Сьогодні о 16:00
Вебінар:
«
Освіта в умовах воєнного часу: виклики, рішення, реалізація
»
Взяти участь Всі події

Урок математики в 3 класі НУШ "Віднімання чисел виду 830 – 200, 830 – 20"

Увага! Автор матеріалу забороняє відтворення, передрук або розповсюдження іншим способом цього матеріалу з сайту «ВСЕОСВІТА» (тексти, фото, відео тощо). Дозволяється лише гіперпосилання на сам матеріал.

Математика

Для кого: 3 Клас

24.01.2022

112

5

0

Опис документу:

У матеріалі подано план-конспект уроку математики у 3 класі по темі : Додавання і віднімання чисел у межах 1000 без переходу через розряди,а саме "Віднімання чисел виду 830 – 200, 830 – 20"

У плані подано різні види завдань , які сприятимуть кращому засвоєнню навчального матеріалу . Під час уроку діти будуть працювати з цеглинками лего, виконуватимуть вправи екологічного спрямування ,проведуть оцінювання своєї діяльності .

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Урок № 65. Віднімання чисел виду 830 – 200, 830 – 20

(с. 114–115;)

Ключові поняття, терміни, математичні компетентності. Правила віднімання числа від суми. Формулювання, ілюстрування, застосування правила для зручних обчислень.

Повторення, закріплення та поглиблення вивченого. Способи віднімання двоцифрових чисел (на основі правила віднімання числа від суми).

Обчислення виразів виду 100 – 20, 300 – 20, 458 – 50, 458 – 408;

обчислення периметра многокутника.

Інтегрований навчальний зміст. Числа. Дії з числами. Я пізнаю природу.

Обладнання, засоби навчання. Набір моделей геометричних фігур.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

а) Створення позитивного настрою учнів. Налаштування на робочий лад .

Вправа Усмішка

б) Розминка,повторення таблиці множення з цеглинками лего .

в) Утворення пар, груп учнів для колективної роботи.

ІІ. Перевірка домашнього завдання.

  1. С. 113. № 470.

а).Прочитайте числа, що є результатами дій у кожному стовпчику .

б).Запишіть їх у порядку зростання.

6,9,12,24,27,30,77,360,400,400,700,770.

  1. Чи є серед них круглі числа?Які числа називаємо круглими ?

  2. С. 113. № 471.

Розв’язання задачі

1) 200 + 250 = 450;

2) 450 + 50 = 500;

3) 450 + 500 = 950.

Звіряємо лише відповідь

ІІІ. Актуалізація і корекція опорних знань та досвіду учнів.

  1. 2. С. 115 № 473.

Повторення алгоритму читання виразів.

----ВІД суми відняти число ,

----СУМУ зменшити на число

Запис на дошці Прочитайте рівність (800 + 30 )-20,(800+30)-200

-Погляньте на вирази ,чим вони цікаві ?

Сума чисел в дужках однакова , а від’ємники різні .

ІV. Повідомлення мети і завдань уроку.

Щоб виконувати будь-яку математичну дію, треба розуміти, як утворене число ,які в ньому є розряди . Бо при обчисленнях без переходу через розряд ми від одинииь віднімаєо одиниці ,від десятків десятки ,а від сотень сотні .І так само додаємо числа .

Сьогодні ми будемо вчитися віднімати число від суми .

Від будь-якого круглого трицифрового числа кругле двоцифрове ,або кругле трицифрове.

V. Вивчення нового матеріалу.практична діяльність

1. Розв’яжемо просту задач

На лісовій галявині росло 6 маленьких ялинок і4 великі ялинки.Наближалось свято Нового року і хтось зрубав 3 ялинки.Скільки дерев залишилось рости ?

Як порадите розв’язати задачу ?

(6+4)-3, (6-3)+4, (4-3)+6

Який варіант правильний?

Виховна бесіда

2. С. 114. № 474. Дослідження

Дослідження і пояснення способів віднімання числа від суми двох чисел.


VІ. Закріплення вивченого матеріалу.

  1. С. 115. № 475. (диференційовано ).

На основі віднімання суми від числа виконайте обчислення з коментуванням.

2.*** Гра «Знайди пару »

Обчислення виразів виду 100 – 20, 80 ,300 – 20,280,458 – 50,408, 458 – 408,450.

 Як знайти невідомий доданок?

Невідоме зменшуване?

Невідомий від’ємник?.

3.С. 115. № 476. Розв’яжіть рівняння. Виконайте взаємоперевірку.

VІІ Фізкультхвилинка. Руханка під музичний супровід .


VІІІ. Формування умінь і навичок. Розвиток умінь і способів розвязування математичних завдань, задач.

С. 115. № 478. Розв’язування задачі складанням рівняння.

С. 115. № 477. Робота в парах.

Повторення поняття периметр . Обчислення периметра трикутника .

ІХ. Резерв.*** № 481 на с. 115 підручника.

Х. Підсумок уроку.

Рефлексія навчально-пізнавальної діяльності. Самооцінювання

Оцініть свою роботу на уроці

Вправа «Незакінчене речення»

На уроці я навчився …..

Я знаю як...............

Я вмію………...

Мені сподобалось

ХІ. Домашнє завдання. Інструктаж.

С. 115. № 479.

С. 115. № 480.

Творче завдання. Підготуйте інформацію про панду.













7

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Увага! Автор матеріалу забороняє відтворення, передрук або розповсюдження іншим способом цього матеріалу з сайту «ВСЕОСВІТА» (тексти, фото, відео тощо). Дозволяється лише гіперпосилання на сам матеріал.