• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Географія
  • Урок на тему "ОСВОЄННЯ НОВИХ ТЕРИТОРІЙ У ЛАТИНСЬКІЙ АМЕРИЦІ. ПРАКТИКУМ №52. ПРАКТИЧНА РОБОТА «СКЛАДАННЯ ПРОГРАМИ ОСВОЄННЯ НОВИХ ТЕРИТОРІЙ У ЛАТИНСЬКІЙ АМЕРИЦІ»."
До ЗНО з ГЕОГРАФІЇ залишилося:
0
6
міс.
0
2
дн.
0
1
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!

Урок на тему "ОСВОЄННЯ НОВИХ ТЕРИТОРІЙ У ЛАТИНСЬКІЙ АМЕРИЦІ. ПРАКТИКУМ №52. ПРАКТИЧНА РОБОТА «СКЛАДАННЯ ПРОГРАМИ ОСВОЄННЯ НОВИХ ТЕРИТОРІЙ У ЛАТИНСЬКІЙ АМЕРИЦІ»."

Опис документу:
Конспект уроку з географії, 10 клас, профільний рівень, курс «Регіони і країни світу», що є продовженням базової географічної освіти у профільних класах старшої школи. Він спрямований на розкриття глобальних та регіональних явищ і процесів, що відбуваються як у світі в цілому, так і в окремих субрегіонах, країнах і їх регіонах. джерело: http://geo-bav.at.ua, інтернет ресурси.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

10 клас

Урок №160

Дата:

ОСВОЄННЯ НОВИХ ТЕРИТОРІЙ У ЛАТИНСЬКІЙ АМЕРИЦІ.

ПРАКТИКУМ №52. ПРАКТИЧНА РОБОТА

«СКЛАДАННЯ ПРОГРАМИ ОСВОЄННЯ НОВИХ ТЕРИТОРІЙ

У ЛАТИНСЬКІЙ АМЕРИЦІ».

Мета: розширити знання учнів про найбільші країни регіону — Мексику, Бразилію, Аргентину; розвивати їх дослідницькі вміння, творчість, допитливість, уміння працювати з різними джерелами географічної інформації.

Обладнання: настінні економічна й попітична карти Південної Америки, заготовки для практичної роботи, географічні атласи для 10 класу, підручник, довідники, посібник «Зошит для практичних робіт».

Ключові поняття: географічне попоження, природні умови, природні ресурси, населення, господарство, промисловість, сільське господарство, транспорт.

Тип уроку: застосування набутих знань, умінь і навичок.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ, УМІНЬ І НАВИЧОК

Учні самостійно виконують завдання 5—7 на с. 49—50 (І варіант) і с. 51 — 52 (II варіант) із посібника «Зошит для практичних робіт». Учитель організовує взаємоперевірку.

III. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ТА ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Учитель пропонує учням звернути увагу на настінну економічну карту

Південної Америки. Він указує, що в низці країн регіону спостерігаються надзвичайно великі відмінності в рівнях розвитку окремих їх частин. Завдання учнів — назвати такі країни. Узагальнивши відповіді, учитель повідомляє, що в Бразилії вже тривалий час діє програма освоєння Амазонії, а в Аргентині наприкінці XX ст. була зроблена спроба перенести столицю далі на південь, на північну межу Патагонії (це, на думку аргентинської влади, сприяло б швидшому розвитку півдня країни). Учитель ставить завдання: створити власні програми освоєння зазначених територій.

IV. ПРАКТИКУМ

Практична робота «Складання програми освоєння нових територій у Латинській Америці»

Під час виконання практичної роботи учні мають право користуватися будь-якими джерелами географічної інформації. Учитель виконує роль консультанта.

Форми заготовки для практичної роботи

1. Які природні та соціально-економічні чинники обумовили недостатній рівень освоєння території Амазонії (Патагонії)?

2. Які природні ресурси, на вашу думку, мають стати основою для швидкого зростання рівня освоєння регіону?

3. Які галузі господарства і у якій послідовності ви пропонуєте розвивати в Амазонії (Патагонії)?

4. Які заходи ви плануєте здійснити для залучення трудових ресурсів, необхідних для освоєння Амазонії (Патагонії)? '

5. Якими є джерела інвестицій, необхідних для освоєння Амазонії (Патагонії) і яким чином їх можна залучити?

6. Які негативні наслідки для довкілля може мати освоєння нових територій? Які заходи ви пропонуєте для запобігання негативному впливу господарського освоєння території на довкілля?

7. На який приблизно час розрахована ваша програма? Обґрунтуйте свою думку.

V. ПІДСУМКИ УРОКУ

VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1. Опрацювати матеріали уроку. Повторити §§ 72-74.

2. Виконайте завдання 1—4 (с. 28) із посібника «Картографічний тренінг».

3. Підготуйтеся до узагальнюючого контролю за темою «Географічний нарис про Латинську Америку».

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток життєво-професійної ефективності особистості в освітньому процесі НУШ: технології, методики, вправи »
Ілляхова Марина Володимирівна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.