Урок на тему "РОЗВИТОК ЕКОНОМІЧНОЇ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ГЕОГРАФИ У СВІТІ. НАЦІОНАЛЬНІ ЕКОНОМІКО-ГЕОГРАФІЧНІ ШКОЛИ."

Опис документу:
Конспект уроку з географії, 10 клас, профільний рівень, курс «Регіони і країни світу», що є продовженням базової географічної освіти у профільних класах старшої школи. Він спрямований на розкриття глобальних та регіональних явищ і процесів, що відбуваються як у світі в цілому, так і в окремих субрегіонах, країнах і їх регіонах. джерело: http://geo-bav.at.ua, інтернет ресурси.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

10 клас

Урок №4

Дата:

РОЗВИТОК ЕКОНОМІЧНОЇ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ГЕОГРАФИ У СВІТІ. НАЦІОНАЛЬНІ ЕКОНОМІКО-ГЕОГРАФІЧНІ ШКОЛИ.

Мета: познайомити учнів із конкретним внеском в економічну географію видатних світових і вітчизняних економіко-географів; виховувати почуття гордості за українську науку; розвивати вміння учнів самостійно працювати з підручником.

Обладнання: портрети видатних економіко-географів світу та України, підручник, заготовки таблиці «Видатні економіко-географи світу», посібник «Експрес-контроль».

Ключові поняття: наукова школа, країнознавство.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Учитель роздає учням заготовки таблиці « Видатні економіко-географи світу».

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ, УМІНЬ І НАВИЧОК

Експрес-контроль

Учні виконують завдання тесту 1 із посібника «Експрес-контроль».

III. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ТА ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Вступне слово вчителя

За час свого існування як окремої наукової дисципліни географія невпізнанно змінилася. Змінився не тільки обсяг знань про природу, населення та господарство Землі, але й з'явилися нові методи досліджень, нові джерела географічної інформації. Це дало змогу географам розв'язувати принципово нові завдання. Описову наукову дисципліну заступила наука, яка дає прогнози та рекомендації, які можуть суттєво покращити діяльність людини в межах географічної оболонки. Такі зміни відбулися далеко не одразу. Вони стали наслідком багатовікової діяльності вчених. Тільки вивчивши внесок найвидатніших дослідників у розвиток географії, можна зрозуміти закономірності розвитку географії як науки та передбачити можливі напрямки таких змін у майбутньому.

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

Робота з підручником

Використовуючи текст підручника, самостійно заповніть заготовку таблиці «Видатні економіко-географи світу» (прізвище вченого; національна належність; внесок у розвиток економічної географії).

Перевірка випереджального домашнього завдання

Виступи учнів із повідомленнями про видатних економіко-географів світу.

Розповідь учителя

Учитель розкриває зміст поняття «наукова школа«; характеризує найвідоміші світові економіко-географічні наукові школи (із використанням матеріалу таблиці).

V. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

Учитель демонструє портрети відомих економіко-географів, називає їх прізвища та пропонує учням пояснити, у чому полягають заслуги кожного дослідника у вивченні географії. Учні також мають зазначити, хто з названих дослідників є українцем чи уродженцем України.

VI. ПІДСУМКИ УРОКУ

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1. Опрацюйте §4 підручника.

2. Підготуйтеся до засідання круглого столу за темою «Нові напрямки досліджень сучасної географії» (запитання круглого столу учитель оголошує).

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Воркшоп як інноваційна освітня технологія»
Швень Ярослава Леонідівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.