Сьогодні о 18:00
Кабінет психолога:
«
Здатність до саморегуляції – основа духовного розвитку. Нові інструменти й підходи
»
Взяти участь Всі події

Урок математики за підручником О. Гісь, І. Філяк «Математика» 2 клас Тема. Додавання до числа 7. Задачі з двома запитаннями.

Математика

Для кого: 2 Клас

15.03.2021

373

44

0

Опис документу:
Завдання уроку. Навчити додавати до числа 7 частинами. Повторити прийоми додавання та віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд. Закріпити вміння розв’язувати прості сюжетні задачі. Та задачі з двома запитаннями. Розвивати вміння працювати в малих групах, взаємодіяти при виконанні завдань. Мотивувати необхідність математичних знань у вирішенні життєвих питань.
Оберіть документ з архіву для перегляду:
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Урок математики за підручником О. Гісь, І. Філяк «Математика» 2 клас

Тема. Додавання до числа 7. Задачі з двома запитаннями.

Завдання уроку. Навчити додавати до числа 7 частинами. Повторити прийоми додавання та віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд. Закріпити вміння розв’язувати прості сюжетні задачі. Та задачі з двома запитаннями. Розвивати вміння працювати в малих групах, взаємодіяти при виконанні завдань. Мотивувати необхідність математичних знань у вирішенні життєвих питань.

Хід уроку

  1. Запис дати на дошці та у зошитах .

  2. Гра «Інтерв’ю з числом» 16 (дата 16 грудня): учень –«Число 16», вчитель або інший учень кореспондент.(Слайд 2).

  • Яке ти число ? ( двооцифрове, парне)

  • Назви своїх сусідів.

  • Назви попереднє число.

  • Назви наступне число.

  • Які цифри потрібні , щоб тебе записати?

Правильно! І тема нашого уроку сьогодні — додавання до числа 7.

  • Де ми зустрічаємо число 7? (казки, дні тижня, сім’я) (Слайд 3).

  1. Хвилинка каліграфії. Повторюємо правопис цифри 7. (Слайд 4).

Запишіть цифру стільки разів, яке число вона позначає.

  1. Усна лічба «Гість уроку». Відкриваємо «сніжки» з результатами до виразів і читаємо ім’я гостя. (СНІГОВИЧОК) (Слайд 5).

74-23 В 59+1 И 26+32 С

40+8 К 54-50 О 90-50 Г

57-4 І 84+4 Н 100-0 Ч

  1. Фізкультхвилинка зі сніговичком.

  • Сніговичок до нас прийшов на урок, довго крокуючи лісом. І приніс нам на свято ялиночку в подарунок! А нам потрібно навчити сніговичка додавати до 7 та розвязувати задачі з двома запитаннями.

  • А наприкінці уроку ми разом прикрасимо нашу красуню!

  • Впораємося?

  1. Робота -повторення.

Розкладіть числа на зручні доданки. Обчисли суми. ( Підручник с. 86 завдання 1) (Слайд 7)

  1. Пояснення нової теми. Колективна робота. ( Підручник с. 86 завдання 2) Слайд 8-9)

7+?=10

-Який компонент невідомий?

- Скільки треба додати до 7, щоб було 10?

Знайдіть значення виразів, використовуючи правило додавання числа частинами.

8. Фізкультхвилинка “Вітер”.(Слайд 10)

9. Порівняння виразів. (Підручник с. 86 завдання 3) (Слайди 11-16).

10.Знайомство з задачею з двома запитаннями. (Слайд 18)

Складання правила, що таке задача з двома запитаннями та як її розвязувати.

Розгадування загадки та розповідь про пінгвінів.

11. Розв’язування задач. (Підручник с. 87 завдання 4,6) (Слайди 17,22).

12. Рефлексія.

- Пригадайте, що ми сьогодні робили на уроці.

- Що нового дізналися?

- Що зацікавило найбільше?

