До ЗНО з ГЕОГРАФІЇ залишилося:
0
6
міс.
0
1
дн.
2
1
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!

Урок на тему " ЕСТЕТИЧНІ ЛАНДШАФТИ. ПРАКТИКУМ. ПРЕЗЕНТАЦІЯ ПОСТЕРА «ЛАНДШАФТ, ЯКИЙ ХОЧЕТЬСЯ ЗБЕРЕГТИ»."

Опис документу:
Конспект уроку з географії, 10 клас, профільний рівень, курс «Регіони і країни світу», що є продовженням базової географічної освіти у профільних класах старшої школи. Він спрямований на розкриття глобальних та регіональних явищ і процесів, що відбуваються як у світі в цілому, так і в окремих субрегіонах, країнах і їх регіонах. джерело: http://geo-bav.at.ua, інтернет ресурси.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

10 клас

Урок №44

Дата:

ЕСТЕТИЧНІ ЛАНДШАФТИ.

ПРАКТИКУМ. ПРЕЗЕНТАЦІЯ ПОСТЕРА

«ЛАНДШАФТ, ЯКИЙ ХОЧЕТЬСЯ ЗБЕРЕГТИ».

Мета: розкрити естетичну роль ландшафтів; виховувати в учнів переконання щодо необхідності збереження естетичних ландшафтів та їх раціонального використання; розширювати природоохоронний світогляд учнів, розвивати їхні естетичні смаки.

Обладнання: картки із зображеннями порушених ландшафтів, настінні картини «бллоустон-ський національний парк», «Водоспад Ігуасу», «Великий каньйон Колорадо», «Українські Карпати», «Айєрс-Рок» тощо, виготовлені учнями постери, підручник, географічні атласи для 10 класу.

Ключові поняття: естетична географія, постер, краєвид, естетична цінність ландшафту, елемент ландшафту.

Тип уроку: комбінований.

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ, УМІНЬ І НАВИЧОК

Завдання

Троє учнів біля дошки креслять схеми техногенного обміну речовин. Решта учнів працює під керівництвом учителя з ілюстрованими картками, де зображені порушені ландшафти – сільськогосподарські угіддя, кар'єр, селітебний ландшафт. Учні мають указати на характер порушень кожного ландшафту, пояснити, які зміни відбулися в обміні речовин у межах кожного ландшафту, та назвати шляхи оптимізації техногенного обміну речовин. Потім відбувається аналіз складених учнями на дошці схем.

ІІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ТА ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Учитель звертає увагу учнів на настінні картини та пропонує висловити бажання, які виникають при їх розгляді (як правило, реакція зводиться до бажання колись побувати в тих місцевостях, що зображені на картинах).

Бесіда

1. Чому у вас виникло бажання відвідати водоспад Ігуасу або Єллоустонський національний парк?

2. Що найбільше приваблює вас у кожному із зображених ландшафтів?

3. Як ви розумієте поняття «естетичний ландшафт»?

Відповідь на останнє запитання, як правило, викликає в учнів певні труднощі. Припиняючи обговорення, учитель повідомляє, що саме вивченню цього матеріалу й буде присвячений урок.

ІV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

Робота з підручником

Учні самостійно опрацьовують відповідний матеріал підручника (10 хв). Потім учитель організовує обговорення, перевіряє розуміння учнями навчального матеріалу.

V. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

Презентація постера «Ландшафт, який хочеться зберегти»

VI. ПІДСУМКИ УРОКУ

Учитель підбиває підсумки самостійної роботи учнів із підручником, аналізує якість постерів, пояснює вимоги до їх створення й оформлення.

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1. Опрацюйте §§ 23-24 підручника.

2. Випереджальне завдання. Підготуйте повідомлення про техногенні аварії та катастрофи, які сталися за межами України протягом останніх 50 років (кільком учням).

2

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Активізація творчого потенціалу вчителів шляхом використання ігрових форм організації учнів на уроці»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.