+ Додати матерiал
і отримати
безкоштовне
свідоцтво
! В а ж л и в о
Предмети »
Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Урок на тему: НЕРВОВА СИСТЕМА

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема: НЕРВОВА СИСТЕМА

Цілі уроку:

освітня: розглянути значення і розвиток нервової системи в різних тварин;

-розвивальна: розвивати уявлення про регуляцію функцій організму;

виховна: виховувати розуміння значення нормального функціонування нервової системи для організмів.

.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

ХІД УРОКУ

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП

Робота на уроці передбачає як групову форму так і роботу в парах.

На початку роботи на ватмані виписуємо правила роботи групи, пари.

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ

III. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

Розповідь учителя з елементами бесіди

Нервова система – найскладніша і найважливіша система керування та зв'язку в тваринному організмі.

-1 група «Функції нервової системи»;

-2 група «Рефлекторна дуга» ;

-3 група «Класифікація рефлексів».

Працюючи з додатковою літературою чи iншими джерелами інформацї, члени групи складають блок-схем з експертної оцінки. Пiсля завершення роботи утворюються консультацiйнi групи, до яких входять по кілька учнiв з кожної експертної групи. Дiти обмiнюються результатами експертиз, аналiзують матеріал у цiлому, занотовують необхідну iнформацiю, а пiсля завершения роботи повертаються до своїх експертних груп, де остаточно узагальнюють весь матеріал.

IV. ВИКОНАННЯ ПРАКТИЧНОЇ РОБОТИ №6 «Порівняння будови головного мозку хребетних тварин»

Дослідження розвитку головного мозку у тварин використовуючи таблицю «Головний мозок хребетних тварин» та муляжі головного мозку тварин.

Висновок щодо ускладнення будови мозку відповідно до складності поведінки тварини.

УЗАГАЛЬНЕННЯ,СИСТЕМАТИЗАЦІЯ Й КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ

- Значення нервової системи

Учні обирають капелюшок певного кольору – білий, жовтий, чорний, червоний, зелений, синій.

Поки учні обдумують відповідь йде демонстрація відео «Еволюція нервової системи», яке дає змогу кожному узагальнити саме йому необхідну інформацію.

Відповідаючи учень одягає капелюшок (можна тримати в руках).

Білий – детальна і необхідна інформація. Тільки факти.

Жовтий – логічний позитив, переваги.

Чорний – критика. Що може статися поганого або піде не так?

Червоний – емоції. Які почуття в мене викликає?

Зелений – креативність, нові ідеї, можливості, альтернатива.

Синій – управління процесом, його використовують на початку роботи для визначення того, що належить зробити, і в кінці, щоб узагальнити досягнуте.

V. ПІДСУМОК

-

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ.

Опис документу:
Нервова система – найскладніша і найважливіша система керування та зв'язку в тваринному організмі. Дослідження розвитку головного мозку у тварин використовуючи таблицю «Головний мозок хребетних тварин» та муляжі головного мозку тварин. Висновок щодо ускладнення будови мозку відповідно до складності поведінки тварини.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Організація ефективної діяльності соціального педагога в закладі освіти»
Мельничук Вікторія Олексіївна
30 годин
590 грн
590 грн