УРОК № 34 Тема. Види кутів. Вимірювання кутів.

Опис документу:
УРОК № 34 Тема. Види кутів. Вимірювання кутів. Мета: закріпити знання понять «розгорнутий кут», «градус» як оди¬ниця вимірювання кутів, «основна властивість вимірювання кутів»; відпрацювати навички вимірювання кутів і розв'язання задач на обчис-лення градусної міри із застосуванням властивості вимірювання кутів, повторити правила позначення кутів. Автор Бабенко

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

УРОК № 34

Тема. Види кутів. Вимірювання кутів.

Мета: закріпити знання понять «розгорнутий кут», «градус» як оди­ниця вимірювання кутів, «основна властивість вимірювання кутів»; відпрацювати навички вимірювання кутів і розв'язання задач на обчис­лення градусної міри із застосуванням властивості вимірювання кутів, повторити правила позначення кутів.

Обладнання: демонстраційний транспортир, картки-завдання на вимірювання кутів.

Тип уроку: засвоєння вмінь та навичок.

Хід уроку

I. Перевірка домашнього завдання

№ 316; № 323.

Серед поданих чисел знайдіть відповідні градусні міри кутів BCQ; EFM; PRT; AKS; DBC.

II. Актуалізація опорних знань

Усні вправи

  1. Назвіть усі кути, зображені на рис 43.

  2. На рис. 44 MNK = FNT = 60°. Визначте величини кутів KNF і KNT.

  3. На рис. 45 АВ — бісектриса деякого кута, величина якого 60°. Як побу­дувати цей кут?

  4. Прочитайте вираз і знайдіть його значення:
    1) 37 – 19; 2) 27 · 3; 3) 315 : 3; 4) 49 + 37.

III. Відпрацювання навичок

  1. Розв'язання вправ №№ 327; 328; 330.

  2. Практична робота

Учням роздано картки-завдання на 2-4 варіанти, кожна з яких має приблизно такий вигляд, як на рис. 46.

Рис. 46

Спільні запитання для всіх варіантів записано на дошці (№ завдання відповідає № рисунка).

  1. Яку величину має кут?

  2. Який кут називається розгорнутим?

  3. Який з кутів на рис. є розгорнутим?

  4. MOK = KOP = ... Чому дорівнює градусна міра кута між їх бісектри­сами? Відповіді учнів записують у роздані таблиці (див. табл.).

1

2

3

4

1

2

3

4

Перевірка результатів практичної роботи прово­диться наприкінці уроку (вчитель збирає заготовки-таблиці з відповідями учнів, залишивши карт­ки-завдання і показує правильні відповіді, разом з учнями обговорюються завдання).

IV. Домашнє завдання

п. 12, №№ 329; 332 (1); 428; 333.

Принести ножиці.

2

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Протидія шкільному насильству»
Черниш Олена Степанівна
72 години
790 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.