і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
! В а ж л и в о
Предмети »

Урок "Многочлен. Стандартний вигляд многочлена"

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

УРОК 31.

В. Серветник

смт. Муровані Курилівці

Тема: МНОГОЧЛЕН. СТАНДАРТНИЙ ВИГЛЯД МНОГОЧЛЕНА

Мета: провести аналіз контрольної роботи;

Формування понять: многочлен, степінь одночлена, степінь многочлена, стандартний вигляд многочлена;

Формування вмінь учнів записувати многочлени в стандартному вигляді.

Тип уроку: комбінований урок.

Обладнання: підручники Василь Кравчук, Галина Янченко. Алгебра. Підручник для 7 класу. Тернопіль. «Підручники. Посібники», 2004.

Хід уроку

І. Аналіз контрольної роботи

1. Оголошення результатів контрольної роботи.

2. Пояснення учителем типових помилок.

3. Самостійна робота над помилками.

Учні, які припустилися помилок у контрольній роботі, ще раз розв'язують вправи, що були неправильно виконані. Хто швидко впорався з цією роботою, отримує додаткове завдання (на вибір учня — різного рівня складності). Учням, які не припустилися помилок, учитель пропонує розв'язати додаткові завдання підвищеної складності. Кожен учень за аналіз контрольної роботи ; може отримати оцінку.

Вправи для додаткового завдання: №№912, 913, 917 (стор. 153 підручника ).

ІІ. Актуалізація опорних знань

Проводиться у формі фронтальної бесіди.

Запитання

1. Наведіть приклади одночленів і виразів, що не є одночленами.

( - 8х ∙ 3у2; х; 2а2b одночлени; (а + b)2 ; - - не одночлени.)

2. Наведіть приклади одночленів стандартного вигляду.

3. Як звести одночлен 2х2І,5х3у до стандартного вигляду?

4. Якого степеня одночлен 3х5у? (Шостого.)

5. Нехай маємо вираз 10а+ 2 b - 10b - 3а. Які доданки є подібними?

(10а і -3а; 2 b і -10 b, бо в них однакова буквена частина.)

6. Як звести подібні доданки? (Коефіцієнти додати і результат помножити на спільну буквену частину.)

7. Спростіть вираз. (10а + 2 b - 10 b - 3а = 7а - 8 b один з учнів виконує. на дошці.)

III. Ознайомлення учнів з планом вивчення теми «Многочлени»

а) Тривалість вивчення ( 11 уроків );

б) кількість, тематика обов’язкових робіт і терміни їх проведення; (Самостійні роботи С-9 і С-10, які проводяться на третьому і шостому уроках, залік з теорії на дев’ятому уроці і контрольна робота на одинадцятому уроці)

в) питання, що виносяться на атестацію та орієнтовні завдання; (Довідничок – помічничок: запитання для заліку на сторінці 52 )

г) термін і форма проведення тематичної атестації;

д) умови оцінювання.

IV.Мотивація навчальної діяльності учнів

В алгебрі часто розглядають вирази, які являють собою суму або різницю одночленів. Наприклад, 7х + 2а, 3а2 b2.

Сьогодні ми будемо вивчати такі вирази.

Повідомлення теми і мети уроку.

V. Вивчення нового матеріалу

Пояснення п. 1 (§ 4).

Означення многочлена, многочлена стандартного вигляду, степеня многочлена учні читають із підручника і повторюють.

Многочленом називають суму одночленів.

У математичній мові многочлени можна порівняти зі словами у звичайній мові. Якщо пам’ятати, що одночлени – це склади, то двочлен – це начебто слово з двох складів, тобто сума двох одночленів; тричлен – слово з трьох складів, тобто сума трьох одночленів.

Сума більше, ніж трьох одночленів – це многочлен.

У кінці пояснення учитель проводить систематизацію навчального матеріалу за допомогою таблиці «Вирази».

VІ. Розв'язування вправ

Усно: №№328, 329, 330, 331.

Письмово: №№332, 336 (б) (завдання із поясненням записують на дошці та в учнівських зошитах).

(Олімпіадна задача). У шестицифровому числі перша цифра співпадає з четвертою, друга – з п’ятою, а третя – з шостою. Довести, що це число кратне 7, 11, 13.

VІІ. Домашнє завдання П. 1 (§ 4). №№333, 336 (а, в), 347.

VІІІ. Підведення підсумків уроку

Відповісти на запитання учнів, які виникли під час розв’язування вправ.

Запитання до класу:

  1. Що таке многочлен?

  2. Який многочлен називається многочленом стандартного вигляду?

  3. Якщо многочлен не є многочленом стандартного вигляду, то як його звести до многочлена стандартного вигляду?

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Формування вмінь учнів записувати многочлени в стандартному вигляді

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Малюк у світі економіки та фінансів»
Часнікова Олена Володимирівна
36 годин
590 грн
295 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти