Урок математики в 1 класі на тему "Вімірюємо довжину відрізків"

Опис документу:
Мета: Дидактична: Формувати уявлення про величину довжина, формувати вміння вимірювати довжину,актуалізувати поняття доданок, сума, зменшуване, від`ємник, різниця, збільшити на кілька одиниць, зменшити на кілька одиниць, формувати вміння вимірювати довжину відрізка за допомогою лінійки, виконувати додавання і віднімання числа з двома способами. Розвиваюча: Розвивати в учнів логічне мислення шляхом виконання завдань з логічним навантаженням.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Дата:10.02.20
Тема:Вимірюємо довжини відрізків.
Мета:
Дидактична: Формувати уявлення про величину довжина, формувати вміння вимірювати довжину,актуалізувати поняття доданок, сума, зменшуване, від`ємник, різниця, збільшити на кілька одиниць, зменшити на кілька одиниць, формувати вміння вимірювати довжину відрізка за допомогою лінійки, виконувати додавання і віднімання числа з двома способами.
Розвиваюча: Розвивати в учнів логічне мислення шляхом виконання завдань з логічним навантаженням.
Обладнання: Підручник, лінійка, презентація, друкований зошит, олівці.
Хід уроку
І.Організаційний момент уроку.
Всі почули ви дзвінок,

Він покликав на урок.

Кожен з вас приготувався,

На перерві постарався.

Зараз сядуть лиш дівчата,

А за ними і хлоп'ята.

-Сьогодні ми з вами багато чому навчимося, будемо грати,

ІІ.Актуалізація опорних знань.

1.Обчислювальна гра на інтерактивній дошці.
2. Математичний диктант.
-Запишіть число, яке передує числу 6.(5)

-Запишіть число, яке іде за числом 5.(6)
-Запишіть «сусідів» числа 3 (4, 5)

-До 9 додали 1. Запишіть відповідь. (10)

-Запишіть сусідів числа 7. (6,8)

3. Розв’язування прикладів за малюнками на презентації. Запис прикладів на дошці й у зошиті.
ІІІ. Основна частина.

-Ми вже достатньо розім`ялися для того, щоб дізнатися нові знання.А допоможе нам у цьому шкільне приладдя-лінійка. Як ви гадаєте, для чого вона потрібна?
1. Сприймання нового матеріалу за допомогою інтерактивної дошки.

-Чи всі предмети у світі однакові? Щоб перевірити це, давайте порівняємо три смужки(на інтерактивній дошці).
-Ми перевірили, що не всі предмети однакові, але всі предмети можна виміряти, за допомогою вимірювальних приладь, нам сьогодні допоможе лінійка, будь ласка, подивіться, на кожній лінійці існують великі риски, і маленькі (демонстрація збільшених міліметрів і сантиметрів на інтерактивній дошці)
-Сьогодні ми будемо вимірювати відрізки. Хто знає, що таке відрізок? Як відрізнити відрізок від прямої? Як правильно вимірювати відрізки?
(Пояснення правил користування лінійкою вчителем)
2. Робота в друкованому зошиті стр 3. №1.
3. Робота в друкованому зошиті стр3 № 2(за варіантами)
4. Повторення компонентів при додаванні та відніманні.
5.Робота в друкованому зошиті стр3 № 3
(за варіантами)
6. Робота в друкованому зошиті стр3 №4 (з олівцями)
-А зараз ми розпочнемо будувати свої відрізки, відкрийте сторінку 4 та виконайте №1.(Повторення правил креслення відрізка)
(учні самостійно будують два відрізки)

Фізкультхвилинка.

7. Повторення переставного закону додавання.

8. Виконання № 2 у друкованому зошиті.
9.Весела задача
У Оксаночки в руці

Є чотири олівці,

А в її подружки Віри

Ось погляньте: теж чотири.

Полічіть – но всі оці

Кольорові олівці.

IV. Підсумок уроку. Рефлексія.

-Чи  завжди  ми  можемо  «на  око»  визначити  довжину  предмета  або  відрізка? Що потрібно, щоб дізнатися, який відрізок або предмет довший або коротший за інший? Що необхідно для того, щоб не припускатися помилок під час вимірювання?

-Яку мірку вибрали як єдину?

-За допомогою якого інструмента ми вимірюємо довжину відрізків?

- Як треба прикладати лінійку до відрізка?

-На цьому наш урок закінчено.



Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»