УРОК № 32 Тема уроку. Кут. Позначення кутів.

Опис документу:
УРОК № 32 Тема уроку. Кут. Позначення кутів. Мета: закріпити знання учнями понять «кут», «елементи кута», «рівні кути», «бісектриса кута»; відпрацювання навичок будувати, розрізняти кути, знаходити на рисунках рівні кути (розвиток окоміру). Тип уроку: засвоєння навичок та вмінь. Хід уроку Автор Бабенко

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

УРОК № 32

Тема уроку. Кут. Позначення кутів.

Мета: закріпити знання учнями понять «кут», «елементи кута», «рівні кути», «бісектриса кута»; відпрацювання навичок будувати, розрізняти кути, знаходити на рисунках рівні кути (розвиток окоміру).

Тип уроку: засвоєння навичок та вмінь.

Хід уроку

І. Перевірка домашнього завдання. Актуалізація опорних знань

(Робота з сигнальними картками)

Ігровий момент

Учитель. Любі друзі! Чи знаєте ви, що у вашому класі з'явився но­вий учень — Петрик Тяпляпкін? Але сьогодні він захворів і передав тільки зошит зі своїм домашнім завданням, яке було задано на попередньому уроці. Допоможіть мені, будь ласка, перевірити його домашнє завдання і знайти та пояснити, де він припустився помилки. Далі вчитель відкриває заздалегідь записане розв'язання вправ домашнього завдання (№ 298, 300, 302) разом із рисунками, причому в кожному з номерів припущено помилки. Учні (шукають помилку) перевіряють і сигналізують учителеві про знайдену помилку. Один з учнів пояснює, як треба було зробити і чому.

Після цього учні виконують усні вправи.

  1. Назвіть кути, зображені на рис. 30.

  1. Чи проходить промінь між сторонами кута ABC! Чи є він бісектрисою
    кута?
    (рис. 31)

  1. Учитель. Зараз я накреслю кут MNK, NP — його бісектриса (рис. 32). Те­пер я витру промінь NM. Як його поно­вити?

ІІІ. Відпрацювання навичок

  1. №№ 303; 305 — за підручником.

  2. Практична робота з прозорим папером.

Методика проведення практичної роботи

Учням роздаються аркуші із завданням і рисунками, і аркуші прозо­рого паперу, на який вони можуть переносити зображення кутів. На по­чатку роботи вчитель пояснює, як це робиться. Відповіді заносяться до листа відповідей і здаються, завдання перевіряються у класі, і проводить­ся корекція знань за необхідності.

Завдання 1. Який з поданих кутів дорівнює куту ABC (рис. 33)?

Завдання 2. Для якого з перелічених кутів промінь ОЕ є бісектрисою (рис. 34)?

1) DOK; 2) COK; 3) AOC; 4) COP.

Завдання 3. У якому з поданих на рис. 35 4випадків правильно назва­но бісектрису кута?

1) ВТ – бісектриса кута ABC; 2) DB – бісектриса KDC;

3) ВТ – бісектриса DBC; 4) ТВ- бісектриса ATC.

Завдання 4. Бісектрисою якого з наведених кутів є промінь ОЕ (рис. 36)?

1) BOD; 2) AOC; 3) COD; 4) DOB.

III. Підсумок уроку

Ігровий момент

Учитель. Два учні 5-го класу — Стьопа Смєкалкін і Петрик Тяп-ляпкін за допомогою одного й того ж косинця накреслили на дошці 2 кути:

Стьопа

Петрик

Петрик сказав: мій кут більший, бо в нього сторона довша. Чи пра­вильно міркує Петрик?

VI. Домашнє завдання

п. 11, № 296 (усно); № 304; 286 (11; 12); 279.

2

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Основи фінансової грамотності»
Часнікова Олена Володимирівна
72 години
790 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.