Урок № 4. Воєнні дії на території України в 1916 — на початку 1917 р.

Опис документу:
На початок 1917 р. стало зрозумілим, що три роки кровопролитної війни не принесли перемоги жодній із воюючих сторін. Війна затягувалася, а соціально-економічне становище держав, які брали в ній участь, погіршувалося.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
10 клас Андріївська ЗОШ І-ІІІ ступенів Урок № 4. Воєнні дії на території України в 1916 — на початку 1917 р.
Слайд № 1

10 клас Андріївська ЗОШ І-ІІІ ступенів Урок № 4. Воєнні дії на території України в 1916 — на початку 1917 р.

Завдання уроку: пояснювати, які події Першої світової війни відбувалися на українських землях у цей період; характеризувати участь у бойових діях У...
Слайд № 2

Завдання уроку: пояснювати, які події Першої світової війни відбувалися на українських землях у цей період; характеризувати участь у бойових діях Українських січових стрільців у 1916 — на початку 1917 р.; визначати особливості російської окупаційної політики, здійснюваної на західноукраїнських землях у цей період; пояснювати, яким було становище українців в Австро-Угорщині в 1916—1917 рр.; характеризувати особливості життя на фронті та в тилу в роки війни; визначати, у чому полягало посилення економічної, соціальної та політичної кризи в Російській та Австро-Угорській імперіях.

Основні поняття, терміни, назви: Брусиловський прорив, інтернування, економічна, соціальна та політична криза.
Слайд № 3

Основні поняття, терміни, назви: Брусиловський прорив, інтернування, економічна, соціальна та політична криза.

Опорні дати: червень—серпень 1916 р. — Брусиловський прорив; серпень-вересень 1916 р. — бої легіону УСС на горі Лисоня; червень 1917 р.— невдалий н...
Слайд № 4

Опорні дати: червень—серпень 1916 р. — Брусиловський прорив; серпень-вересень 1916 р. — бої легіону УСС на горі Лисоня; червень 1917 р.— невдалий наступ російських військ на Східному фронті.

Персоналії: Олексій Брусилов, Федір Трепов.
Слайд № 5

Персоналії: Олексій Брусилов, Федір Трепов.

Актуалізація опорних знань Тестова перевірка домашнього завдання Фронтальне опитування
Слайд № 6

Актуалізація опорних знань Тестова перевірка домашнього завдання Фронтальне опитування

Назвіть українські політичні сили, які. в роки Першої світової війни підтримали Австро-Угорщину, а які — Російську імперію. 2) Пригадайте, коли та ...
Слайд № 7

Назвіть українські політичні сили, які. в роки Першої світової війни підтримали Австро-Угорщину, а які — Російську імперію. 2) Пригадайте, коли та за яких умов було створено легіон УСС. Хто був першим його командиром? 3) Коли відбулася Галицька битва? Яким був її результат? 4) Яку політику щодо українського населення проводила російська окупаційна влада у Галицько-Буковинському генерал-губернаторстві? Хто був її провідником? Дайте власну оцінку цій політиці. 5) Яким чином змінився перебіг подій на Східному фронті в 1915 р.?

План вивчення: Воєнні дії на українських землях у 1916 — на початку 1917 р. 2. Участь Українських січових стрільців у, подіях війни 1916 — початку ...
Слайд № 8

План вивчення: Воєнні дії на українських землях у 1916 — на початку 1917 р. 2. Участь Українських січових стрільців у, подіях війни 1916 — початку 1917 р. 3. Політика Росії та,Австро-Угорщини в Західній України 4. Життя на фронті та в тилу в роки війни. 5. Посилення економічної, соціальної та політичної кризи в Російській та Австро-Угорській імперіях.

Вивчення нового матеріалу Воєнні дії на українських землях у 1916 — на початку 1917 р.
Слайд № 9

Вивчення нового матеріалу Воєнні дії на українських землях у 1916 — на початку 1917 р.

Олексій Брусилов
Слайд № 10

Олексій Брусилов

Вивчення нового матеріалу 2. Участь Українських січових стрільців у, подіях війни 1916 — початку 1917 р.
Слайд № 11

Вивчення нового матеріалу 2. Участь Українських січових стрільців у, подіях війни 1916 — початку 1917 р.

Вивчення нового матеріалу 3. Політика Росії та Австро-Угорщини в Західній України
Слайд № 12

Вивчення нового матеріалу 3. Політика Росії та Австро-Угорщини в Західній України

Федір Трепов
Слайд № 13

Федір Трепов

Словник: Інтернування — затримання однією з  воюючих держав громадян ворожої сторони, які проживають на її території, до закінчення війни.
Слайд № 14

Словник: Інтернування — затримання однією з  воюючих держав громадян ворожої сторони, які проживають на її території, до закінчення війни.

