Урок на тему: Загладжування штукатурки гладилками.

Опис документу:
Загладжують штукатурку дерев’яними або металевими гладилками, (рис. 1, а). До дерев’яного полотна 1 гладилок прибита м’яка гума 2 у вигляді суцільної смужки, так щоб вона виходила за краї полотна не менше ніж на 20 мм. Процес загладжування накривки гладилками мало відрізняється від роботи звичайним півтерком.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

План уроку № 39 Дата проведення ___________

Тема програми 7: Затирання та загладжування накривних шарів.

Тема уроку: Загладжування штукатурки гладилками.

Мета:

Ознайомити учнів із способами загладжування штукатурки гладилками.

Розвинути професійне та аналітичне мислення.

Виховати любов та повагу до обраної професії.

Навчально - методичне забезпечення заняття:

ПК, картки, підручник, інструкційні картки.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

Вид уроку: лекція з елементами бесіди.

Міжпредметні зв’язки: охорона праці, матеріалознавство.

ХІД УРОКУ:

  1. Організаційний момент - I. хв.

-перевірка наявності учнів

-підготовленість учнів до оцінювання(наявність ручок, зошитів)

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

Оголосити тему уроку. Мету вивчення нового матеріалу.

ясування важливості даної теми

- визначення порядку вивчення теми( роботи)

ІІІ. Актуалізація опорних знань, формування висновків учнями ( фронтальне опитування )

Згадайте тему минулого уроку?

Iv. Вивчення нового матеріалу в формі (розказу з елементами бесіди).

Загладжують штукатурку дерев’яними або металевими гладилками, (рис. 1, а). До дерев’яного полотна 1 гладилок прибита м’яка гума 2 у вигляді суцільної смужки, так щоб вона виходила за краї полотна не менше ніж на 20 мм. Процес загладжування накривки гладилками мало відрізняється від роботи звичайним півтерком. Загладжують двома способами. У першому випадку нанесену накривку спочатку розрівнюють звичайним півтерком, а потім загладжують гладилкою у двох напрямах. На стінах накривку рекомендується спочатку загладжувати у вертикальному напрямку (рис. 1, б), а потім в горизонтальному (рис. 1, в). На стелях накривку загладжують спочатку поперек променів світла, що йдуть з вікон, а потім по їх напрямку. У другому випадку одночасно намазують і розрівнюють накривочний розчин, а потім загладжують його. Чистота поверхні при цьому залежить від майстерності робітника. При загладжуванні гладилкою, оббитих гумою, поверхні отримують вид дрібнопіщаних фактур; такі поверхні підходять для обробки клейовими фарбами. При загладжуванні металевими гладилками поверхні стають ніби залізниними. Вони придатні для фарбування олійними фарбами.

Організація робочого місця при накиданні розчинової суміші. Безпека праці при виконанні робіт Продуктивність праці робітника залежить від правильної організації його робочого місця. Бригадир і кожен член бригади мають заздалегідь турбуватися про підготовку робочого місця, щоб не було простоїв. Кожний робітник повинен виконувати роботу на своїй ділянці так, щоб не заважати працювати іншому робітникові. Механізми, пристрої, інструменти і матеріали на робочому місці розміщують так, щоб під час роботи не доводилось робити зайвих рухів. Ручний інструмент, який беруть правою рукою, по-винен лежати справа, а той, що беруть лівою рукою, — зліва. Якщо для роботи потрібен столик, то його встановлюють так, щоб з цього місця можна було виконати якнайбільший обсяг робіт. На робочому місці не повинно бути будівельного сміття, зайвих матеріалів, які заважатимуть пересуванню робітників. Під час роботи слід користуватись лише справними інструментами та пристроями і якісними матеріалами. Для виконання робіт на висоті потрібно встановити на робо-чому місці необхідні пристрої, а на них у зручних для роботи місцях — ящики для розчину, інструменти тощо. Велике значення в організації робіт має своєчасна підготовка потрібних матеріалів і подавання їх на робоче місце. Підготовлені матеріали в процесі роботи ритмічно подають на робочі місця. Під час виконання робіт обов’язково слід дотримуватись усіх правил техніки безпеки і виробничої санітарії. Працювати на висоті можна лише при справних пристроях. Робоче місце опоряджувальника має бути добре освітлене природним світлом. Для роботи з сумішами, що виділяють шкідливі для здоров’я людини леткі пари розчинників, слід забезпечити штучну або природну (через відкриті вікна) вентиляцію приміщень. Вентиляція повинна забезпечити протягом години не менше ніж дворазовий обмін повітря в приміщенні. Після закінчення роботи треба прибрати своє робоче місце, вимити і сховати у шафу інструменти, вимкнути струм, підведений до електроустаткування, закрити пускові пристрої на замок.

v. Первинна перевірка та закріплення знань (індивідуальне опитування)

VI . Підсумок уроку: виставлення оцінок, висновок. РЕФЛЕКСІЯ

vІI. Інформація, інструктаж домашнього завдання.

Домашнє завдання – вивчити конспект.

Викладач – Марковець О. С.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Географічні задачі»
Довгань Андрій Іванович
36 годин
590 грн