Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Критика і розвиток. Як не знищити мотивацію
»
Взяти участь Всі події

Урок. Написання великої букви Ш. За ПТ "Росток", 1 клас

Українська мова

Для кого: 1 Клас

23.04.2020

706

11

0

Опис документу:
Головними особливостями вивчення української мови в 1 класі за педагогічною технологією «Росток» є: домінуюче використання діяльнісного методу навчання через лінгвістичну казку; розділення навчання грамоти на дві окремі, не пов’язані між собою, програмами: «Навчання грамоти: навчання читання» та «Навчання грамоти: навчання письма». Автор: Бурилкіна Людмила Вікторівна
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Підготувала: Бурилкіна Л.В.

Навчання грамоти: навчання письма, 1 клас

За навчальним проектом «Росток»

Тема. Написання великої букви Ш.

Мета:

навчальна: вчити правильно писати велику рукописну літеру Ш та поєднувати її з іншими літерами у буквосполученнях відрізняти друковану букву від рукописної; закріплювати вміння писати вивчені літери та їх поєднання; удосконалювати правильну посадку під час письма, уміння правильно тримати ручку та розташовувати зошит на парті;

розвивальна: розвивати зв’язне мовлення, уяву, фантазію;

виховна: виховувати взаємоповагу.

Обладнання: підручник «Українська мова» Прописи. 1 клас.3 частина. /Кальчук М.І.,Чабайовська М.І.. – С.: ТОВ НВП «Росток А.В.Т.», 2018. –88 с.; малюнок Казкової галявини, казкової сторінки, тренажер для письма, цеглинки LEGO.

Хід уроку

І. Самовизначення до діяльності.

Організація уроку.

Встаньте, дітки, всі рівненько,

Посміхніться всі гарненько.

Посміхніться всі до мене,

Посміхніться і до себе.

Привітайтесь: Добрий день!

Хай гарно розпочнеться новий день!

ІІ. Актуалізація знань і фіксація утруднення в діяльності.

1.Вправа «Листочок».

Допиши букву, яка «заблудилася» і не потрапила на свій листочок. Поясни свій вибір. Наведи інші букви кольоровим олівцем.

ІІІ. Виявлення причин утруднення і фіксація в діяльності.

Складіть казку про дружбу букв И, Й, Ш, Ц, Щ, Ч.

ІV. Побудова проекту виходу з утруднення.

Пофантазуй та перетворіть вивчені букви у малюнки предметів за власним задумом.

1.Гра – фантазія «Перетворення». Робота у парах.

И, Й, Ш, Ц, Щ, Ч.

2.Викладення букви Ц із цеглинок LEGO. Робота в парах.

V.Первинне закріплення у зовнішньому мовленні.

* Дай поради звірятам щодо правильного письма букв И, Й, Ш, Ц, Щ, Ч.

* Напиши ці літери в зошитах звірят.

* Розмалюй Казкову галявину буквами И, Й, Ш, Ц, Щ, Ч.

Фізкультхвилинка

Пальчикова гімнастика.
Нумо пальчики маленькі
То стулять, то розтулять,
Щоб у зошитах рівненько
Гарні буквочки писать.
Діти простягають руки вперед, стискають і розтискають кулачки.
Повторюють вправу кілька разів.

* Запам’ятай правильне написання букви.

Учитель. Розгляньте уважно на схемах (с.15 – завдання від мудрої Сови) послідовність написання великої букви Ш.

Учитель.

- Сьогодні ми навчимося писати велику літеру Ш та будемо поєднувати її з іншими літерами.

Буква Ш

Графічний аналіз великої букви Ш

Велика буква відрізняється від малої лише розміром.

Вона складається з трьох прямих подовжених паличок із заокругленнями.

Засвоєння конфігурації літери

Показ написання літери Ш на дошці з поясненням послідовності зображення елементів.

Алгоритм написання великої букви Ш

Починаємо писати нижче від міжрядкової лінії, ведемо вгору праворуч, заокруглюємо під міжрядковою лінією і ведемо подовжену паличку вниз (як у великій «И»). Біля нижньої рядкової заокруглюємо праворуч і ведемо похилу лінію вгору до міжрядкової. Не відриваючи руки, пишемо ще дві прямі похилі подовжені палички із заокругленнями внизу. У верхній частині, над рядком, вони закривають лінії заокруглення.

* «Письмо в повітрі» під рахунок.

Буква Ш

- Напишіть елементи в повітрі: «і - раз – і, два – і, три - і».

*Письмо на дощечках.

Учитель. А тепер спробуйте самостійно записати велику букву Ш на дощечках.

*Письмо на тренажерах для письма букви (6 р.)

Діти пишуть велику букву Ш.

VІ. Самостійна робота.

Виконай письмове завдання. Записати у зошиті, ст.16:

Написання великої букви у «Прописах»:

  • по слабонаведених лініях;

  • по пунктирних лініях;

  • самостійне письмо у другому рядку.

Зошит свій я відкриваю,

Навскоси я його кладу.

Ручку я ось так тримаю,

Сяду рівно, не зігнусь.

Буду я писати вправно,

До роботи я берусь.

  • велику букву Ш;

  • склади: Ши, Шо, Ше, Шв, Шл, Шу;

  • слово: Шевченко;

  • речення: Шевченко – великий поет.

VІ. Фізкультхвилинка

Руханка «Веселі стрибки».

Раз, два — стоїть ракета. (руки вгору, зімкнуті над головою)

Три, чотири — став літак. (руки в сторони)

Раз, два — хлопок у долоні, (стрибки на одній і двох ногах)

А потім на кожний рахунок.

Раз, два, три, чотири —

Руки вище, плечі ширше. (руки вгору і в сторони)

Раз, два, три, чотири —

Ми на місці походили. (ходьба на місці)

Джерело: http://www.mybaby.pl.ua/news/a-1113.html

VІІ. Включення в систему знань і повторення вивченого.

Продовження роботи в зошиті.

Знайди і закресли букви, які написані неправильно.

1. Вправа «Знайди помилку».

2. Прочитай друкованими літерами і запиши рукописними.

Ш ш Шацькі озера.

VІІІ. Підсумок уроку. Рефлексія.

Сьогодні я дізнався …

У мене вийшло …

Було складно …

Мене здивувало …

Було цікаво …

Тепер я вмію …

Вправа «Сонечко»

  • Як Сонечко оцінило б вашу роботу? Намалюйте його настрій від вашої роботи на своєму листочку?

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.