Вивчення нового матеріалу 4. Життя на фронті та в тилу в роки війни.
Слайд № 15

Вивчення нового матеріалу 4. Життя на фронті та в тилу в роки війни.

Вивчення нового матеріалу 5. Посилення економічної, соціальної та політичної кризи в Російській та Австро-Угорській імперіях.
Слайд № 16

Вивчення нового матеріалу 5. Посилення економічної, соціальної та політичної кризи в Російській та Австро-Угорській імперіях.

1.   Якими були втрати австро-угорської та російської армій на вересень 1916 р.? 2. Чиєю перемогою завершився бій УСС із російською армією в районі...
Слайд № 17

1.   Якими були втрати австро-угорської та російської армій на вересень 1916 р.? 2. Чиєю перемогою завершився бій УСС із російською армією в районі гори Лисоня в 1916 р.? 3. Яку назву мав друкований орган полку УСС? 4. Що таке інтернування? 5. Якою була кількість мобілізованих із Наддніпрянщини до російської армії в роки війни? 6. Назвіть табори для українських біженців, створені австрійською владою. Ž 7.  Як відбувалися бойові дії на українських землях у  1916  — на початку 1917  р.? 8.  Охарактеризуйте участь УСС у  подіях війни 1916  — початку 1917  р. Закріплення нових знань

9. Порівняйте політику, яка здійснювалася російською владою на окупованих землях у 1914—1915 рр. та в 1916 — на початку 1917 р. 10. Охарактеризуйте...
Слайд № 18

9. Порівняйте політику, яка здійснювалася російською владою на окупованих землях у 1914—1915 рр. та в 1916 — на початку 1917 р. 10. Охарактеризуйте політику Австро-Угорщини в Західній Україні в цей період. 11. Визначте особливості життя на фронті та в тилу в період війни. 12. Наведіть факти, що свідчать про посилення економічної, соціальної і політичної кризи в Росії та Австро-Угорщині.  Закріплення нових знань

13.  Прослідкуйте за картою атласу перебіг воєнних дій на території України в 1916 — на початку 1917 р. 14. Проведіть дискусію за проблемою «Україн...
Слайд № 19

13.  Прослідкуйте за картою атласу перебіг воєнних дій на території України в 1916 — на початку 1917 р. 14. Проведіть дискусію за проблемою «Українські січові стрільці: значення участі українського підрозділу в подіях Першої світової війни». 15. Складіть таблицю «Посилення кризи в Росії та Австро-Угорщині в роки війни». Закріплення нових знань

16. Обґрунтуйте або спростуйте твердження, що розгортання воєнних дій на Південно-Західному фронті в 1916 — на початку 1917 р. сприяло посиленню кр...
Слайд № 20

16. Обґрунтуйте або спростуйте твердження, що розгортання воєнних дій на Південно-Західному фронті в 1916 — на початку 1917 р. сприяло посиленню кризових явищ у житті воюючих держав. Закріплення нових знань

Підсумок уроку: На початок 1917 р. стало зрозумілим, що три роки кровопролитної війни не принесли перемоги жодній із воюючих сторін. Війна затягува...
Слайд № 21

Підсумок уроку: На початок 1917 р. стало зрозумілим, що три роки кровопролитної війни не принесли перемоги жодній із воюючих сторін. Війна затягувалася, а соціально-економічне становище держав, які брали в ній участь, погіршувалося. У 1916 р. тривав бойовий шлях Українських січових стрільців. За всіма показниками бойового вишколу, військової дисципліни та підготовки він став зародком української національної армії. Політика російської влади на відвойованих в Австро-Угорщини українських землях у цей період набула більш поміркованого характеру. В урядовій політиці Австро-Угорщини стосовно українства поряд із позитивними явищами (турбота про біженців, переселенців тощо) спостерігалося також багато порушень прав людини, які заслуговували всебічного засудження. Тягар війни, розв’язаної правителями держав для задоволення власних амбіцій, ліг на плечі більшості населення, що призвело до зростання невдоволення на фронті та в тилу. Загальне напруження в суспільстві поступово переростало в кризу, яка наближала соціальний вибух.

Домашнє завдання: Підручник
Слайд № 22

Домашнє завдання: Підручник

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ІСТОРІЇ УКРАЇНИ залишилося:
0
4
міс.
1
5
дн.
0
7
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!