УРОК № 44 Тема. Множення. Переставний закон множення.

Опис документу:
УРОК № 44 Тема. Множення. Переставний закон множення. Мета: формувати в учнів навички розв'язання текстових задач із за¬стосуванням арифметичних дій (у тому числі й множення) та виконання додавання, віднімання і множення натуральних чисел. Тип уроку: засвоєння вмінь і навичок. Хід уроку Автор Бабенко

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

УРОК № 44

Тема. Множення. Переставний закон множення.

Мета: формувати в учнів навички розв'язання текстових задач із за­стосуванням арифметичних дій (у тому числі й множення) та виконання додавання, віднімання і множення натуральних чисел.

Тип уроку: засвоєння вмінь і навичок.

Хід уроку

І. Перевірка домашнього завдання

Ігровий момент

Учитель заздалегідь записує на магнітній дошці умову номерів до­машнього завдання і готує картки з відповідями, які знаходяться окремо.

Учитель повідомляє учням, що, готуючись до уроку, записав відповіді на картках, але потім картки впали і перемішались, і тепер учням самим треба знайти серед карток правильні відповіді. Хто-небудь з учнів (або всі разом) розставляють картки по місцях.

II. Актуалізація опорних знань

(Робота з сигнальними картками)

Усні вправи

  1. Чи правильний запис?

1) 3 + 3 + 3 + 3 + 3 = 3 · 5; 2) 9 + 9 + 9 + 9 + 9 + 9 + 9 = 7 · 9;

3) 23 + 23 + 23 = 3 · 23; 4) 4 + 4 + 4 + 4 + 4 = 5 + 5 + 5 + 5?

  1. Знайти число, якщо:

1) воно втричі більше за 24;

2) відомо інше число — 24, і воно у 2 рази менше за дане число.

  1. Якими цифрами можуть закінчуватися два числа, якщо їх добуток закінчується цифрою: 1) 5; 2) 6?

  2. Мотоцикліст їде зі швидкістю 60 км/год. Яку відстань він проїде за

1) 2 год; 2) 5 год?

  1. Кілограм печива коштує 8 грн. Скільки треба заплатити за:

1) 3 кг пе­чива; 2) 3 кг печива?

III. Формування навичок

Перед тим, як розпочати розв'язування вправ, слід нагадати учням, що велика кількість задач математики розв'язується за допомогою арифметичних дій (серед яких множення). Треба пам'ятати, що за умо­вою задачі можна здогадатися, що саме в цій задачі потрібно виконува­ти множення чисел. Ці ознаки такі:

  1. У задачі мова йде про рух об'єктів, отже, знаємо, що S = v · t, де S — від­стань, v — швидкість, t — час.

  2. Якась величина х в а разів більша за іншу — b, отже, x = a · b.

  3. Купили а одиниць (кг) товару, одна одиниця (кг) товару коштує b грн. Отже, вся покупка коштує а · b (грн).

Після цього розбираються приклади 1 4 (с. 108 підручника).

Особливо слід звернути увагу на форму записів 1) дія (одиниця вимірювання) — пояснення), 2) дія. Відповідь.)

По закінченні аналізу розв'язаних задач учням пропонується розв'язати задачі А) №№ 405; 409; Б) №№ 407; 413; 415; 417 - задачі на рух (в одному напрямку, в проти­лежних напрямках, назустріч одне одному).

Додатково: логічна вправа. З поданих кутів вибрати один (рис. 79)

IV. Домашнє завдання

Повторити № 395 (усно);

п. 15, № 406; 408; 410; 414; 400 (3, 4).

2

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Інноваційна методика творчо-пізнавальної діяльності особистості: «Rory’s Story Cubes» »
Швень Ярослава Леонідівна
30 годин
590 грн