- Що нам залишилось зробити?

Гра «Прикрасьте ялиночку»

-Якщо вам було

все зрозуміле, все

вдалося, гарно

попрацювали.

-Якщо залишилися

сумніви, питання,

потрібна додаткова

консультація.

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Урок математики у 2-А класі Додавання до числа 7. Задачі з двома запитаннями. Вчитель Колоскова Ю.С.
Слайд № 1

Урок математики у 2-А класі Додавання до числа 7. Задачі з двома запитаннями. Вчитель Колоскова Ю.С.

Яка сьогоні дата? 16 - Яке це число? - Назвіть сусідей числа 16 - Назвітьпопереднє число - Назвіть наступне число -Які цифри потрібні, щоб його зап...
Слайд № 2

Яка сьогоні дата? 16 - Яке це число? - Назвіть сусідей числа 16 - Назвітьпопереднє число - Назвіть наступне число -Які цифри потрібні, щоб його записати? -Знайдіть суму цих цифр

Так! Правильно. Тема нашого уроку – додавання до числа 7. Де ми зустрічаємо число 7?
Слайд № 3

Так! Правильно. Тема нашого уроку – додавання до числа 7. Де ми зустрічаємо число 7?

Хвилинка каліграфії Напишіть цифру 7 стільки разів, яке число вона позначає. 7 7 7 7 7 7 7
Слайд № 4

Хвилинка каліграфії Напишіть цифру 7 стільки разів, яке число вона позначає. 7 7 7 7 7 7 7

74-23 В 59+1 И 26+32 С 40+8 К 54-50 О 90-50 Г 57-4 І 84+4 Н 100-0 Ч Знайдіть результати цих виразів 58 88 53 40 4 51 60 100 4 48 с н і г о в и ч о к
Слайд № 5

74-23 В 59+1 И 26+32 С 40+8 К 54-50 О 90-50 Г 57-4 І 84+4 Н 100-0 Ч Знайдіть результати цих виразів 58 88 53 40 4 51 60 100 4 48 с н і г о в и ч о к

Сніговичок
Слайд № 6

Сніговичок

4 3 9+ + = 8+ + = 7 8 9+ + = 8+ + = Розкладіть числа на зручні доданки. Обчисли суми. 1 3 13 1 6 16 1 2 11 2 6 16
Слайд № 7

4 3 9+ + = 8+ + = 7 8 9+ + = 8+ + = Розкладіть числа на зручні доданки. Обчисли суми. 1 3 13 1 6 16 1 2 11 2 6 16

Скільки треба додати до 7, щоб отримати 10? 7 + = 10 3 Який компонет нам невідомий?
Слайд № 8

Скільки треба додати до 7, щоб отримати 10? 7 + = 10 3 Який компонет нам невідомий?

7 + 4 = 3 1 11 7 + 5 = 3 2 12 7 + 6 = 3 3 13 7 + 7 = 3 4 14 7 + 8 = 3 5 15 7 + 9 = 3 6 16
Слайд № 9

7 + 4 = 3 1 11 7 + 5 = 3 2 12 7 + 6 = 3 3 13 7 + 7 = 3 4 14 7 + 8 = 3 5 15 7 + 9 = 3 6 16

