Урок на тему :"Скільки років має дідусь? "3 клас

Французька мова

Для кого: 3 Клас

19.12.2020

218

2

0

Опис документу:
Salutation. P: Bonjour, les enfants! E: Bonjour! P: Je suis ravie de vous revoir. E: Merci. Commencement. Comment ça va? ( ça va…) Quel age as-tu ? ( J'ai huit ans…) (учні задають кожне питання один одному по колу) Maintenant, regardez le video avec les nombres. ( відео les nombres 1-50)
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Присакар Олеся Дата: 17.11.2020р. 3 клас

Підручник: Français

Тема: Скільки років має дідусь!

Мета: Наприкінці уроку учні:

-дізнаються про те, як описати настрій на французькій мові

- розвинуть навички рахування

-вивчать нову лексику по темі ( Quel age ? )

-Закріплять знання по вивченим темам

Форма проведення: урок-гра.

Наочність та обладнання: комп’ютер, роздруківки, плакат, смайлики.

План уроку

з/п

Етапи

Уроку

Методи та прийоми

На що звернути увагу

Організація початку уроку

Salutation.

P: Bonjour, les enfants!

E: Bonjour!

P: Je suis ravie de vous revoir.

E: Merci.

Commencement.

Comment ça va? ( ça va…)

Quel age as-tu ? ( J'ai huit ans…)

(учні задають кожне питання один одному по колу)

Мотивація навчальної діяльності

Maintenant, regardez le video avec les nombres. ( відео les nombres 1-50 ?)

Qui parle dans ce video?

Хто зображений на відео?

Опрацювання Oui et Non

Актуалізація опорних знань

На відео ви побачили як тваринки рахують. Давайте теж спробуємо, рахувати французькою

P:1-10?

E: 1-10 !

P: :10-20 ?

E: 10-20

E1: 20-30

E2: 20-30

Первинне закріплення знань

P: Діти, то на якій мові ми щойно пробували рахувати ?

E: На французькій .

P: Давайте ще раз пригадаємо, що ми вже знаємо про цю мову і про країну Францію ?

E: Ми вже знаємо...

P: Правильно! Як рахувати французькою: «un/deux /trois

(Учні стають у коло. Учитель розпо-

чинає гру —)

Фізкульт хвилинка

Пісня « Sur le pont d'Avignon!»

Перевірка засвоєння знань.

  • Повторення вивчених фраз

Учні стають у коло. Один учень/Одна учениця

повертається до всіх спиною, слухає, хто до нього/

неї говорить (слова « Cheveux long, cheveux courts, blond .roux. noirs ») і за

голосом намагається впізнати однокласника/одно-

класницю, що говорив/говорила. Якщо відгадав пра-

вильно, то наступним відвертається той, хто казав,

  • а якщо не відгадав, то слухає ще раз інших учнів.

Фізкультхвилинка

« Mon chat»

Контроль і самоперевірка знань

Р: письмово вправа 3,4ст.27

Р: усна взаємодія вправа 2 ст.26

Підбиття підсумків уроку.

(повторення вивчених за урок нових слів)

Діти, що ми сьогодні робили на уроці

Хто бажає зробити підсумок уроку?

( учні по черзі перелічують, що виконувалося на уроці)

Рефлексія

P: Avez vous aimé la leçon d’aujourd’hui?

E: Oui.

P: Vous avez été très actifs aujourd’hui. Merci pour votre attention !

Au revoir!

E: Merci! Au revoir!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.