• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Математика
  • Урок № 64 Тема. Тематична контрольна робота з теми «Квадратний тричлен. Розв'язування рівнянь, що зводяться до квадратних рівнянь, та їх використання для розв'язування текстових задач»

Урок № 64 Тема. Тематична контрольна робота з теми «Квадратний тричлен. Розв'язування рівнянь, що зводяться до квадратних рівнянь, та їх використання для розв'язування текстових задач»

Опис документу:
Джерело: інтернет ресурс, автор Бабенко Урок № 64 Тема. Тематична контрольна робота з теми «Квадратний тричлен. Розв'язування рівнянь, що зводяться до квадратних рівнянь, та їх використання для розв'язування текстових задач» Мета: перевірити рівень знань та вмінь учнів, набутих ними під час вивчення теми. Тип уроку: контроль знань та вмінь.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок № 64

Тема. Тематична контрольна робота з теми «Квадратний тричлен. Розв'язування рівнянь, що зводяться до квадратних рівнянь, та їх використання для розв'язування текстових задач»

Мета: перевірити рівень знань та вмінь учнів, набутих ними під час вивчення теми.

Тип уроку: контроль знань та вмінь.

Хід уроку

I. Організаційний етап

II. Перевірка домашнього завдання

Зібрати зошити із виконаною домашньою контрольною роботою (роботу перевірити та врахувати під час виставлення тематичного балу).

III. Формулювання мети і завдань уроку

Вчитель ще раз може наголосити, що метою контрольної роботи є демонстрація учнями своїх навчальних досягнень, а саме: показати знання змісту основних понять та алгоритмів, вивчених у темі, а також уміння застосовувати набуті знання під час розв'язування вправ.

IV. Умова тематичної контрольної роботи

Варіант 1

Варіант 2

1. Знайдіть корені рівняння:

а) х4 – 6x + 5 = 0;

б) (х2 + 5х + 1)(х2 + 5х + 3) + 1 = 0;

в) .

а) х4 – 8х2 + 7 = 0;

б) (х2 – 5х + 4)(х2 – 5х + 1) = 28;

в) .

2. Розкладіть на множники квадратний тричлен:

а) х2 – 9х – 10; б) 3х2 – 8х – 3

а) х2 – 5х – 6; б) 3х2 – х – 2

3. Скоротіть дріб:

4. Розв'яжіть задачу:

Турист планував пройти 24 км за деякий час. Збільшивши заплано­вану швидкість руху на 2 км/год, він подолав намічений шлях на 1 год швидше. За який час планував турист пройти 24 км?

Потяг, затриманий на 1 год, на перегоні 200 км ліквідував запізнен­ня, збільшивши швидкість на 10 км/год. Знайдіть час, за який потяг мав проїхати перегін із початковою швидкістю?

V. Підсумки уроку

Як варіант проведення цього етапу уроку можна запропонувати (після виконання роботи) оголошення правильних відповідей до за­вдань, виконаних учнями, або роздати учням для опрацювання вдома (домашній аналіз контрольної роботи) копії правильних розв'язань за­вдань контрольної роботи (заготовлених учителем заздалегідь).

VI. Домашнє завдання

  1. Виконати аналіз контрольної роботи (за розданими розв'язаннями).

  2. Повторити зміст та основні алгоритми теми «Раціональні вирази».

2

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі Blogger»
Левченко Ірина Михайлівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.