• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Математика
  • Урок № 55 Тема. Тематична контрольна робота з теми «Квадратні рівняння. Формула коренів квадратного рівняння. Теорема Вієта»

Урок № 55 Тема. Тематична контрольна робота з теми «Квадратні рівняння. Формула коренів квадратного рівняння. Теорема Вієта»

Опис документу:
джерело: інтернет (автор Бабенко) Урок № 55 Тема. Тематична контрольна робота з теми «Квадратні рівняння. Формула коренів квадратного рівняння. Теорема Вієта» Мета: перевірити рівень засвоєння учнями змісту основних понять теми «Квадратні рівняння» та рівень умінь, сформованих у ході ви¬вчення теми.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок № 55

Тема. Тематична контрольна робота з теми «Квадратні рівняння. Формула коренів квадратного рівняння. Теорема Вієта»

Мета: перевірити рівень засвоєння учнями змісту основних понять теми «Квадратні рівняння» та рівень умінь, сформованих у ході ви­вчення теми.

Тип уроку: контроль знань та вмінь.

Хід уроку

I. Організаційний етап

II. Перевірка домашнього завдання

Зібрати зошити із виконаною домашньою контрольною роботою (роботу перевірити та врахувати під час виставлення тематичного балу).

ІІІ. Формулювання мети і завдань уроку

Вчитель ще раз може наголосити, що метою контрольної роботи є демонстрація учнями своїх навчальних досягнень, а саме: показати знання змісту основних понять та алгоритмів, вивчених у темі, а також уміння застосовувати набуті знання під час розв'язування вправ.

IV. Умова тематичної контрольної роботи

Тематична контрольна робота Квадратні рівняння. Теорема Вієта

Варіант 1

Варіант 2

1°. Розв'яжіть квадратне рівняння:

а) х2 – 5х + 4 = 0; б) у2 + 9у = 0;

в) 2t2 72 = 0; г) 7z2 z 8 = 0

a) m2 – 7m + 6 = 0; б) х2 6х = 0;

в) 6у2 + у7 = 0; г) 5t2 125 = 0

2°. При яких значеннях t виконується рівність:

?

?

3*. Один із коренів даного рівняння дорівнює 4. Знайдіть другий корінь і число (коефіцієнт) b:

y2 – y – b = 0

y2 + bу 8 = 0

4*. Складіть квадратне рівняння з цілими коефіцієнтами, якщо корені цього рівняння дорівнюють:

і -1

і 2

5*. Не розв'язуючи рівняння

3x2 – 7x – 11 = 0,

2х2 + 3х 13 = 0,

знайдіть значення виразу

V. Підсумки уроку

Як варіант проведення цього етапу уроку можна запропонувати (після виконання роботи) оголошення правильних відповідей до за­вдань, виконаних учнями, або роздати учням для опрацювання вдома (домашній аналіз контрольної роботи) копії правильних розв'язань за­вдань контрольної роботи (заготовлених учителем заздалегідь).

VI. Домашнє завдання

  1. Виконати аналіз контрольної роботи (за розданими розв'язаннями).

  2. Повторити: означення многочлена та супутніх понять, зміст понят­тя розкладання многочлена на множники (за довідником 7 класу), а також основну властивість дробу та алгоритм скорочення раціо­нальних дробів (за конспектом 8 класу).

2

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Емоційна ефективність учителя: теорія і практика»
Швень Ярослава Леонідівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.