Урок на тему: Великі географічні відкриття: зустріч цивілізацій.

Опис документу:
Уявна подорож «картинною галереєю»(на дошці прикріплені репродукції портретів: Енріке Мореплавець, Христофор Колумб, Васко да Гама, Фернан Маггелан). Урок буде цікавим вчителям які навчають історію у 8 класі.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Оберіть документ з архіву для перегляду:
19,742 Кб
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема: Великі географічні відкриття: зустріч цивілізацій.

Цілі уроку:

Навчальна. Формувати вміння висловлювати судження щодо характеру і значення Великих географічних відкриттів, змін у соціально-економічному житті.

Розвивальна. Розвивати загальнонавчальні уміння: розумові(аналізувати інформацію, виділяти головні ідеї в тексті чи розповіді вчителя, будувати доказ чи спростування); мовленнєві(самостійно будувати відповідь, використовуючи різні джерела, користуватись словником).

Виховна. Виховувати повагу до історичного минулого.

Тип уроку: засвоєння нових знань

Хід уроку

План

1. Причини і передумови Великих географічних відкриттів XV- XVI століть.

2. Початок і перебіг основних відкриттів.

3. Перша навколосвітня подорож.

4. Доколумбові цивілізації Америки та народи Африки

Вивчення нового матеріалу

1. Уявна подорож «картинною галереєю»(на дошці прикріплені репродукції портретів: Енріке Мореплавець, Христофор Колумб, Васко да Гама, Фернан Маггелан). Розгляньте репродукції. Користуючись підручником, підготуйте відповіді на питання: Хто ці люди ? Коли вони жили ? Чим прославились?

2. Самостійна робота з підручником і атласом. Підготовка відповідей.

3. Відповіді учнів(ланцюжком ) за схемою: ХТО ? КОЛИ ? ЩО ?

По завершенню відповідей учні роблять висновок про те, що відкриття європейців були дійсно «Великими».

Робота із словником. Розкриття змісту поняття «Великі географічні відкриття»

5. Виконання завдання.

- Прочитайте слова: компас, золото, каравела, товар, срібло, портолани, торгівля, Іспанія, астролябія, Португалія, схід, захід, Реконкіста, «нові» дворяни, Фердінанд, Ізабелла.

- Сформулюйте запитання щодо незрозумілих слів ?

- Об’єднайте слова в групи за спільною темою.(Теми: винаходи, коштовні метали, торгівля, країни, частини світу, люди).

- Розташуйте теми за принципом «первинний - вторинний», «причина - наслідок». Вибір обґрунтуйте.

- Які теми характеризують умови, що склалися в Європі в кінці XV – на початку XVI століття?

- Сформулюйте причини «Великих географічних відкриттів»

- Які відкриття є основними ? (робота з картою)

- Яке відкриття поставите першим ?

- Яке відкриття, на вашу думку, було найважливішим?

- Кого зустріли мореплавці на нових землях ?

Узагальнення та систематизація знань

1. Записати слова в клітинки за першою буквою, користуючись підручником і атласом (робота в парах)

Домашнє завдання: опрацювати тему уроку, робота із контурною картою

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Географічні задачі»
Довгань Андрій Іванович
36 годин
590 грн