До ЗНО з ГЕОГРАФІЇ залишилося:
0
6
міс.
0
2
дн.
1
3
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!

Урок на тему "ТЕКСТИЛЬНА ТА ШВЕЙНА ПРОМИСЛОВІСТЬ СВІТУ."

Опис документу:
Конспект уроку з географії, 10 клас, профільний рівень, курс «Регіони і країни світу», що є продовженням базової географічної освіти у профільних класах старшої школи. Він спрямований на розкриття глобальних та регіональних явищ і процесів, що відбуваються як у світі в цілому, так і в окремих субрегіонах, країнах і їх регіонах. джерело: http://geo-bav.at.ua, інтернет ресурси.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

10 клас

Урок № 94

Дата:

ТЕКСТИЛЬНА ТА ШВЕЙНА ПРОМИСЛОВІСТЬ СВІТУ.

Мета: сформувати знання про текстильну промисловість світу, її особливості, функції, галузеву й територіальну структуру, чинники розміщення, сучасні зміни територіальної структури текстильної та швейної промисловості; з'ясувати вплив НТР на текстильну промисловість світу; забезпечити розуміння проблем текстильної промисловості України та можливостей її відродження.

Обладнання: підручник, настінна політична карта світу, географічні атласи для 10 класу, мікрофон, заготовки схеми «Галузі текстильної промисловості», магнітна демонстраційна схема «ЕВЦ легкої промисловості», колекції «Сировина для легкої промисловості», «Бавовник», «Вовна».

Ключові поняття: текстиль, текстильна промисловість, лляна промисловість, бавовняна промисловість, вовняна промисловість, шовкова промисловість, трикотажна промисловість, трудомісткість.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Учитель відповідає на запитання учнів, які виникли в них у процесі підготовки до поточного уроку, збирає завдання, виконані за посібником «Картографічний тренінг».

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ, УМІНЬ І НАВИЧОК

Метод «Мікрофон»

Учитель бере в руки мікрофон або предмет, який його замінює, називає галузь лісового комплексу та передає естафету одному з учнів, який має назвати принципи розміщення цього виробництва. Потім учень передає мікрофон іншому учневі, який указує найважливіші райони або країни, де розвинулася ця галузь. Наступний учень, який отримає мікрофон, знову називає якусь галузь і передає естафету далі. Якщо учень не в змозі дати відповідь, він передає мікрофон далі — так само, якби він дав відповідь.

III. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ТА ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Учитель звертає увагу учнів на тему уроку та організовує дискусію, пропонуючи учням самостійно пояснити, чому розробники чинної навчальної програми з географії включили цю тему.

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

План вивчення нового матеріалу

1. Особливості й функції текстильної промисловості.

Самостійна робота учнів із текстом підручника, під час якої вони мають опрацювати цей матеріал; після цього вчитель перевіряє рівень засвоєння навчального матеріалу, ставлячи низку запитань: що виробляє текстильна промисловість? Які види тканин вам відомі? Які особливості має текстильна промисловість?

2. Сировинна база текстильної промисловості (розгляд колекції «Сировина для легкої промисловості»); галузевий склад текстильної промисловості (складання учнями під керівництвом учителя і з використанням карти «Текстильна промисловість» схеми «Галузі текстильної промисловості»).

3. Характеристика бавовняної та вовняної промисловості (інтерактивна бесіда з використанням колекцій «Бавовник» і «Вовна»).

4. Характеристика географії шовкової, лляної, трикотажної та інших галузей текстильної промисловості (розповідь учителя у формі бесіди).

5. Вплив НТР на розвиток текстильної промисловості та міграцію текстильної та швейної промисловості (розповідь учителя).

V. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

Учитель викликає учня (за його бажанням) до магнітної дошки та пропонує скласти схему «ЕВЦ легкої промисловості»; інші учні класу допомагають.

VI. ПІДСУМКИ УРОКУ

Дискусія

Проблеми відродження текстильної промисловості України.

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1. Опрацюйте §48 підручника.

2. За картою атласу схарактеризуйте географію бавовняної промисловості світу. Укажіть чинники, які визначили таку територіальну' організацію галузі.

3. Виконайте завдання 2 на контурній карті «Світове господарство» (посібник «Контурні карти із завданнями»).

2

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Методична діяльність в умовах децентралізації освіти в Україні»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.