• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Географія
  • урок на тему "ТРЕТИННИЙ СЕКТОР ЕКОНОМІКИ, ЙОГО СКЛАД: ТРАНСПОРТНІ ПОСЛУГИ, ТУРИЗМ, ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНІ ПОСЛУГИ, КОНСАЛТИНГ, ЛІЗИНГ, ІНФОРМАЦІЙНІ ПОСЛУГИ, ФІНАНСОВІ ПОСЛУГИ, СВІТОВА ТОРГІВЛЯ."
До ЗНО з ГЕОГРАФІЇ залишилося:
0
5
міс.
2
5
дн.
2
3
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!

урок на тему "ТРЕТИННИЙ СЕКТОР ЕКОНОМІКИ, ЙОГО СКЛАД: ТРАНСПОРТНІ ПОСЛУГИ, ТУРИЗМ, ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНІ ПОСЛУГИ, КОНСАЛТИНГ, ЛІЗИНГ, ІНФОРМАЦІЙНІ ПОСЛУГИ, ФІНАНСОВІ ПОСЛУГИ, СВІТОВА ТОРГІВЛЯ."

Опис документу:
Конспект уроку з географії, 10 клас, профільний рівень, курс «Регіони і країни світу», що є продовженням базової географічної освіти у профільних класах старшої школи. Він спрямований на розкриття глобальних та регіональних явищ і процесів, що відбуваються як у світі в цілому, так і в окремих субрегіонах, країнах і їх регіонах. джерело: http://geo-bav.at.ua, інтернет ресурси.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

10 клас

Урок № 101

Дата:

ТРЕТИННИЙ СЕКТОР ЕКОНОМІКИ, ЙОГО СКЛАД:

ТРАНСПОРТНІ ПОСЛУГИ, ТУРИЗМ, ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНІ

ПОСЛУГИ, КОНСАЛТИНГ, ЛІЗИНГ, ІНФОРМАЦІЙНІ

ПОСЛУГИ, ФІНАНСОВІ ПОСЛУГИ, СВІТОВА ТОРГІВЛЯ.

Мета: сформувати розуміння учнями поняття «третинний сектор економіки»; домогтися засвоєння учнями знання галузевого складу третинного сектору економіки; працювати над розширенням лексичного запасу учнів, посилювати науковість їхньої мови.

Обладнання: підручник, заготовки схеми галузевого складу третинного сектору економіки, настінна політична карга світу, збільшені діаграми «Зайнятість економічно активного населення в різних сферах економіки» та «Структура світового ВВП».

Ключові поняття: третинний сектор економіки, транспорт, туризм, інженерно-технічні послуги, консалтинг, лізинг, інформаційні послуги, фінансові послуги, світова торгівля.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу.

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ, УМІНЬ І НАВИЧОК

Фронтальне опитування

1. Поясніть різницю між поняттями «рибальство» і «рибництво».

2. Назвіть і покажіть на карті найважливіші райони рибальства в Атлантичному океані.

3. Назвіть і покажіть на карті найважливіші райони рибальства в Тихому океані.

4. За яких умов в океані виникають багаті на рибу райони?

5. Які морепродукти, крім риби, виловлюють у Світовому океані?

6. Що таке аквакультура?

7. Що собою являє марікультура?

8. Наведіть приклади та покажіть на карті країни з високим розвитком марікультури.

9. Які переваги має марікультура перед традиційним рибальством?

ІІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ТА ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Учитель повідомляє, що на сьогоднішньому уроці учні переходять до вивчення нового сектору економіки — третинного. Необхідність його вивчення він мотивує тим, що в цьому секторі зараз зайнята значна частка працюючого населення світу, і в ньому створюється найбільша частка світового ВВП. Своє твердження вчитель ілюструє відповідними діаграмами.

Учитель також звертає увагу на те, що частка зайнятих у сфері послуг помітно нижча за частку світового ВВП, яка виробляється в третинному секторі економіки. Учням пропонується запитання: який висновок із цього можна зробити? Учитель підсумовує відповіді учнів: очевидно, знання про такий важливий і перспективний сектор світової економіки необхідні.

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

Учитель послідовно називає складові частини ринку послуг та коротко характеризує їх (суть кожної галузі, функції, історія виникнення та розвитку, сучасний стан). Учні під час розповіді вчителя поступово заповнюють заготовку схеми галузевого складу третинного сектору економіки.

V. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

Дискусія

Рівень розвитку галузей ринку послуг в Україні.

VІ. ПІДСУМКИ УРОКУ

Прийом «П'ять речень»

VІІ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1. Опрацюйте відповідний матеріал уроку та § 54 підручника.

2. Випереджальне завдання. Розпочніть збір інформації про один із рекреаційних об'єктів своєї місцевості (природного чи антропогенного походження).

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Технологія розвитку критичного мислення у сучасному освітньому середовищі»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.