УРОК № 14 Тема. Порівняння натуральних чисел.

Опис документу:
УРОК № 14 Тема. Порівняння натуральних чисел. Мета: повторити означення дії порівняння чисел і правил порівняння чисел, а також спосіб запису результату порівняння чисел за допомогою нерівності; доповнити знання учнів правилом порівняння чисел за допо-могою координатного променя; відпрацювати навички порівняння нату-ральних чисел за допомогою правила і координатного променя. Тип уроку: повторення та систематизація знань. Автор Бабенко

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

УРОК № 14

Тема. Порівняння натуральних чисел.

Мета: повторити означення дії порівняння чисел і правил порівняння чисел, а також спосіб запису результату порівняння чисел за допомогою нерівності; доповнити знання учнів правилом порівняння чисел за допо­могою координатного променя; відпрацювати навички порівняння нату­ральних чисел за допомогою правила і координатного променя.

Тип уроку: повторення та систематизація знань.

Хід уроку

І. Актуалізація опорних знань

(Перевірка домашнього завдання)

Усні вправи

  1. Яким числам відповідають точки М, N, P, K, T, F нарис. 161

  1. Скільки одиничних відрізків треба відкласти від початку координат­ного променя, щоб позначити на ньому число: а) 5; б) 178; в) 1234 567?

  2. Назвіть усі одноцифрові числа, які на координатному промені розта­шовані: а) праворуч від числа 6; б) ліворуч від числа 6.

  3. На рисунку 17 подано шкалу часу від 0 до 25 днів. Яка з точок відповідає 25 дням?

II. Повторення і систематизація доповнення знань
Методичні рекомендації

Оскільки в початковій школі учні навчилися порівнювати натуральні числа, то під час викладання основної частини теми (правило порівняння чисел) не виникає ніяких ускладнень.

Новим на цьому етапі є порівняння чисел за допомогою координат­ного променя. Але, враховуючи пропедевтичні вправи, виконані на попе­редньому уроці (№№ 129; 130; 132), сприйняття і засвоєння правила порівняння чисел за допомогою координатного променя також не повин­но складати труднощів для учнів.

Щодо записів результатів порівняння чисел, деякі труднощі можуть виникнути під час уведення поняття «подвійної нерівності», і особливо під час читання учнями подвійних нерівностей. Але, враховуючи кіль­кість вправ на відпрацювання цих навичок, сподіваюсь, і цю проблему буде розв'язано.

III. Відпрацювання навичок
Усні вправи

  1. Яке з чисел 617 і 716 розташоване на координатному промені ліворуч?

  2. Яке з чисел 304 і 403 розташоване на координатному промені праворуч?

  3. Які натуральні числа лежать на координатному промені між числами 2730 і 2 738?

  4. № 151 (див. підручник).

  5. 157 (1; 2).

Розв’язування вправ

  1. Запис нерівностей, подвійних нерівностей: № 152, 165.

  2. Правило порівняння натуральних чисел №153 (1, 3, 5, 7, 9); 155; 157 (3; 4); 160.

  3. Порівняння чисел за допомогою координатного променя № 159.

IV. Підсумок уроку

V. Домашнє завдання

п. 6, №№ 154; 156; 161; на повторення № 174 (1; 3); 175.

2

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Основи комунікативної компетентності молодшого школяра. Практичні матеріали»
Мельничук Вікторія Олексіївна
30 годин
590 грн