Слайд № 10

Підберіть вірний знак <,˃,=. 7 + 5 … 13 ˂ ˃ = ˂
Слайд № 11

Підберіть вірний знак <,˃,=. 7 + 5 … 13 ˂ ˃ = ˂

Підберіть вірний знак <,˃,=. 7 + 6 … 12 ˂ ˃ = ˂
Слайд № 12

Підберіть вірний знак <,˃,=. 7 + 6 … 12 ˂ ˃ = ˂

Підберіть вірний знак <,˃,=. 11 … 7 + 4 ˂ ˃ = ˂
Слайд № 13

Підберіть вірний знак <,˃,=. 11 … 7 + 4 ˂ ˃ = ˂

Підберіть вірний знак <,˃,=. 15 … 7 + 7 ˂ ˃ = ˂
Слайд № 14

Підберіть вірний знак <,˃,=. 15 … 7 + 7 ˂ ˃ = ˂

Підберіть вірний знак <,˃,=. 10+7 … 10+8 ˂ ˃ = ˂
Слайд № 15

Підберіть вірний знак <,˃,=. 10+7 … 10+8 ˂ ˃ = ˂

Підберіть вірний знак <,˃,=. 20-10 … 20-20 ˂ ˃ = ˂
Слайд № 16

Підберіть вірний знак <,˃,=. 20-10 … 20-20 ˂ ˃ = ˂

Мамина відпустка тривала два тижні. Скільки це днів? 7 + 7 = 14 ( Д. ) Відповідь: 14 днів.
Слайд № 17

Мамина відпустка тривала два тижні. Скільки це днів? 7 + 7 = 14 ( Д. ) Відповідь: 14 днів.

Порівняйте задачі Хлопчиків – 5 Дівчаток - ?, на 4 більше Розв′язання 5+4=9 (д.) Відповідь: в класі було 9 дівчаток Хлопчиків – 5 Дівчаток - ?, на ...
Слайд № 18

Порівняйте задачі Хлопчиків – 5 Дівчаток - ?, на 4 більше Розв′язання 5+4=9 (д.) Відповідь: в класі було 9 дівчаток Хлопчиків – 5 Дівчаток - ?, на 4 більше Розв′язання 1.) 5+4=9 (д.) – дівчаток 2.) 5+9=14 (д.) – всього Відповідь: в класі було 9 дівчаток; всього в класі було 14 дітей ?

Якщо задача має два питання, то в рішенні буде 2 дії. Відповідей теж буде дві (через кому).
Слайд № 19

Якщо задача має два питання, то в рішенні буде 2 дії. Відповідей теж буде дві (через кому).

І взимку, і влітку У чорний фрак одягнений він. Дуже важливий пан А ім’я йому Відгадайте загадку і дізнайтеся, хто зараз до нас завітав! Пінгвін
Слайд № 20

І взимку, і влітку У чорний фрак одягнений він. Дуже важливий пан А ім’я йому Відгадайте загадку і дізнайтеся, хто зараз до нас завітав! Пінгвін

Пінгвіни - Хто це? - Де живуть? - Які бувають?
Слайд № 21

Пінгвіни - Хто це? - Де живуть? - Які бувають?

Задача. Капітан корабля побачив на крижині 7 імператорських пінгвінів, а звичайних пінгінів – на 3 менше. - Скільки звичайних пінгвінів побачив кап...
Слайд № 22

Задача. Капітан корабля побачив на крижині 7 імператорських пінгвінів, а звичайних пінгінів – на 3 менше. - Скільки звичайних пінгвінів побачив капітан корабля? - Скільки всього пінгвінів було на крижині? ? 1) 7 – 3 = 4 ( п. ) - звичайних. 2) 7 + 4 = 11 ( п. ) - всього. Відповідь: 4 звичайних пінгвіна, Імператорські – 7 п. Звичайні - ?, на 3 менше Рішення

Пригадайте, що ми сьогодні робили на уроці. Що нового дізналися на уроці? Що зацікавило найбільше? Що нам залишилось зробити?
Слайд № 23

Пригадайте, що ми сьогодні робили на уроці. Що нового дізналися на уроці? Що зацікавило найбільше? Що нам залишилось зробити?

Зараз ми прикрасимо нашу лісову красуню! -Якщо вам було все зрозуміле, все вдалося, гарно попрацювали. -Якщо залишилися сумніви, питання, потрібна ...
Слайд № 24

Зараз ми прикрасимо нашу лісову красуню! -Якщо вам було все зрозуміле, все вдалося, гарно попрацювали. -Якщо залишилися сумніви, питання, потрібна додаткова консультація.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.