УРОК № 41 Тема. Рівняння. Кути. Прямокутник. Трикутник і його види.

Опис документу:
УРОК № 41 Тема. Рівняння. Кути. Прямокутник. Трикутник і його види. Мета: підготовити учнів до тематичної контрольної роботи. Тип уроку: повторення і систематизація знань. Хід уроку I. Актуалізація опорних знань Усні вправи Автор Бабенко

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

УРОК № 41

Тема. Рівняння. Кути. Прямокутник. Трикутник і його види.

Мета: підготовити учнів до тематичної контрольної роботи.

Тип уроку: повторення і систематизація знань.

Хід уроку

I. Актуалізація опорних знань

Усні вправи

  1. Знайти корінь рівняння:

1) х + 15 = 29; 2) 30 – х = 17; 3) х – 12 = 19; 4) 12 + х = 6.

  1. Назвати всі кути на рис. 70 і знайти їх величи­ни, якщо:

промінь NP — бісектриса кута MNK;

промінь NS — бісектриса кута PNK.

  1. На рис. 71 зображено трикутники, довжини сторін яких виражено в сантиметрах. Знайти периметр:

    1. рівностороннього трикутника;

    2. тупокутного рівнобедреного трикутника;

    3. прямокутного рівностороннього трикутника;

    4. гострокутного нерівнобедреного трикутника.

II. Повторення і систематизація знань, узагальнення вмінь

Оскільки основна мета уроку — підготовка учнів до тематичної контрольної роботи., то бажано організувати роботу учнів за трьома ос­новними напрямами:

  1. рівняння;

  2. кути;

  3. трикутники.

Також доцільно задачі на повторення і систематизацію матеріалу формувати в тріади (по 3 задачі схожого змісту, починаючи від базового рівня А до високого В).

  1. Рівняння
    Розв'язати рівняння:

1) а) х + 29 = 53; б) 150 – х = 76.

2) а) (26 + х) – 42 = 36; б) 55 – (х – 13) = 21.

3) Яке число треба підставити замість а, щоб коренем рівняння

(а – х) + 4 = 15 було число 3? (№ 290, б).

  1. Кути

1) Побудувати кут MNK, величина якого дорівнює 56°. Провести довільний промінь NA між сторонами кута MNK. Записати на­зви кутів, що утворились. Виміряти величи­ни кутів і знайти їх суму. Чому вона до­рівнює?

2) З вершини розгорнутого кута ABC проведе­но 2 промені BD і ВК так, що ABK = 152°, CBD = 143°. Обчислити DBK.

3) На рис. 72 ABK = 130°. Знайти кут між бісектрисами кутів АВК і СВК.

  1. Трикутники
    Дано:
    ABC. Знайти:

1) Його периметр, якщо АВ = 5 см; ВС = 5 см;

АС = 6 см.

2) Сторону АВ, якщо периметр 20 см; ВС = 5 см; АС = 6 см.

3) Його периметр, якщо АВ = 13 см, ВС — у 2 рази довша за АВ, АС на 5 см коротша від ВС.

III. Домашнє завдання

І варіант

У робочих зошитах виконати «Тематичне оцінювання № 3» (с. 35).

II варіант

Повторити пп. 10-14, № 392; 371; 365; 390.

2

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток цифрового інтелекту учителя: путівник по цифрових інструментах в ефективній організації і проведенні освітнього процесу»
Ілляхова Марина Володимирівна
36 годин
590 грн