Урок № 109 Тема. Множення і ділення десяткових дробів.

Опис документу:
Урок № 109 Тема. Множення і ділення десяткових дробів. Мета: підготувати учнів до виконання тематичної контрольної роботи. Тип уроку: узагальнення і систематизація знань. Хід уроку І. Перевірка домашнього завдання Для економії часу доцільно цей етап провести зібравши і перевіривши зошити учнів. Автор Бабенко

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

2.3. Множення і ділення десяткових дробів

Урок № 109

Тема. Множення і ділення десяткових дробів.

Мета: підготувати учнів до виконання тематичної контрольної роботи.

Тип уроку: узагальнення і систематизація знань.

Хід уроку

І. Перевірка домашнього завдання

Для економії часу доцільно цей етап провести зібравши і перевіривши зошити учнів.

II. Систематизація знань, умінь і навичок

Запитання до класу

  1. Як помножити?

1) Два десяткові дроби;

2) десятковий дріб на 10n;

3) десятковий дріб на 0,1; 0,01;...

  1. Скільки цифр треба відділити комою в добутку чисел?

1) 4,25 · 0,3; 2) 42,5 · 0,3; 3) 42,5 · 3; 4) 42,5 · 30.

  1. Які властивості множення використовуємо під час обчислення зна­чень виразів?

1) 0,4 · 3,7 · 0,25; 2) 0,4 · 3,7 + 0,4 · 6,3.

  1. Як виконати ділення?

1) Десяткового дробу на натуральне число;

2) десяткового дробу на 10n;

3) десяткового дробу на 0,1; 0,01; ....

4) десяткового дробу на десятковий дріб.

Отже, основні правила, яким слід користуватися під час виконання контрольної роботи, — це правила множення і ділення десяткових дробів (використовуючи особливі випадки).

Розв'язування вправ

Вправи, які будуть розв'язувати на цьому уроці учні, відповідають ос­новним видам завдань контрольної роботи:

  • множення і ділення десяткових дробів;

  • усі арифметичні дії з десятковими дробами;

  • рівняння і задачі на складання рівнянь.

  1. Обчисліть:

1) 0,024 · 4,5; 2) 29,41 · 1000; 3) 2,86 : 100; 4) 4 : 16; 5) 0,48 : 0,8;

6) 9,1 : 0,07.

  1. Знайдіть значення виразу (4 – 2,6) · 4,3 + 1,08 : 1,2.

  2. Розв'яжіть рівняння:

1) 2,4 (х + 0,98) = 4,08; 2) 0,084 : (6,2 х) = 32.

  1. Відстань між двома пристанями дорівнює 9,9 км. Від цих пристаней
    в одному напрямку одночасно виїхали два катери. Один катер рухався
    позаду зі швидкістю 24,6 км/год і наздогнав другий через 4,5 год після
    початку руху. Знайдіть швидкість другого катера.

Додаткова задача

Петрик купив 5 тістечок і отримав 3,2 грн. здачі. Для покупки 9 тісте­чок йому не вистачило 2,4 грн. Скільки коштує одне тістечко?

III. Підсумок уроку

Учитель ще раз повторює тематику завдань контрольної роботи.

IV. Домашнє завдання

Тематичне оцінювання № 8 — у робочих зошитах. (Зібрати зошити і перевірити домашнє завдання з метою порівняння оцінок за домашню контрольну роботу з оцінками, що будуть отримані за контрольну роботу з теми.)

2

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Організація ефективної діяльності практичного психолога в закладі освіти»
Мельничук Вікторія Олексіївна
36 годин
590 грн