До ЗНО з ГЕОГРАФІЇ залишилося:
0
6
міс.
0
2
дн.
2
3
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!

урок на тему "МІЖНАРОДНИЙ ТУРИЗМ. ТИПОЛОГІЯ ТУРИЗМУ ТА ЧИННИКИ, ЩО ВИЗНАЧАЮТЬ ТУРИСТИЧНУ АКТИВНІСТЬ."

Опис документу:
Конспект уроку з географії, 10 клас, профільний рівень, курс «Регіони і країни світу», що є продовженням базової географічної освіти у профільних класах старшої школи. Він спрямований на розкриття глобальних та регіональних явищ і процесів, що відбуваються як у світі в цілому, так і в окремих субрегіонах, країнах і їх регіонах. джерело: http://geo-bav.at.ua, інтернет ресурси.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

10 клас

Урок № 104

Дата:

МІЖНАРОДНИЙ ТУРИЗМ. ТИПОЛОГІЯ ТУРИЗМУ ТА ЧИННИКИ, ЩО ВИЗНАЧАЮТЬ ТУРИСТИЧНУ АКТИВНІСТЬ.

НОВІ ВИДИ ТУРИЗМУ.

ПРАКТИКУМ № 42. ПРАКТИЧНА РОБОТА

«СКЛАДАННЯ КАРТОСХЕМИ "ВИДИ МІЖНАРОДНОГО

ТУРИЗМУ"».

Мета: сформувати в учнів цілісне уявлення про міжнародний туризм як складову частину світової інфраструктури й важливу форму міжнародного економічного співробітництва; забезпечити знання ними сучасних класифікацій видів туризму та підходів до них; ознайомити учнів із новими видами туризму; виховувати потяг до мандрівок, здорового способу життя; розвивати дослідницькі навички.

Обладнання: настінні політична карта світу та політична карта Європи, підручник, географічні атласи для 10 класу, збільшені схеми структури світового ВВП та динаміки кількості міжнародних туристів, настінні ілюстрації «Південний берег Криму», «Українські Карпати», «Єллоустонський національний парк», збільшені зображення круїзного лайнера, гірськолижного курорту, Колізею, Кааби або Потали.

Ключові поняття: туризм, рекреаційний туризм, пізнавальний туризм, діловий туризм, спортивний туризм, екологічний туризм, «зелений» туризм.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу.

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Учитель ознайомлює учнів із результатами оцінювання практикуму, відповідає на запитання учнів.

ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ, УМІНЬ І НАВИЧОК

Робота в групах

Учні мають довести переваги транспортування певного вантажу саме через територію України. Маршрути транспортування вантажів: для І групи — із Відня до Стамбула, II із Санкт-Петербурга до Афін, III із Праги до Москви. Час підготовки відповіді — 5 хв. У процесі роботи дозволяється користуватися географічними атласами для 10 класу та політичною картою Європи. Під час виступу представника однієї з груп учні інших груп можуть ставити запитання та опонувати. Перемогу здобуває група, докази якої найпереконливіші.

Перевірка домашнього завдання

ІІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ТА ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Учитель звертає увагу на значення туризму у світі (демонструється секторна діаграма, на якій виділена частка міжнародного туризму в сумарному світовому ВВП), прискорений розвиток галузі (демонструється стовпчаста діаграма, яка ілюструє зростання кількості міжнародних туристів у 1950—2000 рр.). Учитель зазначає, що в багатьох країнах світу міжнародний туризм — найважливіша стаття прибутків або надходження іноземної валюти. Зростає також потік туристів-іноземців і до України, так само як збільшується й кількість українців, які здійснюють подорожі за кордон. Тому географія туризму — важлива складова економічної і соціальної географії зарубіжних країн.

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

План вивчення нового матеріалу

1. Масштаби туристичного бізнесу, його динаміка у XX—XXI ст. (самостійна робота учнів із підручником).

2. Чинники туристичної мотивації та класифікації видів туризму за цим показником (розповідь учителя з елементами інтерактивної бесіди).

3. Класифікація видів туризму за характером місця його здійснення (розповідь учителя з використанням ілюстрацій «Південний берег Криму», «Українські Карпати», «Єллоустонський національний парк», зображень круїзного лайнера, гірськолижного курорту, Колізею, Кааби).

4. Нові види туризму (екстремальний, «зелений» тощо) (розповідь учителя).

V. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

Практична робота «Складання картосхеми "Види міжнародного туризму"»

1. Використовуючи відповідні карти географічного атласу для 10 класу, за допомогою самостійно розробленої легенди, позначте на контурній карті найбільші райони й центри: 1) курортно-оздоровчого туризму; 2) екскурсійно-пізнавального туризму; 3) розважального туризму; 4) професійно-ділового туризму; 5) паломництва.

2. На картосхемі стрілками покажіть найважливіші напрямки міжнародних туристичних потоків.

VI. ПІДСУМКИ УРОКУ

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1. Опрацюйте § 55 підручника.

2. Підготуйте презентацію або буклет одного з туристичних регіонів світу. Вимоги до буклету чи презентації: має розкривати історію та основні напрямки рекреаційної діяльності регіону, показувати його переваги перед іншими подібними регіонами, містити ілюстрації, які підсилюють зміст текстової частини та доповнюють її.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Активізація творчого потенціалу вчителів шляхом використання ігрових форм організації учнів на уроці»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.