• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Географія
  • Урок на тему "ВИРОБНИЦТВО ПОЛІМЕРНИХ МАТЕРІАЛІВ. ОСОБЛИВОСТІ СВІТОВОГО ВИРОБНИЦТВА ПЛАСТМАС, ХІМІЧНИХ ВОЛОКОН, СИНТЕТИЧНОГО КАУЧУКУ."
До ЗНО з ГЕОГРАФІЇ залишилося:
0
5
міс.
2
8
дн.
0
5
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!

Урок на тему "ВИРОБНИЦТВО ПОЛІМЕРНИХ МАТЕРІАЛІВ. ОСОБЛИВОСТІ СВІТОВОГО ВИРОБНИЦТВА ПЛАСТМАС, ХІМІЧНИХ ВОЛОКОН, СИНТЕТИЧНОГО КАУЧУКУ."

Опис документу:
Конспект уроку з географії, 10 клас, профільний рівень, курс «Регіони і країни світу», що є продовженням базової географічної освіти у профільних класах старшої школи. Він спрямований на розкриття глобальних та регіональних явищ і процесів, що відбуваються як у світі в цілому, так і в окремих субрегіонах, країнах і їх регіонах. джерело: http://geo-bav.at.ua, інтернет ресурси.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

10 клас

Урок № 91

Дата:

ВИРОБНИЦТВО ПОЛІМЕРНИХ МАТЕРІАЛІВ.

ОСОБЛИВОСТІ СВІТОВОГО ВИРОБНИЦТВА ПЛАСТМАС,

ХІМІЧНИХ ВОЛОКОН, СИНТЕТИЧНОГО КАУЧУКУ.

МІГРАЦІЯ «БРУДНИХ» ХІМІЧНИХ ВИРОБНИЦТВ

У КРАЇНИ, ЩО РОЗВИВАЮТЬСЯ.

Мета: продовжувати формування знань про хімічну промисловість світу, її особливості, галузеву й територіальну структуру, чинники розміщення; забезпечити засвоєння знань про географію хімії полімерів та тонкої хімії; розвивати навички науково обґрунтованого підходу до охорони довкілля.

Обладнання: підручник, настінна політична карта світу, географічні атласи для 10 класу, магнітна демонстраційна схема «Нафтогазохімічний ЕВЦ», зразки продукції відомих хіміко-фармацевтичних ТНК — «Проктер енд Гембл», «Оріфлейм», «Ейвон», «Байср».

Ключові поняття: полімер, первинні полімери, кінцеві полімери, «брудні» виробництва.

Тип уроку: комбінований.

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ, УМІНЬ І НАВИЧОК

Завдання

1. Накресліть схему галузевої структури хімічної промисловості. (Троє учнів працюють біля дошки. Після завершення роботи вчитель разом з учнями аналізує правильність схем, ставить учням додаткові запитання та оцінює їхню роботу.)

2. Використовуючи карти атласу, поясніть, які чинники вплинули на формування таких великих центрів і районів хімічної промисловості, як Леверкузен (Німеччина), Верхньосилезька агломерація (Польща), Чикаго (США), Абадан (Іран), Калгарі (Канада).

ІІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ТА ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Учитель повідомляє, що поточний урок також буде присвячений вивченню хімічної промисловості світу. Він пояснює, посилаючись на учнівські схеми галузевого складу хімічної промисловості, зображені на дошці, що знання учнів про хімічну промисловість світу будуть неповними без вивчення географії хімії полімерів та тонкої хімії, а також наголошує, що без знання цього матеріалу важко буде виконати творчу роботу, передбачену чинною програмою з географії.

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1. Стадії та географія виробництва полімерних матеріалів.

Демонстрація вчителем магнітної схеми «Нафтогазохімічний ЕВЦ», спільний з учнями аналіз її структури з метою виявлення особливостей i принципів розміщення різних виробництв хімії полімерів.

2. Географія виробництва пластмас, хімічних волокон і синтетичного каучуку.

Усна практична робота під керівництвом учителя зі статистичними даними та картою «Хімічна промисловість» географічного атласу для 10 класу.

3. Географія тонкої хімії та фармацевтичної промисловості.

Розповідь учителя з використанням карти світу та карти «Хімічна промисловість» географічного атласу для 10 класу, зразків продукції відомих хіміко-фармацевтичних ТНК — «Проктер енд Гембл», «Оріфлейм», «Ейвон», «Байєр» тощо.

V. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

Дискусія

Обговорення можливих причин міграції «брудних» виробництв до країн, що розвиваються. Учитель пропонує різні можливі причини такого процесу. Учні після обговорення або визнають причину поважною, або відхиляють твердження вчителя. У випадку схвалення можливої причини учні разом з учителем виявляють райони та країни вірогідного переміщення цієї галузі.

VI. ПІДСУМКИ УРОКУ

Прийом «П'ять речень»

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1. Опрацювати матеріали уроку.

2. Написати роботу «Найновітніша хімічна продукція» та підготуйте її презентацію. Вимоги до роботи: опис кількох видів наукоємної продукції хімічної, фармацевтичної, парфумерної або мікробіологічної промисловості; зазначення фірми-виробника, галузі використання, пояснення, чому ця продукція належить до наукоємної, рекламування її. Обсяг роботи — до двох аркушів.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Стратегії профілактики та вчасного реагування на прояви суїцидальної поведінки неповнолітніх»
Мельничук Вікторія Олексіївна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.