УРОК №100 Тема. Множення десяткових дробів.

Опис документу:
УРОК №100 Тема. Множення десяткових дробів. Мета: узагальнити знання учнів про правила і властивості множення десяткових дробів, завершити формування вмінь і навичок розв'язування текстових завдань, що передбачають застосування вивчених знань. Тип уроку: перевірка та корекція знань, навичок і вмінь Хід уроку Автор Бабенко

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

2.3. Множення і ділення десяткових дробів

УРОК №100

Тема. Множення десяткових дробів.

Мета: узагальнити знання учнів про правила і властивості множення десяткових дробів, завершити формування вмінь і навичок розв'язування текстових завдань, що передбачають застосування вивчених знань.

Тип уроку: перевірка та корекція знань, навичок і вмінь

Хід уроку

I. Відтворення знань учнів

Розминка. Гра «Найкращий рахівник»

Методика проведення

На попередньому уроці вчитель повідомив, що на цьому уроці буде проходити гра під назвою «Найкращий рахівник». Вдома кожен з учнів повинен був підібрати з цієї теми по 3-4 приклади для усної лічби. Клас ділиться на 3 команди. В кожній команді вибирають «рахівника», який буде відстоювати честь свого колективу. Приклади для усної лічби пропо­нують «рахівнику» члени інших «команд» доти, поки він не зіб'ється. По­тому його замінює інший учень з тієї ж команди, і гра продовжується. Число «рахівників» для одного тура визначається за домовленістю. Пере­магає та команда, в якій була найменша кількість «рахівників», що розв'язали найбільшу кількість прикладів. Серед «рахівників» також вста­новлюється особиста першість.

II. Узагальнення знань

Учні розв'язують усні вправи, але головна вимога — прокоментувати виконання завдань, спираючись на відповідний тематичний матеріал.

Усні вправи

  1. Знайдіть добуток:

1) 3,74 · 10; 2) 3,74 · 1000; 3) 3,74 · 0,1; 4) 3,74 · 0,01.

  1. Відомо, що 234 · 56 = 13104. Поставте кому так, щоб множення було
    виконано правильно:

1) 2,34 · 56 = 13104; 2) 2,34 · 5,6 = 13104.

  1. Виконайте множення:

1) 0,2 · 3; 2) 0,4 · 0,6; 3) 2,5 · 4; 4) 0,5 · 0,6.

  1. Обчисліть зручним способом:

1) 0,4 · 29 · 2,5; 2) 0,2 · 43,9 · 0,5; 3) 4,28 · 7,4 + 4,28 · 2,6.

  1. Спростіть вираз:

1) 0,2а · 0,3; 2) 0,4a · 9b; 3) 0,3а + 1,2а; 4) 9,7с 1,3с + 2,6.

III. Розв'язування вправ

  1. Знайдіть значення виразу:

1) (8,76 + 3,64) · (9,6 – 5,82); 2) 0,25 · (12,8 · 1,5 – 7,98).

  1. З одного порту в інший одночасно вийшли пароплав і катер. Швидкість пароплава 27,8 км/год, а швидкість катера — 31,3 км/год. Яка відстань буде між ними через 3,6 год після початку руху?

  2. З одного міста в протилежних напрямках вирушили одночасно дві ма­шини. Швидкість однієї з них дорівнювала 83,5 км/год, що на 7,8 км/год більше, ніж швидкість другої. Яка відстань буде між ними через 4,5 год після початку руху?

  3. З двох селищ одночасно назустріч один одному вирушили велосипе­дист і пішохід. Пішохід рухався зі швидкістю 3,2 км/год, що в 3,5 рази менше, ніж швидкість велосипедиста. Знайдіть відстань між селища­ми, якщо велосипедист і пішохід зустрілись через 1,5 год після почат­ку руху.

IV. Самостійна робота

Тестові завдання

Варіант 1

  1. Який з наведених добутків дорівнює 8?

1) 320 · 0,25; 2) 0,32 · 250; 3) 3,2 · 2,5; 4) 0,032 · 2500.

  1. Яке з наведених чисел дорівнює добутку 3,02 · 0,04?
    1) 1,208; 2) 0,1208; 3) 12,08; 4) 0,0128.

  2. Площа якого з чотирьох поданих на рис. 133 прямокутників після
    округлення дорівнює 51 см?

Рис. 133

  1. Яке з поданих чисел дорівнює значенню виразу 0,025 · 100 + 0,04 · 1000?
    1)
    29; 2) 42,5; 3) 65; 4) 290.

  2. З одного села в протилежних напрямках одночасно вирушили два пішоходи. Один з них рухався зі швидкістю 2,7 км/год, а другий 1,8 км/год. Яка відстань буде між ними через 1,2 год після початку руху? Який з виразів є розв'язком задачі?

1) (2,7 – 1,8) · 1,2; 2) (2,7 + 1,8) · 1,2; 3) 2,7 + 1,8 + 1,2; 4) (2,7 +1,8) · 1,2.

Варіант 2

  1. Який з наведених добутків дорівнює 0,005?

1) 1,25 · 0,4; 2) 6,125 · 0,04; 3) 0,125 · 0,4; 4) 12,5 · 0,04.

  1. Яке з поданих чисел дорівнює добутку 7,009 · 0,07?
    1) 0,4963; 2) 0,49063; 3) 4,9063; 4) 0,04963.

  2. Площа якого з чотирьох зображених нарис. 134 прямокутників після
    округлення дорівнює 9,5 м
    2?

Рис. 134

  1. Яке з наведених чисел дорівнює значенню виразу 3,007 · 10 + 5,03 · 100?
    1) 803,7; 2) 3510; 3) 80,37; 4) 533,07.

  2. З одного порту в протилежних напрямках одночасно вийшли паро­
    плав зі швидкістю 24,9 км/год і катер зі швидкістю 32,6 км/год. Яка
    відстань буде між ними через 1,8 год після початку руху? Який з наве­дених виразів відповідає умові задачі?

1) (32,6 + 24,9) + 1,8; 2) (32,6 + 24,9) : 1,8;

3) (32,6 + 24,9) · 1,8; 4) (32,6 – 24,5) · 1,8.

Коди правильних відповідей

№ завдання

1

2

3

4

5

В. 1

3

2

3

2

4

В. 2

2

2

3

4

3

V. Домашнє завдання

п. 31, №№ 923; 914 (4), 906; 894,

повторити: п. 17 — означення і вла­стивості.

3

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Методологічні основи організації психолого-педагогічного супроводу освітнього процесу дитини із особливими освітніми потребами»
Маргарита Сергіївна Чайка
30 годин
590 грн