Взяти участь
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень 2.0».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Урок навчання грамоти (читання) Тема. Закріплення знань про звук [ж], букви Ж, ж («же»). Опрацювання народної казки «Лисичка і Журавель».

Урок навчання грамоти (читання) Тема. Закріплення знань про звук [ж], букви Ж, ж («же»). Опрацювання народної казки «Лисичка і Журавель».

Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі WordPress»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
1000 грн
249 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №QQ377114
За публікацію цієї методичної розробки Іващенко Ганна Вікторівна отримав(ла) свідоцтво №QQ377114
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Опис презентації окремими слайдами:
Слайд № 1

Пролунав дзвінок Починаємо урок Працюватимем старанно Щоб почуть наприкінці, Що у нашім першім класі Діти – просто молодці!
Слайд № 2

Пролунав дзвінок Починаємо урок Працюватимем старанно Щоб почуть наприкінці, Що у нашім першім класі Діти – просто молодці!

Приготуйтеся швиденько, Станьте біля парт рівненько. Ми урок розпочинаємо, Багато нового пізнаємо.
Слайд № 3

Приготуйтеся швиденько, Станьте біля парт рівненько. Ми урок розпочинаємо, Багато нового пізнаємо.

А щоб урок пройшов швидко і цікаво наші очі будуть дивитись і все бачити, вуха слухати і все чути. Ротик буде працювати і чітко звуки, слова вимовл...
Слайд № 4

А щоб урок пройшов швидко і цікаво наші очі будуть дивитись і все бачити, вуха слухати і все чути. Ротик буде працювати і чітко звуки, слова вимовляти.

Завітав сьогодні в клас На урок знову до нас Кубик, діти, не простий, Кубик, діти, чарівний. Він доріжку прокладає І знання перевіряє
Слайд № 5

Завітав сьогодні в клас На урок знову до нас Кубик, діти, не простий, Кубик, діти, чарівний. Він доріжку прокладає І знання перевіряє

Сьогоднішній урок — до казки крок. Будемо мандрувати, казкові місця відкривати. Добрий настрій один одному дарувати, Й гарні знання здобувати. Приг...
Слайд № 6

Сьогоднішній урок — до казки крок. Будемо мандрувати, казкові місця відкривати. Добрий настрій один одному дарувати, Й гарні знання здобувати. Приготуймося до старту, Підготуємо ми карту!

Слайд № 7

Я взяла нитки червоні І зв’яжу дві букви К Вмить з’явилась на долоні Буква, схожа на жука. Тільки ти жука згадаєш, Мене одразу упізнаєш.
Слайд № 8

Я взяла нитки червоні І зв’яжу дві букви К Вмить з’явилась на долоні Буква, схожа на жука. Тільки ти жука згадаєш, Мене одразу упізнаєш.

Слайд № 9

Слайд № 10

Слайд № 11

Слайд № 12

ЖА-ЖА-ЖА — ми побачили… . ЖИ-ЖИ-ЖИ — ти мені… . ЖІ-ЖІ-ЖІ — дуже гострі в нас… ЖУ-ЖУ-ЖУ — книжки я… . ЖЕ-ЖЕ-ЖЕ — цуцик м’ячик…. ОЖ-ОЖ-ОЖ — рушаймо в...
Слайд № 13

ЖА-ЖА-ЖА — ми побачили… . ЖИ-ЖИ-ЖИ — ти мені… . ЖІ-ЖІ-ЖІ — дуже гострі в нас… ЖУ-ЖУ-ЖУ — книжки я… . ЖЕ-ЖЕ-ЖЕ — цуцик м’ячик…. ОЖ-ОЖ-ОЖ — рушаймо в… УЖ-УЖ-УЖ — десь подівся… ЕЖ-ЕЖ-ЕЖ —бережіть ліс від… . ЖЕМ-ЖЕМ — ми природу… ЖОК-ЖОК — вийду я на…

ЖА-ЖА-ЖА — ми побачили… (вужа). ЖИ-ЖИ-ЖИ — ти мені… (допоможи). ЖІ-ЖІ-ЖІ — дуже гострі в нас… (ножі). ЖУ-ЖУ-ЖУ — книжки я… (бережу). ЖЕ-ЖЕ-ЖЕ — цуц...
Слайд № 14

ЖА-ЖА-ЖА — ми побачили… (вужа). ЖИ-ЖИ-ЖИ — ти мені… (допоможи). ЖІ-ЖІ-ЖІ — дуже гострі в нас… (ножі). ЖУ-ЖУ-ЖУ — книжки я… (бережу). ЖЕ-ЖЕ-ЖЕ — цуцик м’ячик… (стереже). ОЖ-ОЖ-ОЖ — рушаймо в… (подорож). УЖ-УЖ-УЖ — десь подівся… (вуж). ЕЖ-ЕЖ-ЕЖ —бережіть ліс від… (пожеж). ЖЕМ-ЖЕМ — ми природу… (бережем). ЖОК-ЖОК — вийду я на… (бережок).

