Зараз в ефірі:
Семінар:
«
Досягнення та перспективи розвитку дошкільної освіти в Україні
»

Урок на тему: "Двійкове кодування. Одиниці вимірювання довжини двійкового коду. Кодування символів "

Інформатика

Для кого: 7 Клас, 8 Клас

18.08.2020

374

11

1

Опис документу:
Вступ до вивчення програмування у 7 чи 8 класі. Знайомимося із системами числення. Розглядаємо як відбувається кодування символів, зображення. Використовуємо презентацію та практичні завдання із дистанційного курсу навчання Оксани Пасічник.я
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема: «Двійкове кодування. Одиниці вимірювання довжини двійкового коду. Кодування символів »

Метою є формування наступних компетентностей:

Спілкування державною мовою. Це вміння усно і письмово висловлювати й тлумачити поняття, думки, почуття, факти та погляди (через слухання, говоріння, читання, письмо, застосування мультимедійних засобів).

Основні компетентності у природничих науках і технологіях. Уміння застосовувати науковий метод, спостерігати, аналізувати, формулювати гіпотези, збирати дані, проводити експерименти, аналізувати результати.

Інформаційно-цифрова компетентність передбачає впевнене, а водночас критичне застосування інформаційнокомунікаційних технологій (ІКТ) для створення, пошуку, обробки, обміну інформацією. Інформаційна й медіа-грамотність, основи програмування, алгоритмічне мислення, навички безпеки в інтернеті та кібербезпеці. Розуміння етики роботи з інформацією (авторське право, інтелектуальна власність тощо).

Математична грамотність. Уміння застосовувати математичні (числові та геометричні) методи для вирішення прикладних завдань у різних сферах діяльності. Здатність до розуміння і використання простих математичних моделей. Уміння будувати такі моделі для вирішення проблем.

Тип уроку: урок формування (засвоєння) знань;;

Обладнання: комп’ютер, дошка, проектор, зошит (друкований зошит).

ПЗ: Python.

Структура уроку

  •   Організаційний момент.

  • Перевірка домашнього завдання.

Просканувати за допомогою мобільних телефонів QR-кодів, які учні мали створити вдома.

  •    Підготовка до сприйняття матеріалу або актуалізація опорних знань, умінь, уявлень та чуттєвого досвіду.

  • Заповнити схему

  • Що таке кодування?

  • Що таке декодування?

  • Що таке код?

  • Де використовують QR-код?

  • Мотивація навчальної діяльності.

Оголошення теми, мети, завдань уроку.

  • Вивчення нового матеріалу (первинне засвоєння).

Загальні відомості про системи числення:

https://dystosvita.gnomio.com/mod/page/view.php?id=2839

  • Осмислення нових знань, умінь.

Розглянемо кодування символів, зображень.

Для пояснення використаємо презентацію Оксани Пасічник із дистанційного курсу навчання:

https://dystosvita.gnomio.com/mod/page/view.php?id=2947 (до 12 слайду)

  • Закріплення, систематизація та узагальнення.

Винати наступні перетворення:

https://dystosvita.gnomio.com/mod/page/view.php?id=2945

В допомогу учням можна роздрукувати наступну таблицю:

  • Підбиття підсумків уроку.

Давайте коротко розберемо що таке архівування, стиснення документів.

https://dystosvita.gnomio.com/mod/page/view.php?id=2959

  • Домашнє завдання.

1) опрацювати конспект у зошиті;

2) параграф ____ підручника;

3) Заповнити таблицю:

4) Запишіть еквівалент числа свого народження у системах від двійкової до дев’яткової.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.