Сьогодні о 18:00
Кабінет психолога:
«
Здатність до саморегуляції – основа духовного розвитку. Нові інструменти й підходи
»
Взяти участь Всі події

урок на тему: Закріплення знань про звукове значення вивчених букв. Робота з текстом «Дністер». Бесіда «Як мандрує вода».

НУШ

Для кого: 1 Клас

24.11.2020

200

13

0

Опис документу:
Очікувані результати: З увагою сприймає усні репліки вчителя й однокласників (вітання, знайомство, запитання, прохання) й доречно реагує на усну інформацію. Записує під диктування слова з відомими літерами. Уживає відповідну до ситуації спілкування (тематика тижня) лексику і несловесні засоби (жести, міміка тощо). Сприймає монологічне висловлення й використовує усну інформацію з конкретною метою. Ставить запитання до усного повідомлення й відповідає на запитання. Малює ілюстрацію до художнього
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Закріплення знань про звукове значення вивчених букв. Робота з текстом «Дністер». Бесіда «Як мандрує вода».

Очікувані результати: З увагою сприймає усні репліки вчителя й однокласників (вітання, знайомство, запитання, прохання) й доречно реагує на усну інформацію. Записує під диктування слова з відомими літерами. Уживає відповідну до ситуації спілкування (тематика тижня) лексику і несловесні засоби (жести, міміка тощо). Сприймає монологічне висловлення й використовує усну інформацію з конкретною метою. Ставить запитання до усного повідомлення й відповідає на запитання. Малює ілюстрацію до художнього тексту (легенда). Уживає відповідну до ситуації спілкування лексику і несловесні засоби. Довідується (з легенд, від старших людей) про походження місцевих назв населених пунктів і географічних об’єктів

Хід уроку.

І. ОК

ІІ.Актуалізація знань

  1. Розчитування.(за таблицею)

  2. Вивчення вірша за мнемотаблицею.

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

ІV. Робота над темою уроку.

1. Робота з текстом

- які моря омивають Україну (Чорне і Азовське)

- як називаються головні ріки України (Всього на території України 70 тис. річок).

- Які ви знаєте озера?

- чи знаєте ви якісь легенди або перекази про походження назви річки/озера/моря.

ДНІСТЕР

Колись у давнину тут, де тече Дністер, плюскотів маленький струмочок, а

вздовж нього подекуди жили люди. Були поміж них мисливці й хлібороби. Вели вони

свій незвичайний календар. Кожен день позначали на піску, що був на березі струмка,

мітками. Що не день, то нова мітка. За ними люди знали, скільки днів залишилося,

наприклад, до весни.

Але одного разу струмок розлився. Коли вранці вода спала, вийшли люди на

берег, а позначок немає.

Хто дні стер? – бідкалися люди.

Та хто? Струмок дні стер.

З того часу почали називати струмок, який дні стер, – Дністер.

Тепер це вже не струмок, а велика річка. А початок бере вона аж у Карпатах ізпід могутнього дуба, де вода б’є догори водограєм.

  • чи сподобалась їм розповідь.

  • Намалюйте ілюстрацію до легенди.

  1. Фізкультхвилинка

  2. Бесіда «Як мандрує вода».

  • Чи може вода мандрувати? Як саме?

Перегляд відео кругообіг води в природі: https://www.youtube.com/watch?v=i3WyXdCzGrU&ab_channel=%D0%9F%D0%B0%D1%88%D0%B0%D0%92%D0%B0%D1%81%D0%B8%D0%BB%D1%96%D0%B2%D0%BD%D0%B0-%D0%9F%D0%92

  • Отже, може вода мандрувати?

  • як мандрує вода?

V. Рефлексія

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.