Слайд № 15

Слайд № 16

Слайд № 17

Слайд № 18

Слайд № 19

Звучить курликання журавлів Тож станьмо миттю журавлями, Полетимо далекими краями, Широкі крила, довгу шию маємо, У високе небо відлітаємо.
Слайд № 20

Звучить курликання журавлів Тож станьмо миттю журавлями, Полетимо далекими краями, Широкі крила, довгу шию маємо, У високе небо відлітаємо.

Звучить курликання журавлів Тож станьмо миттю журавлями, Полетимо далекими краями, Широкі крила, довгу шию маємо, У високе небо відлітаємо.
Слайд № 21

Звучить курликання журавлів Тож станьмо миттю журавлями, Полетимо далекими краями, Широкі крила, довгу шию маємо, У високе небо відлітаємо.

— Журавель — найвищий птах. Досягає у висоту 120 см (учитель показує дітям довжину журавля рукою). Але його вага лише 6-7 кг. Має довгу шию й ноги....
Слайд № 22

— Журавель — найвищий птах. Досягає у висоту 120 см (учитель показує дітям довжину журавля рукою). Але його вага лише 6-7 кг. Має довгу шию й ноги. Ніс і той довгий. Ззаду звисає пишний жмут довгого пір’я. Це не хвіст, як часто гадають, а частина махового пір’я крил. А голос дзвінкий — за три кілометри чути. Як курликне під хмарами, так усі підіймають голови вгору. (Звучить клич журавля.)

— Журавель — найвищий птах. Досягає у висоту 120 см (учитель показує дітям довжину журавля рукою). Але його вага лише 6-7 кг. Має довгу шию й ноги....
Слайд № 23

— Журавель — найвищий птах. Досягає у висоту 120 см (учитель показує дітям довжину журавля рукою). Але його вага лише 6-7 кг. Має довгу шию й ноги. Ніс і той довгий. Ззаду звисає пишний жмут довгого пір’я. Це не хвіст, як часто гадають, а частина махового пір’я крил. А голос дзвінкий — за три кілометри чути. Як курликне під хмарами, так усі підіймають голови вгору. (Звучить клич журавля.)

Дивний ключ у небі лине, Не залізний, а пташиний. Цим ключем в осінній млі Відлітають… (журавлі).
Слайд № 24

Дивний ключ у небі лине, Не залізний, а пташиний. Цим ключем в осінній млі Відлітають… (журавлі).

Слайд № 25

Слайд № 26

Слайд № 27

Слайд № 28

Казка нас вже зустрічає, Й гостинністю пригощає. Тож зайдемо у хатинку Лише на одну хвилинку. І подивимось: що там?
Слайд № 29

Казка нас вже зустрічає, Й гостинністю пригощає. Тож зайдемо у хатинку Лише на одну хвилинку. І подивимось: що там?

бі-жить бі-жать ле-жить ле-жать
Слайд № 30

бі-жить бі-жать ле-жить ле-жать

дру-жи-ти по-дру-жи-ти-ся по-дру-жи-ли-ся
Слайд № 31

дру-жи-ти по-дру-жи-ти-ся по-дру-жи-ли-ся

жу-ра-вель жу-рав-лик жу-рав-лі
Слайд № 32

жу-ра-вель жу-рав-лик жу-рав-лі

жу-рав-ли-ний жу-рав-ли-ні
Слайд № 33

жу-рав-ли-ний жу-рав-ли-ні

Робота з підручником Групова робота
Слайд № 34

Робота з підручником Групова робота

Не той друг, хто медом маже, а той, хто правду каже.
Слайд № 35

Не той друг, хто медом маже, а той, хто правду каже.

Робота в групах Самостійна робота Ігри на уроці
Слайд № 36

Робота в групах Самостійна робота Ігри на уроці

Наш урок пройшов не марно Повідомлю у кінці Що у нашім першім класі Діти просто молодці!
Слайд № 37

Наш урок пройшов не марно Повідомлю у кінці Що у нашім першім класі Діти просто молодці!

Слайд № 38

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Урок-гра, урок навчання грамоти 1 клас
  • Додано
    25.02.2018
  • Розділ
    Читання
  • Клас
    1 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    2654
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    3
  • Номер матеріала
    QQ377114
  • Вподобань
    0
Курс:«Активізація творчого потенціалу вчителів шляхом використання ігрових форм організації учнів на уроці»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
1400 грн
290 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №QQ377114
За публікацію цієї методичної розробки Іващенко Ганна Вікторівна отримав(ла) свідоцтво №QQ377114
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Зима – 2018-2019»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти