УРОК № 73 Тема уроку. Спосіб підстановки.

Опис документу:
УРОК № 73 Тема уроку. Спосіб підстановки. Мета уроку: ознайомлення учнів із розв'язуванням систем лінійних рівнянь способом підстановки; засвоєння алгоритму розв'язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними способом підстановки. Тип уроку: комбінований. Хід уроку І. Перевірка домашнього завдання Автор Роганін

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

УРОК № 73

Тема уроку. Спосіб підстановки.

Мета уроку: ознайомлення учнів із розв'язуванням систем лінійних рівнянь способом підстановки; засвоєння алгоритму розв'язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними способом підстановки.

Тип уроку: комбінований.

Хід уроку

І. Перевірка домашнього завдання

  1. Перевірити наявність виконаного домашнього завдання та відповісти на запитання, які виникли в учнів.

Розв'язання

    • Вправа 1068.

3х – 2у = -6; 3х – 2у = -6; х + 2у = -2;

х

0

-2

х

0

-2

х

0

-2

у

3

0

у

3

0

у

-1

0

х + 2у = -2; 5х + 2у = 22; 5х + 2у = 22.

х

0

-2

х

2

4

х

2

4

у

-1

0

у

6

1

у

6

1

Відповідь. (-2; 0). Відповідь. (2; 6). Відповідь. (6; -4).

    • Вправа 1071.

а) Якщо а = , то система має безліч розв'язків.

Якщо а ≠ , то система має один розв'язок.

б) Якщо а = 14, то система має без­ліч розв'язків.

Якщо а ≠ 14, то система має один розв'язок.

  1. Фронтальне опитування за питаннями рубрики «Перевірте себе» (с. 230 підручника).

II. Сприйняття та усвідомлення нового матеріалу

  1. Пояснення нового матеріалу здійснити за текстом § 27.

  2. Розв'язування вправ 1082—1083 (усне).

III. Закріплення та осмислення нового матеріалу

Розв'язування вправ:

      1. колективно — 1085 (а, г), 1086, 1095, 1098;

      2. самостійна робота навчального характеру:

варіант 1 — 1085 (б), 1088 (б), 1089 (а), 1091 (б), 1093 (а), 1096 (б), 1099 (а);

варіант 2 — 1085 (в), 1088 (а), 1089 (б), 1091 (а), 1093 б), 1096 (а), 1099 (б).

Розв'язання і відповіді

  • Вправа 1085.

а) х = -3,5 – 2у. б) х = + у. в) х = 0,6 – 0,4у. г) х = у.

  • Вправа 1086.

а) (7; 1). б) (9; 7).

  • Вправа 1088.

а) (11; 13). б) (9; 8).

  • Вправа 1089.

а) (3; 2). б) (17; 1).

  • Вправа 1091.

а) (7; -3). б) Розв'язків не має.

  • Вправа 1093.

а) Розв'язків не має.

б) Безліч розв'язків, у — будь-яке число, а х = 1 + 2у.

  • Вправа 1095.

а) (16; 7). б) (6,1; 0,6).

  • Вправа 1096.

а) (-0,5; -2). б) .

  • Вправа 1098.

а) (10; 2). б) .

  • Вправа 1099.

а) (-61; 14). б) .

IV. Повторення раніше вивченого матеріалу

Розв'язування вправ 1110—1112.

Розв'язання

  • Вправа 1110.

2у4 + у3 + 3.

  • Вправа 1111.

х3 3х2 – 3х2.

  • Вправа 1112.

а) 8а3 п3; б) 1 – с3.

V. Домашнє завдання

§ 27. Вправи 1084, 1087, 1090, 1092, 1094, 1097.

VI. Підбиття підсумків уроку

Завдання класу.

Сформулюйте алгоритм розв'язування систем лінійних рівнянь з двома змінними способом підстановки.

3

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Сучасні проблеми адаптації та соціалізації особистості»
Левченко Вікторія Володимирівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.