До ЗНО з ГЕОГРАФІЇ залишилося:
0
6
міс.
0
2
дн.
0
2
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!

урок на тему "КЛАСИФІКАЦІЯ ТУРИСТИЧНИХ РАЙОНІВ. ДИНАМІКА ТА ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ. "

Опис документу:
Конспект уроку з географії, 10 клас, профільний рівень, курс «Регіони і країни світу», що є продовженням базової географічної освіти у профільних класах старшої школи. Він спрямований на розкриття глобальних та регіональних явищ і процесів, що відбуваються як у світі в цілому, так і в окремих субрегіонах, країнах і їх регіонах. джерело: http://geo-bav.at.ua, інтернет ресурси.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

10 клас

Урок № 105

Дата:

КЛАСИФІКАЦІЯ ТУРИСТИЧНИХ РАЙОНІВ.

ДИНАМІКА ТА ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ. ПРАКТИКУМ 43. ПРАКТИЧНА РОБОТА

«ПРЕЗЕНТАЦІЯ ОДНОГО З ТУРИСТИЧНИХ РЕГІОНІВ СВІТУ».

Мета: завершити формування початкових уявлень про міжнародний туризм та його географію; навчити учнів класифікувати туристичні райони, наводити конкретні приклади; вивчити перспективи розвитку туризму в Україні; продовжувати виховання потягу до мандрівок, здорового способу життя; прищеплювати гордість за свою державу, її багатства; навчати учнів застосовувати на практиці набуті знання й уміння; розвивати їхню творчість і фантазію.

Обладнання: підручник, настінні фізична карта світу, карта природних зон світу, фізична карта України, збільшені ілюстрації «Альпи», «Замок Нойшванштайн», «Узбережжя одного з островів Океанії», «Водоспад Ігуасу», географічні атласи для 8—9 і 10 класів, учнівські презентації або буклети.

Ключові поняття: туристичний район, тип туристичного району, буклет.

Тип уроку: комбінований.

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Учитель знайомить учнів із критеріями оцінювання їхньої майбутньої роботи. Оцінка складатиметься з кількох показників: 1) оцінка за буклет чи презентацію; 2) оцінка за висловлені критичні зауваження до буклетів чи презентацій інших учнів та запитання до їх авторів; 3) оцінка за відповіді на критику та запитання.

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ, УМІНЬ І НАВИЧОК

Гра «Аукціон»

Учитель демонструє краєвиди гір. Завдання учнів — назвати відомі центри гірського туризму й відпочинку. Аукціон припиняється у випадку, якщо немає бажаючих відповідати або три відповіді поспіль були неправильними. Переможцем стає той, хто останнім дав правильну назву. У наступному турі аукціону вчитель показує зображення туристичного об'єкта антропогенного походження, потім — приморського курорту, далі — природного туристичного об'єкта, національного парку тощо.

ІІІ. ПРАКТИКУМ

Практична робота «Презентація одного з туристичних регіонів світу»

Спочатку учні знайомляться з виставкою буклетів та їхнім змістом. Потім учні представляють і захищають підготовлені презентації та буклети. Учитель та учні класу ведуть із доповідачами дискусію за їхніми презентаціями та буклетами. Учитель оцінює загальну якість роботи, указує на її позитивні сторони та недоліки. На підставі обговорення визначаються кращі буклети й презентації, учні, які брали активну участь у дискусії.

IV. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

План закріплення вивченого матеріалу

1. Класифікація туристичних районів, їхні особливості (учні під керівництвом учителя аналізують таблицю, яка характеризує особливості найбільших туристичних районів, визначають їхні межі на фізичній карті світу).

2. Динаміка та тенденції розвитку туризму в Україні (розповідь учителя з використанням фізичної карти України).

V. ПІДСУМКИ УРОКУ

VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1. Повторіть матеріал підручника за темою «Туризм».

2. Накресліть схему поділу туризму на види залежно від способу пересування туристів.

3. Індивідуальне випереджальне завдання. Підготуйте повідомлення про COT та її діяльність.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Креативний менеджмент в умовах змін (на прикладі управління закладами позашкільної освіти)»
Просіна Ольга Володимирівна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.