Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Сучасні підходи до соціалізації дошкільника
»
Взяти участь Всі події

Урок математики у 2 класі за темою "ТАБЛИЦЯ МНОЖЕННЯ ЧИСЛА 6. ЗАДАЧІ НА ЗАСТОСУВАННЯ ПОРЯДКУ ВИКОНАННЯ Дій. ЗНАХОДЖЕННЯ ЗНАЧЕНЬ ВИРАЗІВ".

Математика

Для кого: 2 Клас

20.04.2021

154

3

0

Опис документу:
Мета: ознайомити учнів з таблицею множення числа 6 та її практичним застосуванням; удосконалювати вміння знаходити значення виразів зі змінною, що повторюється; формувати вміння розв'язувати приклади і задачі, застосовуючи знання таблиці множення і правила про порядок дій; розвивати обчислювальні навички, математичне мовлення; виховувати уважність.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Урок математики у 2 класі Підготувала вчитель початкових класів: Козаченко Юлія Миколаївна ТАБЛИЦЯ МНОЖЕННЯ ЧИСЛА 6. ЗАДАЧІ НА ЗАСТОСУВАННЯ ПОРЯДКУ...
Слайд № 1

Урок математики у 2 класі Підготувала вчитель початкових класів: Козаченко Юлія Миколаївна ТАБЛИЦЯ МНОЖЕННЯ ЧИСЛА 6. ЗАДАЧІ НА ЗАСТОСУВАННЯ ПОРЯДКУ ВИКОНАННЯ Дій. ЗНАХОДЖЕННЯ ЗНАЧЕНЬ ВИРАЗІВ ЗІ ЗМІННОЮ, ЯКА ПОВТОРЮЄТЬСЯ

Девіз уроку: ПРАЦЮВАТИ АКТИВНО! ДУМАТИ швидко! ВІДПОВІДАТИ ЧІТКО!
Слайд № 2

Девіз уроку: ПРАЦЮВАТИ АКТИВНО! ДУМАТИ швидко! ВІДПОВІДАТИ ЧІТКО!

Розв'язування задач виразом 1) Бабуся зв’язала онукам 5 пар рукавиць. Скільки рукавиць зв’язала бабуся онукам? 2 ∙ 5 = 10 (р.) 2) Купили 2 марки по...
Слайд № 3

Розв'язування задач виразом 1) Бабуся зв’язала онукам 5 пар рукавиць. Скільки рукавиць зв’язала бабуся онукам? 2 ∙ 5 = 10 (р.) 2) Купили 2 марки по 6 копійок, 2 марки по 4 копійки і 2 марки по 9 копійок. Скільки грошей заплатили за всю покупку? 6 ∙ 2 + 4 ∙ 2 + 9 ∙ 2 = 38 (к.)

21 квітня Класна робота Хвилинка каліграфії — Додайте по 6 від 6 до 60. Запишіть утворені числа.
Слайд № 4

21 квітня Класна робота Хвилинка каліграфії — Додайте по 6 від 6 до 60. Запишіть утворені числа.

Застосуйте переставну властивість множення і скажіть, які приклади вам знайомі. 6 · 2 = 2 · 6 = 12 6 · 3 = 3 · 6 = 18 6 · 4 = 4 · 6 = 24 6 · 5 = 5 ...
Слайд № 5

Застосуйте переставну властивість множення і скажіть, які приклади вам знайомі. 6 · 2 = 2 · 6 = 12 6 · 3 = 3 · 6 = 18 6 · 4 = 4 · 6 = 24 6 · 5 = 5 · 6 = 30

6 · 7 = 42 6 · 8 = 48 6 · 9 = 54 ЗАПАМ’ЯТАЙ!
Слайд № 6

6 · 7 = 42 6 · 8 = 48 6 · 9 = 54 ЗАПАМ’ЯТАЙ!

Фізкультхвилинка https://www.youtube.com/watch?v=OkVC5K6yIdQ
Слайд № 7

Фізкультхвилинка https://www.youtube.com/watch?v=OkVC5K6yIdQ

Розв’язування задачі У ставку плавало 6 гусей, гусенят було в 4 рази більше, ніж гусей. Скільки гусенят і гусей плавало в ставку?
Слайд № 8

Розв’язування задачі У ставку плавало 6 гусей, гусенят було в 4 рази більше, ніж гусей. Скільки гусенят і гусей плавало в ставку?

Обчислення значень виразів 85 – 3 · 6 6 · 6 : 4 4 · 6 + 28 54 + 6 · 5 5 · 7 – 4 · 6 32 + 6 · 8 42 – 6 · 5 (81 – 75) · 6
Слайд № 9

Обчислення значень виразів 85 – 3 · 6 6 · 6 : 4 4 · 6 + 28 54 + 6 · 5 5 · 7 – 4 · 6 32 + 6 · 8 42 – 6 · 5 (81 – 75) · 6

Розв'язування логічних задач На дубі три гілки, на кожній — по 5 яблук. Полічіть урожай. (На дубі яблука не ростуть.) 2) У сітці 5 груш. Необхідно ...
Слайд № 10

Розв'язування логічних задач На дубі три гілки, на кожній — по 5 яблук. Полічіть урожай. (На дубі яблука не ростуть.) 2) У сітці 5 груш. Необхідно їх поділити між п’ятьма дівчатками (по одній), але так, щоб одна груша залишилася у сітці. (Одній дівчинці дати яблуко із сіткою.)

Слайд № 11

Слайд № 12

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.