереси, здатність до роботи в колективі; виховувати товариські відносини між дітьми, любов до рідної школи, бажання постійно здобувати знання.

Обладнання: Медалі «Першокласник», предметні малюнки на тему «Шкільні речі», предметні картинки на тему «Квіти», повітряні кульки, малюнок сови, фломастери, музичний супровід, листівки «З першовереснем», «Памятки першокласникам».

Звучить пісня Н.Май «Здрастуй школо!»

I.Організація класу.

Любі діти! Я щиро вітаю вас із сьогоднішнім святом- ДнемЗнань. Сьогодні для вас пролунав дзвоник на перший урок у вашому житті.

(вчитель бере дзвоник і дзвонить)

1 учень: Ось задзвонив дзвіночок

Веселий: «Дзень- дзелень»

А ми прийшли до школи

У цей щасливий день.

2 учень: Засипає осінь слід

Кленовим жовтим листом

До школи нас запрошує

Дзвіночок урочисто.

3 учень: Я хвилююсь, як ніколи,

Я хвилююся весь час,

Адже я прийшла до школи

Перший раз у перший клас.

Від усієї душі бажаю всім міцного здоров’я , успіхів у навчанні та здійснення всіх ваших мрій.

  • Яке сьогодні число? Місяць? Рік?

  • Чим сьогоднішній день особливий?

  • Чого діти йдуть до школи?

Запамятайте дату, коли ви вперше прийшли до школи.

Школа – це величезна Країна Знань. Усі її мешканці носять звання «Учень», «Школяр». З цього дня ви учні 1-А класу.

Тут немає ледарів, усі працюють. А за свою працю отримують подарунки і не цукерки, не іграшки, а знання. Сьогодні ви поповнили ряди нашої великої шкільної родини.

- Але щоб наш урок міг продовжуватись далі, нам слід познайомитись.

а) Знайомство з учнями.

Мене звати Ніна Василівна. Я ваша перша вчителька, А ви учні 1-а класу. Переглядаючи список дітей, їх у класі 26, я відзначила, що в нас 16 хлопчиків і 10 дівчаток.

2 Софійки, 2 Дмитра, 2 Богдана, 2 Артема, 2 Романа, Євгенія, Кароліна, Маргарита, Аіда, Юлія, Анна, Валерія, Анастасія. Є Даніл, і є Данііл і є Данила, Нікіта, Володимир, Матвій , Олексій, Марк.

(Діти коли чують своє імя, встають, а першокласники вітають їх оплесками)

Ось тепер ми по –справжньому познайомилися.

1вересня 2020 року стало днем народження нашого класу. Я сподіваюся, що ми будемо жити за таким правилом:

У нас немає ТИ

У нас немає Я

Ми єдиний клас

Ми одна сімя

Діти, а ви сьогодні з гарним настроєм збиралися до школи? Поплескайте в долоні у кого гарний настрій.

II. Актуалізація опорних знань.

  • Як ви гадаєте , для чого потрібна школа?

  • А хто з вас знає , чому навчає школа?

1 учень. В школі вчать дітей читати

І писати будуть вчить.

На екскурсії водити.

Будуть вчити рахувати,

Ще навчать як в світі жити,

Зі всіма дітьми дружити.

2 учень. Вчать у школі працювати.

Труднощі перемагати,

Завжди правду говорити.

В світі лиш добро творити!

III. Повідомлення теми і мети уроку.

Сьогодні ми поговоримо з вами про рідну школу, про перший клас.

  • Ой яка ж це пташка хоче завітати до нас в гості?

  • Послухайте загадку.

Лісом в темряві літає.

«Ху-гу,Ху-гу»- промовляє

Велетенська голова.

Здогадались? Це….(Сова)

Так , це тітонька Сова (малюнок)

Вона багато років живе у Країні Знань, а тому дуже-дуже мудра. Тітонька Сова буде спостерігати за вами і вкінці уроку скаже, хто готовий стати школяриком і підготувала для вас маленький сюрприз.

1. Гра «Загадки Мудрого Портфеля».

Щоб урок у школі був ефективним, треба вміти добре до нього підготуватися, правильно зібрати свої шкільні речі. А щоб дізнатися, куди їх збирають, відгадайте загадку.

Кожен ранок йдеш до школи

І в мене складаєш знову

Ручки, зошит, книжки

Як ти звеш мене скажи

(Ранець)

Ось цей ранець приніс вам загадки, я буду читати , а ви уважно слухайте і знаходьте відгадку в себе на парті серед картинок. Хто здогадається, що це за предмет – бере його в руки й піднімається з-за парти.

Домовились?

