До ЗНО з ГЕОГРАФІЇ залишилося:
0
6
міс.
0
0
дн.
2
2
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!

Урок на тему "НАУКОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ В УКРАЇНІ. ПРАКТИКУМ. ПРОЕКТ «ПРІОРИТЕТНІ НАУКОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ В УКРАЇНІ»."

Опис документу:
Конспект уроку з географії, 10 клас, профільний рівень, курс «Регіони і країни світу», що є продовженням базової географічної освіти у профільних класах старшої школи. Він спрямований на розкриття глобальних та регіональних явищ і процесів, що відбуваються як у світі в цілому, так і в окремих субрегіонах, країнах і їх регіонах. джерело: http://geo-bav.at.ua, інтернет ресурси.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

10 клас

Урок №63

Дата:

НАУКОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ В УКРАЇНІ.

ПРАКТИКУМ. ПРОЕКТ «ПРІОРИТЕТНІ НАУКОВІ

ДОСЛІДЖЕННЯ В УКРАЇНІ».

Мета: розкрити суть наукових досліджень українських учених як складової частини світової НТР; розвивати дослідницькі здібності учнів, удосконалювати їхнє вміння зв'язно висловлювати свої погляди на певні проблеми; виховувати самостійність у судженнях.

Обладнання: підручник, мультимедійний проектор, плакати чи електронні презентації, підготовлені учнями вдома, наочні реквізити чи їх зображення (грамплатівка, магнітофонна бобіна, компакт-касета, CD-диск, DVD-диск, оптичний фотоапарат — «ФЕД», «Зеніт» тощо, плівковий фотоапарат-напівавтомат, цифровий фотоапарат).

Ключові поняття: науково-технічний прогрес, науково-технічна революція, наукоемні виробництва, технополіс, технопарк, венчурний бізнес, інновації.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ, УМІНЬ І НАВИЧОК

Гра «Ланцюжок»

Учитель викликає до дошки двох учнів і ставить їм завдання: вибравши необхідні предмети з тих, які лежать на столі, розмістити їх у порядку, який би демонстрував розвиток науково-технічного прогресу; пояснити свої дії.

III. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ТА ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Учитель ще раз наголошує на важливості НТР. Він звертає увагу учнів, що матеріал за цією темою вивчався недостатньо в курсі «Економічна і соціальна географія України». Тому варто виправити зазначений недолік, що й буде зроблено в процесі подальшої роботи на. уроці.

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

Проект «Пріоритетні наукові дослідження в Україні»

Учитель по черзі надає слово групам, які готували той чи інший проект. Від кожної групи виступає один доповідач. Інші групи виконують ролі опонентів чи рецензентів (учитель визначає по одній групі до кожного запитання), причому на запитання опонентів доповідач відповідати не має права (відповіді дають члени його групи; кожний учасник має право не більше ніж на одну відповідь). Рецензенти оцінюють якість доповіді й відповідей, рівень і глибину запитань і зауважень. Учитель регламентує час доповіді, кількість запитань тощо.

V. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

Учні під керівництвом учителя визначають напрямки наукових досліджень, за якими Україна на сьогодні посідає чільні місця у світі.

VI. ПІДСУМКИ УРОКУ

Учитель оцінює рівень кожної доповіді, презентацій або іншого унаочнення, яке використовувалося, опанування, відповідей на запитання та рецензування, збирає письмові матеріали, підготовлені учнями (вони також мають бути враховані при виставленні оцінок за урок).

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1. Повторіть матеріал останньої вивченої теми.

2. Розробіть пропозиції щодо розташування майбутніх технопарків на території України.

3. Випереджальне завдання. Відвідайте один із супермаркетів міста. Оберіть якийсь вид харчової продукції та спробуйте, знайти на виробах різних виробників маркування, яке б повідомляло, що цей продукт не містить генетично модифікованих організмів (ГМО). Запишіть назви виробників таких продуктів.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Google-сервіси в роботі вчителя»
Левченко Ірина Михайлівна
16 годин
390 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.