УРОК № 62 Тема уроку. Лінійна функція. М

Опис документу:
УРОК № 62 Тема уроку. Лінійна функція. Мета уроку: вивчення властивостей лінійної функції. Тип уроку: комбінований. Хід уроку І. Перевірка домашнього завдання Перевірити наявність виконаного домашнього завдання та наприкінці уроку зібрати зошити для перевірки. Автор Роганін

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

УРОК № 62

Тема уроку. Лінійна функція.

Мета уроку: вивчення властивостей лінійної функції.

Тип уроку: комбінований.

Хід уроку

І. Перевірка домашнього завдання

Перевірити наявність виконаного домашнього завдання та наприкінці уроку зібрати зошити для перевірки.

Розв'язання

  • Вправа 922.

а) у = 1,3х + 2, -3 ≤ х ≤ 4.

x

-3

-2

0

1

2

y

-1,9

-0,6

2

3,3

4,6

Область визначення: -3 х 4.

Область значень: -1,9 y < 7, 2.

у > 0, якщо -1,6 < x < 4;

у < 0, якщо -3 < х < -1,6.

Функція зростає.

б) у = 4 – 2t, -2 t 5

t

-2

-1

0

1

2

3

y

8

6

4

2

0

-2

Область визначення: -2 t 5.

Область значень: -6 y 8.

у > 0, якщо -2 < t < 2;

у < 0, якщо 2 < t < 5.

Функція спадна.

  • Вправа 924.

а) у = 2х – 5.

x

-2

-1

0

1

2

y

-9

-7

-5

-3

-1

Функція зростаюча.

б) у = 3 – 2х.

x

-2

-1

0

1

2

y

7

5

3

1

-1

Функція спадна.

в) у = 0,1х.

x

-2

-1

0

1

2

y

-0,2

-0,1

0

0,1

0,2

Функція зростаюча.

  • Вправа 927.

Оскільки графік функції у = 2х + т проходить через точку А (-2; 5), то маємо рівняння: 5 = 2 · (-2) + т. Звідси т – 4 = 5; т = 9. Відповідь. 9.

II. Сприймання і усвідомлення нового матеріалу

  1. Пояснення нового матеріалу здійснити за текстом § 23 за планом:

  1. Означення лінійної функції.

  2. Область визначення і область значень лінійної функ­ції.

  3. Графік лінійної функції.

  4. Проміжки зростання та спадання лінійної функції.

  5. Пряма пропорційність.

  1. Розв'язування вправ 935—938.

  2. Опрацювати вправу 1 рубрики «Виконаємо разом» (с. 202).

III. Закріплення та осмислення нового матеріалу

Розв'язування вправ:

  1. колективно — 939 (а, д), 941 (б), 943, 947, 948;

  2. самостійна робота навчального характеру:

варіант 1 — 939 (б, г), 941 (в), 945 (а);

варіант 2 — 939 (в, ґ), 941 (а), 945 (б).

Розв'язання і відповіді

  • Вправа 939.

а) б) в)

г) ґ) д)

  • Вправа 941.

а) б) в)

  • Вправа 943.

x

0

3

9

y = х 1

-1

1

Не

визначено

Точка

А(0; -1)

В(3; 1)

С(9; 5)

Належить точка

Так

Так

  • Вправа 945.

  • Вправа 947.

т = 180S , де т — маса фарби (у грамах), S — площа підлоги (у см2).

Ця залежність є прямою пропорційністю (k = 180).

  • Вправа 948.

Пряма а .

. Отже, пряма а — це графік функції у = 3х. Пряма b.

. Отже, пряма b — це графік функції у = х. Пряма с.

. Отже, пряма с — це графік функції y = -х. Пряма d.

. Отже, пряма d — це графік функції у = -х.

IV. Домашнє завдання

§ 22—23. Вправи 940, 942, 944, 946.

V. Підбиття підсумків уроку.

Дати відповіді на запитання рубрики «Перевірте себе» (с. 202 підручника).

3

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Протидія шкільному насильству»
Черниш Олена Степанівна
72 години
790 грн