Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Особливості адаптації та модифікації освітнього процесу в контексті інклюзивного навчання
»

Урок на тему «Письмове додавання і віднімання трицифрових чисел»

Математика

Для кого: 3 Клас

21.04.2021

77

0

0

Опис документу:
Мета уроку : навчальна: ознайомити учнів із прийомами письмового додавання і віднімання трицифрових чисел; розвивальна: розвивати вміння розв’язувати задачі та рівняння із застосуванням письмових обчислень, вдосконалювати обчислювальні навички; виховна: виховиховувати інтерес до знань,акуратність у роботі,любов до Батьківщини. Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Урок на тему «Письмове додавання і віднімання трицифрових чисел»

Мета уроку : навчальна: ознайомити учнів із прийомами письмового додавання і віднімання трицифрових чисел; розвивальна: розвивати вміння розв’язувати задачі та рівняння із застосуванням письмових обчислень, вдосконалювати обчислювальні навички; виховна: виховувати інтерес до знань,акуратність у роботі,любов до Батьківщини. Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу. Форма проведення: урок-подорож з використанням ІКТ. Обладнання:таблиця,картки,картки-схеми,карта України.

Хід уроку 1. Організаційний момент (привітання) Добрий день! В добрий час! Рада,діти,бачить вас! Ви почули всі дзвінок? Він покликав на урок. Кожен з вас приготувався, На перерві постарався. – Ви веселі,бадьорі і будемо працювати старанно,гарно,на радість усім. – Поверніться,будь ласка,один до одного і подаруйте один одному посмішку,поверніться,будь ласка,до наших гостей і подаруйте їм свої щирі посмішки. – Зараз сядуть всі дівчата,а за ними і хлоп’ята.

2.Мотивація навчальної діяльності. Оголошення теми і завдань уроку. – Для досягнення своєї мрії кожній людині потрібні знання;в народі кажуть недарма: ЦАРИЦЯ ВСІХ НАУК МАТЕМАТИКА!! Сьогодні на уроці ми познайомимося із прийомами письмового додавання і віднімання трицифрових чисел,розвиватимемо вміння розв’язувати задачі,рівняння із застосуванням письмових обчислень,вдосконалюватимемо обчислювальні навички,тому що все це необхідне для мандрівки життям від – Що ви очікуєте від сьогоднішнього уроку? - Діти,ви любите подорожувати? Тож запрошую вас у подорож математичним потягом. Здійснимо цю захоплюючу подорож ми засобами математичних обчислень. Допомагати нам буде ваша кмітливість та любов до математичної науки. Вашими вірними друзями під час подорожі повинні бути уважність,взаємодопомога,винахідливість. – У кожного з вас,пасажирів математичного потягу, є свій проїзний журнал( це ваші зошити),у них будете записувати свої спостереження і враження. Навігатором буде підручник. – Починаємо працювати в проїзних журналах,вказуємо час відправлення(записуємо сьогоднішнє число,класна робота). – Перша зупинка нашого потягу буде називатися «Каліграфічна хвилинка». Сядьте рівненько та приготуйтеся до руху вперед. Прошу вас: красиво писати,уважно дивитись і не помилитись. – Нашу подорож пропоную здійснити мальовничими куточками нашої України. Багата наша Батьківщина своєю природою: річками,озерами,горами,лісами,заповідниками,чарівними селами та містами, а також просто куточками природи,які милують око,захоплюють душу,тішать серце. А ще я приготувала інформацію про наш край. Ось послухайте і запишіть всі почуті числа. 1) Довжина кордону з Білоруссю 975 км, з Польщею – 542 км, з Румунією – 614 км. 2)Озеро Синевір знаходиться нам висоті 989 м над рівнем моря. 3)Протяжність території України з півночі на південь 893 км. 4)Довжина частини Дніпра,що протікає по Україні – 981 км. 5)Довжина річки Случ 451 км. Завдання: - підкресліть найменше і найбільше число; - назвіть скільки у найбільшому числі всього сотень,десятків,одиниць; - назвіть «сусідів» найменшого числа; - записати число 659 у вигляді суми розрядних доданків. Створення проблемної ситуації. – Чи ви хочете дізнатись,скільки в Україні селищ і міст? Тоді виконайте завдання математичного диктанту. 4.Математичний диктант - знайдіть суму чисел 750 і 142 (892 селища) - обчисліть різницю чисел 980 і 520 ( 460 міст) ІІІ. Вивчення нового матеріалу. – А сьогодні будемо додавати і віднімати трицифрові числа письмово. Тому зараз відправляємося в центр складних математичних обчислень. У деяких лабораторіях цього центру ми побуваємо. Перша зупинка – лабораторія точних обчислень. Відкрийте підручник на с.65 завдання 4. Поясніть,як правильно записувати числа при письмовому додаванні і відніманні. – Повторення правила. ІV. Закріплення нового матеріалу. – завдання 5,с.67 для всіх; - завдання 6 с.68 диференційоване. Завдання на картках: 1. Відстань від Рівного до Києва 324 км, а від Рівного до Житомира – 187 км . Яка відстань від Житомира до Києва? 2. Твоя сімя вирішила трішки помандрувати з Рівного до Львову через Тернопіль. Відстань від Рівного до Тернополя 158 км, а від Тернополя до Львова – 127 км. Скільки кілометрів проїде сім’я від Рівного до Львову через Тернопіль?

V . Руханка. Потяг наш призупинився,пасажир уже втомився. Зробимо на дві хвилинки всі разом фізкультхвилинку. Оченята роблять вправо,вліво,вправо,вліво,вправо, Потім вгору,потім вниз. Створення позитивного емоційного настрою. – Встаньте. Глибоко вдихніть повітря чисте і приємне. Бо таке повітря є тільки на нашій землі. Нахиліться до струмочка,вмийте свої личка прозорою водичкою, бо вона є тільки на нашій землі. Подивіться один на одного. Усміхніться один одному. Бережіть один одного. Бо такі діти є тільки на нашій землі – на Україні. VІ. Розвиток математичних знань. – Після відпочинку помандруємо до лабораторії невідомих компонентів. 1) «Мозковий штурм» . – Як називаються числа при додаванні? - Як називаються числа при відніманні? - Як знайти невідоме зменшуване? - Як знайти невідомий доданок? 2) Завдання 6 с.68 з коментуванням. – А тепер ми завітали до лабораторії логічного аналізу. Тут ми попрацюємо із задачами. Розвязування задач за рівнями розвитку дітей : - розв’язування за поданим планом ; -розв’язування задачі за схемою; - складання виразу самостійно. Останньою лабораторією є лабораторія іспитів. А іспитом для вас буде виконання домашнього завдання. Завдання 15 с.71. Вся інформація,одержана в Центрі складних математичних досліджень вам буде корисною. Підсумок уроку -- «Мікрофон». – Чи справдились ваші очікування? - Чи сподобалась вам подорож? - Що найбільше вам запам’яталося? - Закінчилася наша подорож. Сподіваюсь,вона залишила вам багато цікавих і корисних згадок.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.