УРОК № 28 Тема уроку. Виконання вправ на множення многочлена на одночлен.

Опис документу:
УРОК № 28 Тема уроку. Виконання вправ на множення многочлена на одночлен. Мета уроку: формування вмінь і навичок учнів множити многочлен на одночлен. Тип уроку: формування вмінь і навичок учнів. Хід уроку Автор Роганін

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

УРОК № 28

Тема уроку. Виконання вправ на множення многочлена на одночлен.

Мета уроку: формування вмінь і навичок учнів множити многочлен на одночлен.

Тип уроку: формування вмінь і навичок учнів.

Хід уроку

І. Перевірка домашнього завдання

  1. Перевірити правильність виконання домашнього завдання за записами, зробленими на дошці до початку уроку.

Розв'язання

    • Вправа 436.

а) (3а + с) · 2а = 6а2 + 2ас; б) (8х у) · 3ху = 24х2у – 3ху2;

в) (х2 – х) · 2х = 2х3 – 2х2; г) (т3 + 3т) · т2 = т5 + 3т3;

ґ) (2а + 3) · 4а = 8а2 + 12а; д) (3x у) · 2ху = 6х2у 2ху2.

    • Вправа 439.

а) (х + 1)x2 = x3 + х2; б) а2(b с) = а2b а2с;

в) (n2 n)n3 = п5 п4; г) (2а + 3b) · 0,1 = 0,2а + 0,3b;

ґ) (-а + ас)с2 = -ас2 + ас3; д) -2а(а2 1) = -2а3 + 2а.

    • Вправа 442.

а) Якщо b = -2,7, то (b2 4)b b3 + 3b = b3 4b b3 + 3b = -b = -(-2,7) = 2,7.

б) Якщо а = 0,8, то (а2 1)а (а 1)а2 = а3 а а3 + а2 = а2а = 0,82 – 0,8 = = 0,64 – 0,8 = -0,16.

в) Якщо с = 0,5, то с + с2 + с3 с(1 + с) = с + с2 + с3 с с2 = с3 = 0,53 = = 0,125.

г) Якщо х = 2, у = 3, то (х – y)x + (xy)y = х2 ху + ху у2 = х2 у2 = 22 32 = = 4 9 = -5.

    • Вправа 444.

а) 2z – 15(1 – 2z) = 72; 2z 15 + 30z = 7z; 32z – 15 = 7z; 25z = 15; z = 0,6. Відповідь. 0,6.

б) 8с (3 7с) = 9с + 2; 8с 3 + 7с = 9с + 2; 15с 3 = 9с + 2; 6с = 5 ; с = . Відповідь. .

в) 1 8(3 2у) = 2(1 у); 1 24 + 16y = 2 – 2y; 16y + 2y = 2 + 23; 18y = 25; у = ; у = 1. Відповідь. 1.

г) 3z – (z – 5) · 4 = (1 – 5z) · 3; 3z – 4z + 20 = 3 – 15z; -z + 20 = 3 – 15z; 14z = -17; z = -; z = -1. Відповідь. -1.

  1. Розв'язування вправ (усно).

Помножити одночлен, записаний всередині квітки, на многочлени, які записані на її пелюстках.

II. Формування вмінь учнів виконувати множення многочлена на одночлен.

Розв'язування вправ:

а) колективно з коментуванням — 447 (а, г), 448 (а, г), 453 (а, г), 454 (а, г), 456 (а, г), 457 (а, г);

б) самостійна робота навчального характеру:

варіант 1 — 447 (б), 448 (в), 453 (б), 454 (в), 456 (б), 457 (в);

варіант 2 — 447 (в), 448 (б), 453 (в), 454 (б), 456 (в), 457 (б).

Розв'язання і відповіді

  • Вправа 447.

а) 6a3с3 – 8a2с4 + 10ас4 – 2a2с3; б) 6пх4 +10n2x32nx2 + 8n3x;

в) 2a5c – 4a4с2 + 2,8a2с3 – 8a2c; г) -4x5y2 + 2x3y4 + x2y4 + 6х2y3.

  • Вправа 448.

a) 2a3x4 + 3a2x3; б) -1,4c4y2z2c3z3;

в) 0,1n3z – 0,2nz4; г) -14x4y3x5y.

  • Вправа 453.

а) 1,2. б) 3. в) 9. г) .

  • Вправа 454.

а) 1,25. б) . в) 5. г) 3.

  • Вправа 456.

а) 3. б) 5. в) 9. г) 13.

  • Вправа 457.

а) 2(а3 + 6) + 5а(3а а2) 3а2(5 а) = 2а3 + 12 + 15а2 – 5а3 – 15а2 + 3а3 = 12;

б) 2х3(8 – 5x) – 8x(2x2 + x3) + 6(3x4 4) = 16x3 – 10x4 – 16x3 – 8x4 + 18x4 – 24 = = -24;

в) 6х(2у2 (5х + у) · 3у) + 3ху(2у + 30х) = 12ху2 – 6х(5x + у) · 3у + 6ху2 + + 90х2у = 12ху2 – 90х2у – 18ху2 + 6х2у + 90ху2 = 0;

г) 3аb + 6((2а + b)а + 5) 3а(3b + 4а) = 3аb + 6(2а2 + аb + 5) 9аb 12а2 = = 3аb + 12а2 + 6аb + 30 – 9аb – 12а2 = 30.

ІІІ. Домашнє завдання

§ 12. Вправи 446, 452, 455.

IV. Підбиття підсумків уроку

Завдання класу.

Відповісти на запитання рубрики «Перевір себе» (с. 99 підручника).

3

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Організація інклюзивного середовища в закладі освіти»
Мельничук Вікторія Олексіївна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.