а) Не вмію читати, а весь вік пишу.

(Ручка)

б) Вона вчить, хоча мовчить, з нею весело дружить

Лиш для цього треба знати

Я в ній літери читати

(Книга)

В) Намалювати в альбомі цим

Вам допоможуть

(Олівці)

2. Гра «Я школярик»

- А які ще речі ми можемо покласти в ранець? Виберіть у себе на партах і віднесіть до нього. (На дошці прикріплений малюнок ранцю, а діти прикріплюють біля нього потрібні речі. Ножиці, фарби,зошит, лінійка.)

Всі молодці. А ось Миколка був неуважним.

3. Слухання вірша

Ви послухайте і скажете чи все потрібне хлопчик зібрав до школи?

Перший раз малий Микола

Став збиратися до школи.

Олівця поклав у сумку, книги,

ручку, зошит, гумку, м’яч, перо, граблі, подушку,

на обід мяку пампушку .

Двох ведмедиків, лопату,білочку руду хвостату.

Лук і стріли, і рушницю, ще й пухкеньку паляницю.

Ще й стільця , стола, і парту, і географічну карту,

Трактора, машинку , мило - вже й на дворі звечоріло.

Сів Микола, дума думку:

«Чи усе поклав у сумку?»

-Так що ж зайвого взяв Миколка, збираючись до школи?

Я впевнена, що зайві речі ви не будете приносити в школу.

4.Фізхвилинка.

Треба дружно всім нам встати, фізкульт-паузу почати.

Ручки вгору, ручки вниз, ти сусідові всміхнись.

Ручки вгору, ручки в боки, пострибай на місці трохи.

Ручки ззаду покладемо, головою поведемо.

Дружно всі присядемо і за парти сядемо.

5. Складання віночка «Віночок дружби»

Ми будемо з вами цілих 4 роки і я хочу , щоб наша шкільна родина була міцною,щоб у ній завжди панувала дружба. Тож давайте сплетемо віночок нашої дружби, який буде нашим оберегом. (Учні виходять до дошки і кріплять квіточку у віночок).

Дуже гарний вийшов у нас віночок дружби.

6. Гра «Так і Ні»

Поки ми сплітали віночок дружби, сова мені шепотіла вже «Продовжуй урок і робіть наступний крок».

Ну і щоб не гаять час, запитати хочу вас.

А ви хором промовляйте, «ТАК» чи «НІ» відповідайте.

- Чи веселі йшли до школи?

- Лінь дрімоту побороли?

- Чи готові ви дружити – в колективі дружно жити?

- Чи може хочеться поспати?

- Чи може з друзями пограти?

- То ви прийшли сюди навчатись?

- А може труднощів боятись?

Я бачу, ви й справді стали школярами.

Дуже гарно відповідали.

7. Гра «Правила для учнів»

Так як ви вже учні, то Сова просить вас дотримуватися певних правил.

Я прочитаю вам вірш, а ви маєте повторити рухи!

Заходить вчитель - треба встати( встають діти).

Коли дозволить,тихо сядь (тихо сідають).

Спитати хочеш-не гукай (сваряться пальчиком).

А тільки руку підіймай (піднімають руку).

У школі парту бережи (витирають кришку парти)

І на парті не лежи (схиляються на парти).

Щоб урок минув не марно,

Треба сісти рівно, гарно (випрямляються, кладуть руки на парту).

Не стрекочи на уроках (зображають руками теленкання язиком).

Як папуга чи сорока (махають руками, ніби крилами птахи).

Слухай вчителя уважно, на уроках (прикривають рот рукою)

не зівай, знання для себе здобувай .

Ці правила ви повинні запам’ятати і дотримуватися їх.

10. Підсумок уроку.


1. Рефлексія. Мій настрій

Молодці! Ви сьогодні добре попрацювали і тому тітонька Сова зараховує вас до мешканців Країни Знань.

Ви отримуєте від неї Почесне Звання «Першокласник» «Першокласниця» (вчитель роздає медалі).

Нехай для вас роки навчання стануть щасливими і щоб наша школа стала

для вас другою домівкою.

  • Які емоції залишив у вас перший урок? Давайте свій настрій подаруємо повітряним кулькам (намалювати обличчя своїй кульці, передати свій настрій. Під пісню «Ми першокласники» діти малюють свій настрій на повітряній кульці.

2. Робота із «Щоденником вражень»

Це надзвичайний зошит.

У ньому ми будемо спочатку малювати , а пізніше писати свої думки. Сьогодні я пропоную вам зробити в ньому свої перші малюнки. «Мій перший день у школі».

От і закінчився наш перший урок.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.