Урок на тему: "Soziale Netzwerke" 9 кл.(5 рік навчання)

Опис документу:
Урок на тему: "Soziale Netzwerke" у 9 - му класі за підручником "Німецька мова" ( 5 рік навчання), С. Сотникова, Г. Гоголєва. Харків, Видавництво " Ранок", 2017. Мета уроку: вчити учнів аналізувати отриману інформацію, висловлювати власну думку, логічно будувати усне висловлювання.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Урок: Soziale Netzwerke

Мета: практична: Повторити лексику до теми, тренувати у вживані лексики, вчити учнів аналізувати отриману інформацію, висловлювати власну думку, логічно будувати усне висловлювання;

розвивальна: розвивати навички аудіювання, монологічного мовлення, мовленнєву реакцію на мовну здогадку, уміння працювати з таблицями та графіками;

виховна: виховувати культуру мовлення, повагу та толерантне ставлення один до одного під час групової роботи.

Обладнання: підручник С. Сотникова «Німецька мова» (2мова) 9кл, роздавальний матеріал, проектор.

Хід уроку.

І. Початок уроку.

1. Привітання. Введення учнів в атмосферу іншомовного мовлення.

L: Einen guten Morgen, liebe Freunde! Es freut mich euch zu sehen. Wie geht es euch? Was gibt es Neues? Wer fehlt heute?

(Учні відповідають на запитання вчителя.)

2. Повідомлення теми та мети уроку.

L: Wir setzen unsere Arbeit am Thema „ Massenmedien“ fort. Unser heutiges Thema lautet „Soziale Netzwerke“. Heute sprechen wir über moderne mobile Endgeräte und sozialen Netzwerke , hören ein Lied, machen Übungen.

3. Mudgymnastik.

Das Telefon – telefonieren Google -gogeln

Die SMS – simsen Die E-Mail - mailen

Der Chat – chatten Twitter - twittern

II. Основна частина уроку.

1.Повторення.

- Welche moderne Kommunikationsmittel könnt ihr nennen?

- Was kann man mit den mobilen Endgeräten machen?

( Учні відповідають на запитання вчителя)

-Welche Vor- und Nachteile haben sie?

1.das Smartphone; 2.das Tablet; 3.das Laptop; 4.digital Fotokamera.

Das mobile Endgeräte

Vorteile

Nachteile

Das Smartphone

Das Tablet

Das Laptop

Digitale Fotokamera

1

3. Аудіювання. Пісня « Die Lochis „DURCHGEHEND ONLINE (Musikvideo)»

L: Jetzt hört, bitte, ein Lied. Schreibt Wörter und Wortverbindungen, die zu unserem Thema in diesem Lied ihr hört.

( Учні слухають пісню і записують слова, потім зачитують їх. Другий раз слухають і коли чують слова, які є у них на листках, піднімають листки.)

4. Перевірка домашнього завдання.

a) L:In diesem Lied haben wir die Wörter : Facebook, Instagram, Yootube gehört. Nennt, bitte, noch bekannteste soziale Netzwerke.

(Учні називають.)

L:Was kann man in sozialen Netzwerken machen?

b) In allen Ländern sind verschiedene soziale Netzwerke populär. Welche sozialen Netzwerke sind im Deutschland populär? Seht euch die Grafik und erzählt. (Üb.4 S.92)

ist im Abstand das beliebteste soziale Netzwerk in Deutschland. Es hat …Nutzer.

Alle anderen Netzwerke haben viel weniger Mitglieder.

Im Mittelfeld stehen … mit … Nutzer.

Weniger populär sind … mit … Mittgliedern.

c) L: welche sozialen Netzwerke sind bei uns beliebt? Macht eine Umfrage in den Gruppen.

( Учні ставлять питання один одному: Welche soziale Netzwerke bevorzugst du? Після чого учні коментують результати.)

d) L: Die Aufgabe war eine Umfrage in unserer Schule in den Klassen 8, 9, 10, 11 machen. Zum Umfrage Grafiken erstellen. Kommentiert bitte!

(Учні були поділенні на 4 групи. Кожна група мала опитати один із класів, зробити графік.)

Die 1. Gruppe: Die erste Position in der 8 Klasse hat das soziale Netzwerk … mit … Nutzer. Auf dem zweite Position steht … mit … Nutzer. Auf dem dritten Platz steht … mit … Nutzer. Am Ende steht … mit … Nutzer.

Die 2. Gruppe: Die erste Position in der 8 Klasse hat das soziale Netzwerk … mit … Nutzer. Auf dem zweite Position steht … mit … Nutzer. Auf dem dritten Platz steht … mit … Nutzer. Am Ende steht … mit … Nutzer.

Die 3. Gruppe: Die erste Position in der 8 Klasse hat das soziale Netzwerk … mit … Nutzer. Auf dem zweite Position steht … mit … Nutzer. Auf dem dritten Platz steht … mit … Nutzer. Am Ende steht … mit … Nutzer.

Die 4. Gruppe: Die erste Position in der 8 Klasse hat das soziale Netzwerk … mit … Nutzer. Auf dem zweite Position steht … mit … Nutzer. Auf dem dritten Platz steht … mit … Nutzer. Am Ende steht … mit … Nutzer.

L: Und jetzt in diesen Klassen zusammen. Kommentiert die letzte Grafik.

( Учні коментують свої результати.)

ІІІ. Заключний етап уроку.

1.Підбиття підсумків уроку.

L:Unsere Stunde ist bald zu Ende. Wollen wir schnell eine Zusammenfassung machen. Welches Thema haben wir heute behandelt? Was hat euch gut, nicht so gut gefallen? Gibt es Fragen? Ihr habt sehr gut gearbeitet. Also bekommt gute Noten.

2

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.


Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!