Урок математики у 2 класі на тему "Чотирикутники"

Математика

Для кого: 2 Клас

04.11.2019

2057

138

0

Опис документу:
Урок математики у 2 класі на тему "Чотирикутники" складено до підручника Математика (С. Логачевська,Т. Логачевська,О. Комар) за програмою Шияна. Урок побудований відповідно до теми місяця "Територія" зустріч з марсіанами.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема. Чотирикутники

Мета. Учити розрізняти чотирикутники за їх істотними ознаками і будувати в зошиті за заданими розмірами.

Підручник — с. 45-46

Хід уроку

І .Організаційна частина.

Вже дзвінок нам дав сигнал,

Працювати час настав

Тож і ми часу не гаймо,

Працювати починаймо.

Отож девіз нашого уроку:

Міркуємо – швидко,

Відповідаємо – точно!

Рахуємо –вірно,

Пишемо – гарно!

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів.

  • Прибульці подолали такий довгий шлях, щоб побачити на власні очі космічну красуню – Землю – та нашу рідну країну. Вони вже познайомилися з рослинним і тваринним світом нашої країни. А сьогодні завітали на урок математики, щоб дізнатися про чотирикутник, як його побудувати за допомогою олівця та лінійки та де використовують чотирикутники. Тож давайте допоможемо марсіанам!!!

1.Гра «Відгадай, яка фігура»(вчитель показує геометричні фігури на картках)

2.Гра «Відшукай прямі кути. Назви їх вершини.»(презентація)

3.Гра «Яка фігура зайва»(презентація)

4.Хвилинка каліграфії.

  • Діти скільки прибульців прибуло на нашу планету з Марсу? Напишемо рядок .Письмо цифри 3

ІІІ. Сприймання нового матеріалу .

1.Відгадування загадок

Він давно знайомий мій,

Кожен кут у нім прямий .

Всі чотири сторони однієї довжини.(квадрат)

На квадрат я дуже схожий.

Маю теж чотири сторони.

Тільки дві з них протилежні –

Однакової довжини.

А сусідні – різні.(прямокутник)

2. Робота з ЛЕГО. Побудуйте чотирикутник. Які в нього кути?

3.Давайте поміркуємо , які предмети, що нас оточують мають чотирикутну форму.(презентація)

  • Сьогодні на уроці ми продовжимо нашу подорож у країну Геометрії і дізнаємося про чотирикутники та навчимося будувати їх у зошиті.

4.Фронтальна робота №1 (с. 45) усно.

5.Колективна робота №2 (с.46)

Практичне ознайомлення з прямокутником і квадратом.

Виміряти довжини всіх сторін чотирикутників і записати їх у зошит. Зробити висновок.(паралельно записуємо на дошці)

6.Ознайомлення з правилом.

7.Фізкультхвилинка .

8.Робота в парі. № 3(с.46)

ІV. Усвідомлення нового матеріалу

1.Доповніть твердження:

Чотирикутник, у якого всі кути прямі, — це … .

Прямокутник, у якого всі сторони рівні, — це … .

2.Групова робота. №4(с.46)

3.Живі чотирикутники. (побудувати з Лего)

V. Підсумки уроку. Рефлексія

  • Тож що нового дізналися на уроці дізналися ви і можете розповісти гостям з Марсу?

  • Як називаємо чотирикутник, у якого всі кути прямі?

  • Як називаємо прямокутник, у якого всі сторони рівні?

  • Чи відрізняється квадрат від прямокутника?

VІ. Домашнє завдання

Завдання 5 (с.46)

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.