• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Географія
  • Урок на тему "КУЛЬТУРНО-ІСТОРИЧНІ ОБ'ЄКТИ СВОГО КРАЮ. ПРАКТИКУМ №15. ПРАКТИЧНА РОБОТА «СКЛАДАННЯ КАТАЛОГУ КУЛЬТУРНО-ІСТОРИЧНИХ ОБ'ЄКТІВ СВОГО КРАЮ»."
До ЗНО з ГЕОГРАФІЇ залишилося:
0
5
міс.
2
5
дн.
2
3
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!

Урок на тему "КУЛЬТУРНО-ІСТОРИЧНІ ОБ'ЄКТИ СВОГО КРАЮ. ПРАКТИКУМ №15. ПРАКТИЧНА РОБОТА «СКЛАДАННЯ КАТАЛОГУ КУЛЬТУРНО-ІСТОРИЧНИХ ОБ'ЄКТІВ СВОГО КРАЮ»."

Опис документу:
Конспект уроку з географії, 10 клас, профільний рівень, курс «Регіони і країни світу», що є продовженням базової географічної освіти у профільних класах старшої школи. Він спрямований на розкриття глобальних та регіональних явищ і процесів, що відбуваються як у світі в цілому, так і в окремих субрегіонах, країнах і їх регіонах. джерело: http://geo-bav.at.ua, інтернет ресурси.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

10 клас

Урок №37

Дата:

КУЛЬТУРНО-ІСТОРИЧНІ ОБ'ЄКТИ СВОГО КРАЮ.

ПРАКТИКУМ №15. ПРАКТИЧНА РОБОТА

«СКЛАДАННЯ КАТАЛОГУ КУЛЬТУРНО-ІСТОРИЧНИХ

ОБ'ЄКТІВ СВОГО КРАЮ».

Мета: здійснити часткову оцінку туристично-рекреаційного потенціалу своєї області, перспективи розвитку туризму на цій території; розвивати творчі й дослідницькі навички; виховувати потяг до краєзнавства.

Обладнання: підручник, картки-заготовки до формування каталогу культурно-історичних об'єктів свого краю, контурні карти своєї області, настінна карта своєї області, зображення відомих історико-культурних об'єктів світу.

Ключові поняття: рекреація, культурно-історичний об'єкт, краєзнавство.

Тип уроку: застосування набутих знань, умінь і навичок.

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Учитель оголошує оцінки за практичну роботу, яку учні виконували на попередньому уроці.

ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ, УМІНЬ І НАВИЧОК

Прийом «Розпізнай і розкажи»

Учитель демонструє зображення відомих історико-культурних об'єктів світу: Тадж-Махалу, Нотр-Даму-де-Парі, піраміди Хеопса, Великої Китайської стіни, Сіднейської опери, Софії Київської, Стоунхенджу, Московського Кремля, Ейфелевої вежі, Парфенону, Пізанської вежі, Бранденбурзьких воріт тощо. Завдання учнів — назвати об'єкт, місце його розташування (країну та місто), пояснити його історико-культурне значення.

ІІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ТА ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Учитель звертає увагу учнів на те, що українська земля також багата на різні історико-культурні об'єкти, які б могли приваблювати до себе численних туристів. На жаль, про більшість із них не знають навіть ті, хто живе поблизу. Це пов'язано з низьким рівнем рекламування зазначених об'єктів та їх низьким естетичним рівнем. На доказ своїх слів учитель пропонує ознайомитися з деякими історико-культурними об'єктами своєї області.

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

Практична робота «Складання каталогу культурно-історичних об'єктів свого краю»

Учні під керівництвом учителя систематизують картки-заготовки культурно-історичних об'єктів свого краю. Як підсумок роботи учитель пропонує назвати:

1) об'єкти, які мають регіональне чи загальнодержавне значення;

2) об'єкти, які можна назвати антропогенними комплексами;

3) зміни, які відбулися на території таких об'єктів унаслідок діяльності людини.

V. ПІДСУМКИ УРОКУ

Здійснюється аналіз роботи учнів у процесі виконання практичної роботи та її оцінювання.

VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Підготуйте повідомлення про один із рекреаційних об'єктів світу за планом:

1) назва об'єкта, місце його розташування;

2) який вид рекреаційних ресурсів є базою для функціонування цього об'єкта як рекреаційного;

3) який вид рекреаційної діяльності тут здійснюється (лікування, оздоровлення, пізнавальний туризм, спортивний туризм, розважальний туризм, паломництво тощо).

2

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Формування навчальної мотивації в учнів. Теорія і практика»
Черниш Олена Степанівна
72 години
790 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.