Сьогодні о 16:00
Вебінар:
«
Освіта в умовах воєнного часу: виклики, рішення, реалізація
»
Взяти участь Всі події

Урок математики у 2 класі на тему "Задачі на знаходження невідомих компонентів"

Математика

Для кого: 2 Клас

23.01.2022

85

3

0

Опис документу:

Урок математики на тему "Задачі на знаходження невідомих компонентів" для учнів другого класу за підручником О.М. Гісь, І.В. Філяк Математика: підручник для 2 класу Видавництво: Харків, «Ранок», 2019. Мета уроку закріплювати знання дітей про структурні елементи задачі, удосконалювати вміння учнів розв’язувати задачі вивчених типів; розвивати у школярів критичне мислення, обчислювальні навички, пам’ять; виховувати старанність, любов до природи.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема. Задачі на знаходження невідомих компонентів

Мета. Закріплювати знання дітей про структурні елементи задачі, удосконалювати вміння учнів розв’язувати задачі вивчених типів; розвивати у школярів критичне мислення, обчислювальні навички, пам’ять;

виховувати старанність, любов до природи.

Хід уроку

І. Організаційна частина

Доброго дня. Привітайтеся до гостей. Сьогодні мені дуже приємно здійснити подорож країною математики разом з вашим класом.

Вправа «Асоціативний кущ» Скажіть, будь ласка, які асоціації у вас викликає слово «пікнік»? який висновок можна зробити, що ж таке пікнік? (Форма відпочинку, що полягає в споживанні їжі на свіжому повітрі на розстеленому килимку.)

Давайте проаналізуємо це слово з мовної точки зору.

  • Скільки голосних у цьому слові? (назвіть їх)

  • Отже, скільки складів і який з них наголошений?

  • Скільки приголосних звуків? Назвіть їх

  • Я кі близькі за значенням слова можна дібрати до слова пікнік? (прогулянка, вилазка)

Складання правил поведінки в природі



ІІ. Повторення вивченого матеріалу

  1. Усний рахунок

Отже, перед вами знаходиться малюнок. Хто на ньому зображений? Що вони роблять? Уявимо, що діти вирушили на пікнік до осіннього лісу.

  • Назвіть ознаки осені

  • Назвіть предмети, зображені на малюнку, у назвах яких є звук о

  • Назвіть обєкт природи, назва якого складається з одного складу

  • За допомогою лего покажіть скільки дітей зображено на малюнку

  • Викладіть із цеглинок лего цифру, яка відповідає кількості звірів, зображених на малюнку

  • Полічіть, скільки пташок намалював художник. Скільки всього тварин зображено. (3+3=6)

  1. Каліграфічна хвилинка

Сьогодні на уроці ми згадаємо як потрібно правильно писати цифру 6.

(Цифра шість складається з двох елементів: з великого лівого півовалу та малого правого овалу. Починаємо писати нижче правого верхнього кута клітинки, заокруглюємо ліворуч, прописуємо великий лівий півовал, який внизу переходить у малий правий овал, що з’єднується ліворуч з першим елементом трохи вище середини клітинки.)

Що ви можете розповісти про число 6?

Фізкультхвилинка

  1. Математичний диктант

  • Записати число, яке складається з 6дес. і 6од.

  • Наступне за числом 59

  • Число, яке стоїть між числами 28 і 30

  • Відгадати числа за їх розповіддю про себе: якщо додати до мене 12, то я стану 17

Якщо відняти від мене 12, то я стану 17

5+12=17 29-12=17

Як називаються компоненти дії додавання? Яке правило використали, щоб відгадати число?

Як називаються компоненти дії віднімання? Що потрібно зробити, щоб знайти зменшуване, від’ємник?

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і завдань уроку

Саме ці правила ми застосуємо при розвязуванні задач. Ми допоможемо дівчаткам зібратися на пікнік. Так як тема сьогоднішнього уроку «Задачі на знаходження невідомих компонентів». Будемо удосконалювати вміння розвязувати задачі даного виду

ІV. Закріплення і узагальнення знань учнів

  1. Робота з підручником. Робота над задачами.

Задача 3 усно.

Послухайте задачу. Про кого йде мова? Що підготувала Олеся для пікніку? Отже, які головні слова ? що означає число 36? 13? Як називається така задача? Яке правило потрібно використати?

Задача 2 «Пастка». На дошці запис задачі з неправильним розвязанням.

Задача 1 письмово.

  1. Р обота з геометричним матеріалом. Виготовлення зайчика із паперової склянки

  2. Самостійна робота

У вирази вставити дії

(робота на картках)









V. Підсумок уроку. Рефлексія «3-2-1»

  1. Три факти, які були новими, цікавими, несподіваними на уроці.

  2. Два факти, які вже відомі.

  3. Один факт, який хотілося б вивчити детально, поглибити знання.





Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Нещодавно завантажили