Урок № 102 Тема. Ділення десяткових дробів.

Опис документу:
Урок № 102 Тема. Ділення десяткових дробів. Мета: домогтися засвоєння учнями алгоритму ділення десяткового дробу на натуральне число, встановити алгоритм перетворення звичай¬ного дробу на десятковий; формувати навички розв'язання завдань, що передбачають ділення на натуральне число. Тип уроку: засвоєння знань, умінь і навичок. Автор Бабенко

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

2.3. Множення і ділення десяткових дробів

Урок № 102

Тема. Ділення десяткових дробів.

Мета: домогтися засвоєння учнями алгоритму ділення десяткового дробу на натуральне число, встановити алгоритм перетворення звичай­ного дробу на десятковий; формувати навички розв'язання завдань, що передбачають ділення на натуральне число.

Тип уроку: засвоєння знань, умінь і навичок.

Хід уроку

I. Перевірка домашнього завдання і відтворення знань

  1. Відповіді до завдань домашньої роботи вчитель записує на дошці, учні або в ході самоперевірки, або взаємоперевірки перевіряють якість ви­конання роботи, за необхідності коментуючи виконання найск­ладніших прикладів.

  2. Після перевірки виконання завдань домашньої роботи учні само­стійно виконують завдання аналогічного змісту і такого ж рівня складності (2 учні для перевірки виконують таке ж саме завдання за дошкою).

Самостійна робота

Варіант 1 [2]

  1. Виконайте ділення:

1) 8, 61 : 7; 2) 7,68 : 24; 3) 170 : 8. [1) 8,48 : 4; 2) 8,28 : 36; 3) 35 : 14.]

  1. Розв'яжіть рівняння:
    12 ·
    х = 88,8. [52х = 322,4]

II. Вдосконалення знань

Учитель нагадує учням, що = а : b, де а і b — натуральні числа, отже, поділивши чисельник а на натуральне b (знаменник), можемо отримати десятковий дріб. Тобто десятковим дробом тепер можемо записати не тільки дроби, що мають вигляд , а й деякі інші дроби (де b — не є розрядною одиницею): для цього треба лише поділити чисельник дробу на його знаменник.

Приклад (№ 936). = 3 : 4 =0,75

Завдання 1. Перетворити на десятковий дріб і запам'ятати:

; ; ; ; ; ; .

(= 0,5; = 0,25; = 0,2; = 0,4; = 0,6; = 0,8; = 0,125.)

III. Відпрацювання навичок

Розв'язання вправ

На цьому уроці учні закріплюють знання алгоритму ділення на нату­ральне число і перетворення звичайного дробу на десятковий. Тому розв'язують задачі, що передбачають виконання цих дій: №№ 936; 929 (парні): 934 (4-6); також № 932, що передбачає сумісне виконання арифметичних дій з десятковими дробами і № 959 (повторення геомет­ричного матеріалу).

IV. Підсумок уроку

Запитання до класу

  1. Поясніть, як виконати ділення:

1) 2,7 : 3; 2) 5 : 2; 3) 184 : 10.

  1. Поясніть, як записати десятковим дріб .

V. Домашнє завдання

п. 31, №№ 937; 935 (4-6); 933 (3; 4); 960.

2

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток і саморозвиток професійної креативності вчителя »
Ілляхова Марина Володимирівна
36 годин
590 грн