Урок №62 "Контрольна робота "Населення"

Опис документу:
Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів за вивченими темами; визначити рівень засвоєння учнями навчального матеріалу; вдосконалити навички і вміння виконувати різнотипні завдання; розвивати вміння самостійно контролювати свій час, вносити корективи за необхідності; виховувати самостійність, відповідальність за прийняття рішень. Джерело: інтернет-ресурси.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

8 клас

Урок №62

Дата:

Контрольна робота

Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів за вивченими темами; визначити рівень засвоєння учнями навчального матеріалу; вдосконалити навички і вміння виконувати різнотипні завдання; розвивати вміння самостійно контролювати свій час, вносити корективи за необхідності; виховувати самостійність, відповідальність за прийняття рішень.

Обладнання: дидактичні картки з варіантами завдань.

Тип уроку: оцінювання навчальних досягнень учнів.

Очікувані результати: учні навчаться:

- працювати з картою;

- орієнтуватися в просторі;

- вирішувати географічні задачі;

- давати визначення науковим поняттям;

- розрізняти за суттю географічні поняття та терміни;

- наводити конкретні приклади.

ХІД УРОКУ

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Учні повинні знати заздалегідь дату тематичного заняття щодо оцінювання та одержати завдання для повторення відповідних тем.

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ

Перед проведенням тематичного оцінювання варто провести коротку актуалізацію знань з відповідних тем, яка допоможе учням пригадати основні поняття та послідовність вивчених тем. Це допоможе налаштуватися на подальшу роботу.

III. ПЕРЕВІРКА НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ

Виконання учнями контрольної роботи (додаток).

ІV. ПІДСУМОК УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ

Назвіть найскладнішу тему розділу і найскладніше завдання письмової роботи.

Дайте оцінку власних досягнень у вивченні розділу.

V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

За бажанням перевірити власні відповіді для того, щоб виправити результат.

Дата ______________

КОНТРОЛЬНА РОБОТА №2

З ГЕОГРАФІЇ

УЧНЯ(УЧЕНИЦІ) 8 КЛАСУ

__________________________________________

І варіант

І рівень

1. Найважливіші дослідження К. Геренчука були присвячені питанням

А ґрунтознавства Б ландшафтознавства

В океанології Г географії населення

2. Укажіть національний природний парк, де можна побачити зображену тварину.

А «Асканія-Нова»

Б Дунайський

В Карпатський

Г Чорноморський

3. Укажіть важливу промислову рибу Чорного моря.

А кефаль (лобан) Б тунець

В тріска Г сайра

4. Визначте процес, який обумовив утворення західної української

діаспори.

А еміграція Б демографічна політика

В демографічний вибух Г демографічна криза

5. Укажіть цифру, якою на картосхемі позначена територія компактного проживання греків.

А 1

Б 2

В 3

Г 4

6. Укажіть регіон світу, де іслам є панівною релігією.

А Південна Африка Б Південно-Західна Азія

В Східна Азія Г Австралія і Океанія

ІІ рівень

Заповніть пропуски в реченнях.

7. Ділянка платформи, де давні кристалічні породи вкриті товстими шарами осадових порід, називається ________________________________________________________________________ .

8. За національним складом Індія належить до _______________________________________ країн.

9. Найважливіший природоохоронний об’єкт на території вашого адміністративного регіону — це ____________________________________________________________________________________ .

ІІІ рівень

10. За наведеними в таблиці характеристиками установіть назви географічних об’єктів та позначте їх на контурній карті відповідними цифрами.

Характеристика, назва об’єкта

Позначення

Єдиний біосферний заповідник України, розташований у горах, —

1

Природна зона з переважанням трав’янистої рослинності —

2

Природний заповідник, у якому охороняються ландшафти згаслого вулкана, —

3

Національний природний парк, на території якого розташоване найглибше озеро України, —

4

Найгустіше заселена область України —

5

Область, на території якої є значні національні меншини румунів і молдаван, —

6

ІV рівень

11. За наведеною статево-віковою пірамідою складіть характеристику демографічної ситуації. Наведіть приклади країн із подібними статево-віковими пірамідами.

____________________________________________________

____________________________________________________

____________________________________________________

____________________________________________________

____________________________________________________

____________________________________________________

____________________________________________________

____________________________________________________

____________________________________________________

____________________________________________________

____________________________________________________

Оцінка _______________

Дата ______________

КОНТРОЛЬНА РОБОТА №2

З ГЕОГРАФІЇ

УЧНЯ(УЧЕНИЦІ) 8 КЛАСУ

__________________________________________

ІІ варіант

І рівень

1. Найважливіші дослідження П. Чубинського були присвячені питанням

А ландшафтознавства Б демографії

В ґрунтознавства Г етнографії

2. Укажіть національний природний парк, де можна побачити зображену тварину.

А «Асканія-Нова»

Б Дунайський

В Карпатський

Г Чорноморський

3. Укажіть важливу промислову рибу Азовського моря.

А пікша Б тюлька

В минтай Г горбуша

4. Визначте процес, який обумовив швидке зростання кількості кримських татар в Україні наприкінці ХХ — на початку ХХІ ст.

А демографічний вибух Б демографічна політика

В репатріація Г природний приріст

5. Укажіть цифру, якою на картосхемі позначена територія компактного проживання румунів.

А 1

Б 2

В 3

Г 4

6. Укажіть регіон світу, де католицизм є панівною релігією.

А Австралія Б Латинська Америка

В Південно-Східна Азія Г Північна Африка

ІІ рівень

Заповніть пропуски в реченнях.

7. Ділянка платформи, де давні кристалічні породи виходять на поверхню або вкриті тонкими шарами осадових порід, називається ____________________________________________________ .

8. За національним складом Японія належить до _____________________________________ країн.

9. Найближчий до вашого населеного пункту природоохоронний об’єкт загальнодержавного значення, — це ______________________________________________________________________ .

ІІІ рівень

10. За наведеними в таблиці характеристиками установіть назви географічних об’єктів та позначте їх на контурній карті відповідними цифрами.

Характеристика, назва об’єкта

Позначення

Біосферний заповідник України, розташований у зоні степу, —

1

Природна зона з переважанням хвойних і листяних дерев —

2

Природний заповідник, у якому охороняються ландшафти Подільських Товтр залишків давніх рифів, —

3

Національний природний парк, основою якого є мальовниче загатне (гребельне) озеро України, —

4

Область України, яка має найнижчу густоту населення, —

5

Область, на території якої є значні національні меншини болгар і гагаузів, —

6

ІV рівень

11. За наведеною статево-віковою пірамідою складіть характеристику демографічної ситуації. Наведіть приклади країн із подібними статево-віковими пірамідами.

____________________________________________________

____________________________________________________

____________________________________________________

____________________________________________________

____________________________________________________

____________________________________________________

____________________________________________________

____________________________________________________

____________________________________________________

____________________________________________________

____________________________________________________

____________________________________________________

____________________________________________________

Оцінка _______________

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Технологія розвитку критичного мислення у сучасному освітньому середовищі»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.